Je moet dan tering snel klikken dan krijg je er 2quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wil ik net die laatste post maken, waarschuwing: ja je kan niet zo snel achter elkaar posten bla bla
quote:
dat heb ik ook regelmatig in NBquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wil ik net die laatste post maken, waarschuwing: ja je kan niet zo snel achter elkaar posten bla bla
dubbelpostwaarschuwingquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet dan tering snel klikken dan krijg je er 2![]()
We blijven het hele weekendquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef oshiro het volgende:
[..]mag ik meeëten?
mezelf uitnodigen, zo slecht
Ik las 'slikken'quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet dan tering snel klikken dan krijg je er 2![]()
Dan moet je echt snel zijnquote:
Das op zich geen slecht ideequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We blijven het hele weekend![]()
quote:
Iets op tegen?quote:
Nu pas? Nadat je al 2 keer hebt gezegd dat mn sig zo tof is?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zie nu pas dat jouw sig ook quote is van mij
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zie nu pas dat jouw sig ook quote is van mij
![]()
hmhmquote:
GMTAquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je levert goed materiaal
![]()
quote:SOL: bron van geslaagde uitspraken![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nu pas? Nadat je al 2 keer hebt gezegd dat mn sig zo tof is?
jah dat zat ik me net dus ook te bedenken toen ik al op het invoerenknopje had gekliktquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nu pas? Nadat je al 2 keer hebt gezegd dat mn sig zo tof is?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah dat zat ik me net dus ook te bedenken toen ik al op het invoerenknopje had geklikt![]()
Zo niet, dan tochquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik voel dat ik een topic moet openen over mijn cavia's maar ik durf niet meer![]()
Wat voor topic over je cavia's had je in gedachten ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik voel dat ik een topic moet openen over mijn cavia's maar ik durf niet meer![]()
ik wil het dan wel een btje goed doen met pics...maar die moet ik dan weer online zetten eerst enzo...quote:
Mijn cavia's gaan weer wegquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat voor topic over je cavia's had je in gedachten ?![]()
Ach die jat je gewoon van een andere site afquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil het dan wel een btje goed doen met pics...maar die moet ik dan weer online zetten eerst enzo...![]()
Waarom dat?quote:
Gewoon een picturetrail maken en dan die foto's daar op pleuren heb je je eigen plaatjes hostquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil het dan wel een btje goed doen met pics...maar die moet ik dan weer online zetten eerst enzo...![]()
Schaf je nieuwe aan ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik had ze geadopteerd van mijn zusje, die had er geen tijd meer voor en nu wil ze ze terug![]()
ik heb aparte page van site Milou gebruikt voor pics voor fok sinds kort. Maarja moet ik eerst nog die pics uitzoeken en dan die site laden enzo...teveel tijd kost me dat voor dit tijdstipquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon een picturetrail maken en dan die foto's daar op pleuren heb je je eigen plaatjes hostGebruik ik ook
![]()
hmzquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik had ze geadopteerd van mijn zusje, die had er geen tijd meer voor en nu wil ze ze terug![]()
Milou is over 4 weken jarig, en onder het mom van mag ik mijn cavia's terug dan mag Milou een nieuwe uitzoeken krijgen we binnenkort dus een baby-caafje erbijquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb aparte page van site Milou gebruikt voor pics voor fok sinds kort. Maarja moet ik eerst nog die pics uitzoeken en dan die site laden enzo...teveel tijd kost me dat voor dit tijdstip![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milou is over 4 weken jarig, en onder het mom van mag ik mijn cavia's terug dan mag Milou een nieuwe uitzoeken krijgen we binnenkort dus een baby-caafje erbij
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milou is over 4 weken jarig, en onder het mom van mag ik mijn cavia's terug dan mag Milou een nieuwe uitzoeken krijgen we binnenkort dus een baby-caafje erbij
Zal die bitches ook best missen. Maarja een baby-cav voor in de plaats is ook wel leuk, ben alleen benieuwd of Milou het wel begrijpt allemaalquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
hmz
Huisdieren zijn vet irritant, tot je beseft hoe tof ze zijn als je ze kwijtraakt
Hmhm kan ik in komen jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zal die bitches ook best missen. Maarja een baby-cav voor in de plaats is ook wel leuk, ben alleen benieuwd of Milou het wel begrijpt allemaal![]()
Ja het is natuurlijk wel "schokkend" Zo'n verandering.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zal die bitches ook best missen. Maarja een baby-cav voor in de plaats is ook wel leuk, ben alleen benieuwd of Milou het wel begrijpt allemaal![]()
Mmm, deze bewaar ik even.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
eik ook debiel...heb jullie allebei op msn en dan doen we het hier![]()
Kloptquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef SeaOfLove het volgende:
eik ook debiel...heb jullie allebei op msn en dan doen we het hier![]()
'schokkend' een groot woord, maar Milou kan je dit soort dingen niet uitleggen , dat begrijpt ze gewoonweg nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk wel "schokkend" Zo'n verandering.
Ze liggen gewoon op de loerquote:
Deze bewaar ik ook.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze liggen gewoon op de loerOp zoek naat "belastende" uitspraken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |