Ja ik heb zelf totaal geen ervaring met zulk soort situaties. Geef mij maar een demente bejaardequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
'schokkend' een groot woord, maar Milou kan je dit soort dingen niet uitleggen , dat begrijpt ze gewoonweg niet![]()
quote:
Als ik iets kijk tijdens NB dan doe ik dat in split screenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:02 schreef oshiro het volgende:was me even aan het bijlezen
En ik ga zo southpark kijken
Daarna ben ik er weer hoor![]()
Dat wil ik ook, hoe doe je dat?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik iets kijk tijdens NB dan doe ik dat in split screen![]()
Ik had laatst mijn tv naast de comp gezet op een krukjequote:Op zondag 8 oktober 2006 01:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik iets kijk tijdens NB dan doe ik dat in split screen![]()
was niet tijdens NB btw, maar msn-gesprek waar ik niet vanaf kwamquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik had laatst mijn tv naast de comp gezet op een krukje![]()
Ik zat net te denken... FF op altijd op voorgrond, venster verkleinen en dan gewoon kijken en nachtbaggeren tegelijkquote:
Ga SouthPark kijken danquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:04 schreef oshiro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2UnnLG4bJP0
http://www.youtube.com/watch?v=PNuvc8Dw7W8
http://www.youtube.com/watch?v=nvX66jeZSAc
Fucking geniaal![]()
okquote:
Het is heel simpel eigenlijk niet 100% officieel spliscreen maarjaquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was niet tijdens NB btw, maar msn-gesprek waar ik niet vanaf kwam![]()
jaquote:
Ik zal eens kijken, kan iemand ff wat NB linkjes posten hier? Dan mik ik ze even in de wikiquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Wie kan btw ff de wiki bijsmurfen en mijn muis uit de OP halen en mijn smurfin-avatar er voor in de plaats? Dit is een blijvertje na een paar weken zoekende te zijn geweest![]()
wat voor linkjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, kan iemand ff wat NB linkjes posten hier? Dan mik ik ze even in de wiki
Dan moet je echt diep het archief in wil je die linkjes krijgenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, kan iemand ff wat NB linkjes posten hier? Dan mik ik ze even in de wiki
Van de vorige deeltjesquote:
Meneer oshiro moest weer tussendoorquote:
btje jammerquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Meneer oshiro moest weer tussendoor![]()
Ik heb geen opera.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is heel simpel eigenlijk niet 100% officieel spliscreen maarja![]()
Met Opera kan je het formaat van je browser aanpassen en dan zet ik hem op een bepaalde afmeting dat power dvd er net naast kan![]()
![]()
Zou hij nu echt soutpark aan het loeren zijnquote:
vraag het hemquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zou hij nu echt soutpark aan het loeren zijn![]()
Fail....quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[afbeelding]
![]()
Zo kijk ik dan iets tijdens NB![]()
IE explorer wil het ook dus FF vast ook welquote:
Kloptquote:
Ben ooit nog op zoek naar een 2e 19" tft-tje voor hierquote:
Dualscerm pwndquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:20 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ben ooit nog op zoek naar een 2e 19" tft-tje voor hier
ga jij eens feestenquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja kwartet....:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |