Mwah, enige wat die gozer doet is een beetje schreeuwen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:25 schreef toxikon het volgende:
shocking : e10 had sem die tyvus geslagen als tijn hem niet had tegen gehouden . daar had je dan snel sp[ijt van gekregen .![]()
Ik ga het morgen allemaal teruglezenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:23 schreef dracula100 het volgende:
zo,n 6000 post enerverende nacht
Beetje matig alleen dat iedereen hem uitlachtte.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:30 schreef toxikon het volgende:
jeroen had weer gelijk met zijn tip voor ploffie
Jeroen is kleurloos en dus nooit betrokken bij heftige gesprekken of conflicten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:32 schreef FBtje het volgende:
Jeroen is een goeie gozer..
Hij gaat zo bij rik slapenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:33 schreef dracula100 het volgende:
e10 alles wat jij eruit kost klinkt lullig
ja precies... daarom is het een goeie gozer.. ik zeg hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:34 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Jeroen is kleurloos en dus nooit betrokken bij heftige gesprekken of conflicten.
Doe ff relaxed manquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:35 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 "soms moet je de confrontatie uit de weggaan en er de volgende morgen over hebben."
Je lult lekker makkelijk mensen na E10
Je had dat zelf 4 keer moeten doen vannacjt domnme lul dat je bent.
ik hoop dat ie in zwolle blijft, lekker ver weg bij mij vandaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:36 schreef Zeehond het volgende:
Ik hoop dat E10 in een andere stad gaat wonen en stopt met zijn web van leugens.
ik ben nog vrij mild vergeleken met ander uitspraken over hem. ik ben de relax zelfequote:
Ik hoop het ook eigenlijk, het is een ongelooflijk onbetrouwbaar persoon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:36 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik hoop dat ie in zwolle blijft, lekker ver weg bij mij vandaan
en nu ga ik echt slapen
Dat ze het bad niet uitzenden bedoel je?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:38 schreef Day het volgende:
Het is eigenlijk te gek voor woorden.
BB gooit aan de ene kant Eggie (totaal onterecht) voor de leeuwen en aan de andere kant doen ze er alles aan om Monique te beschermen.
Nee dat zie je verkeerd. Een pluche beest analyseren is reuze boeiend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:38 schreef Day het volgende:
BB gooit aan de ene kant Eggie (totaal onterecht) voor de leeuwen en aan de andere kant doen ze er alles aan om Monique te beschermen.
Yep! O.a.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ze het bad niet uitzenden bedoel je?
Zal wel wat met rob te maken hebben?quote:
Inderdaad. Ik vind dat BB Egbert echt totaal heeft afgebrand op onterechte punten. Dat BB Monique beschermt kan ik me voorstellen, omdat BB zonder Sabrina en Monique saai zou worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:38 schreef Day het volgende:
So what als het met Rob te maken heeft. Het zijn toch dingen die daadwerkelijk gebeuren?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal wel wat met rob te maken hebben?
Maar ik denk dat als er echt wat gebeurd dat het zeker in de uitzending komt
Doe ff relaxedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:43 schreef Day het volgende:
[..]
So what als het met Rob te maken heeft. Het zijn toch dingen die daadwerkelijk gebeuren?
Egbert kunnen ze toch ook waarschuwen? Waarom verschijnt er nu geen 'Wil Mo uit dat bad komen" op het scherm als ze zo graag aan voorzorgmaatregelen doen?
Goed punt! En waarom is de regie aan het slapen nu, terwijl E10 Marcia aan het teasen is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:43 schreef Day het volgende:
[..]
So what als het met Rob te maken heeft. Het zijn toch dingen die daadwerkelijk gebeuren?
Egbert kunnen ze toch ook waarschuwen? Waarom verschijnt er nu geen 'Wil Mo uit dat bad komen" op het scherm als ze zo graag aan voorzorgmaatregelen doen?
Ik heb er over nagedacht en ik denk dat je WEER gelijk hebtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:43 schreef Day het volgende:
[..]
jij bent bekend met deze code taalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:46 schreef Day het volgende:
E10 en Marcia hebben het nu over de tongzoen van het vorige feest.
Hij haalt er nu nog meer drank bij. Effe dronken voeren die hap en dan hoppa!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:49 schreef Zeehond het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt haat gevoeld bij een BB bewoner. Ik haat E10 nu echt.
Tijn is gewoon jaloers op Rik.quote:
laat je niet overwinnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goedequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:49 schreef Zeehond het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt haat gevoeld bij een BB bewoner. Ik haat E10 nu echt.
Ik dacht ook zoiets te horen iddquote:
Gisteren was E10 opeens boos op Tijn omdat hij samen met Sabrina op een bank had gelegen. E10 dacht dat Tijn expres Sa aanraakte om hem te "fucken".quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:49 schreef Day het volgende:
[..]
Hij haalt er nu nog meer drank bij. Effe dronken voeren die hap en dan hoppa!
Potje.... euh schaken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:54 schreef Day het volgende:
Dat gesprek tussen E10 en Marcia gaat ook ver hoor, gatver!
De pleuris moet snel uitbreken ander trek ik het niet meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:57 schreef Zeehond het volgende:
De regie is ook een biertje gaan drinken, vrees ik.
Yeah baby yeahquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als E10 slim is doet hij een zonnegroetje met Marcia![]()
Flikker op met je ons pap, ons mam, ons lulquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:59 schreef dracula100 het volgende:
en hij voelt zich lullig....wat denk je van ons lul
Net gedaan!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:11 schreef ThaSandman het volgende:
Hallo modje Day. Wil je even het nummer in de TT vermelden.
Heb ik wat gemist![]()
We gaan niet raar lullen hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:12 schreef P8 het volgende:
betreffende de huidige staat van dienst in de elementaire basis, moet ik concluderen dat dit topic kansloos is
Ik ben vers bij de streams dus ik zag het wel. Ik ben net het stukje van Semih aan het kijken. Ik heb dus iets gemist.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:13 schreef Day het volgende:
[..]
Net gedaan!
Heb het te druk met streamen!![]()
Wil jij effe opzouten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:15 schreef P8 het volgende:
hou nou even op met posten jongens
Ik vind het anders altijd wel handig als iemand me even waarschuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |