Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Hoi.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:36 schreef El_Rolando het volgende:
Zat als een hoer.
hoeistquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:38 schreef El_Rolando het volgende:
Hey
Dat is al 7 delen niet gebeurd, doe ik wel als ik daar zin in hebquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Cinch het volgende:
Pas de OP ff aan en zet de vorige delen die missen er ook ff in
Bier en frituur FTW. Mits tieten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:41 schreef Intxaurraga het volgende:
IK LAP DE SCHIJF VAN VIJF AAN MIJN LAARS.
Niemandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
Vraag me steeds af of die linken naar vorige deeltjes nodig zijn... wie leest er ooit terug?
Er staan er iig een hoop niet in. Ik denk dat ze vanaf 145 al niet kloppen ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
Vraag me steeds af of die linken naar vorige deeltjes nodig zijn... wie leest er ooit terug?
Das een andere reden waarom ik er even geen zin in hebquote:
Ik las aarsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:41 schreef Intxaurraga het volgende:
IK LAP DE SCHIJF VAN VIJF AAN MIJN LAARS.
OP zonder al die topics dusquote:
Of we laten ze eruitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Er staan er iig een hoop niet in. Ik denk dat ze vanaf 145 al niet kloppen ofzo
Moeten maar eens een zoekactie houden naar verloren NB-delen
Op zich zou dat niet eens zo'n heel slecht idee zijn, kost minder moeite en is er geen excuus dat je lui was ofzoquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:44 schreef Pony-Lover het volgende:
tvp
Niks geen wiki bijwerken... gewoon de OP zonder al die deeltjes die geen hond meer naleest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:46 schreef oshiro het volgende:
[..]
Op zich zou dat niet eens zo'n heel slecht idee zijn, kost minder moeite en is er geen excuus dat je lui was ofzo
Wat is er eigenlijk na te lezenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niks geen wiki bijwerken... gewoon de OP zonder al die deeltjes die geen hond meer naleest.
Ik miste je al nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:51 schreef Cinch het volgende:
Ik ga naar bed, tis kut hier.
Ik vat hem niet. Maar dat kan aan mij liggen.quote:
die vat ik welquote:
ga jij eens even een nieuw topic openenquote:
Ach, tja, had ook gekund.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
ga jij eens even een nieuw topic openen![]()
quote:
Ik ben à la minute nogal te lam. Ik open alleen topics als ik helder genoeg ben om in een keer raak op de nieuwe topicknop kan klikkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:56 schreef oshiro het volgende:
omg ga nu een nieuw topic openendie KKK-strips waren ook al zo geniaal
Hij is ook heel flauwquote:
Laat dat nieuwe topicgedoe maar... je bent nu al bijna niet te volgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ben à la minute nogal te lam. Ik open alleen topics als ik helder genoeg ben om in een keer raak op de nieuwe topicknop kan klikken.
Trusten derhalve.
Morgen verwachten we dat je een flinke beuk op dequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ben à la minute nogal te lam. Ik open alleen topics als ik helder genoeg ben om in een keer raak op de nieuwe topicknop kan klikken.
Trusten derhalve.
Ik volg hem. Maar dat kan aan mijn eenzelfde geestelijke gesteldheid liggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat dat nieuwe topicgedoe maar... je bent nu al bijna niet te volgen
Het was meer die post waar ik op reageerdequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik volg hem. Maar dat kan aan mijn eenzelfde geestelijke gesteldheid liggen.
Feli enzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:02 schreef oshiro het volgende:
Dit is trouwens mijn 1402e post.
Weet ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was meer die post waar ik op reageerde
Beetje dubbel woordgebruik
quote:
Murp heeft hier al weer even niet gepostquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het word bedtijd
Trusten voor zo murp
Trusten PSquote:
Trusten en sweet dreamsquote:
SOLquote:
lief, maar ik was er al niet meer hoor....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het word bedtijd
Trusten voor zo murp
nee...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Murp heeft hier al weer even niet gepost
volgens mij gaat snakey m dichtgooienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:41 schreef murp het volgende:
tis al tien over half elluf....
maarja, je weet het maar nooitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:41 schreef murp het volgende:
[..]
volgens mij gaat snakey m dichtgooien
En dan plaats je er nog maar 1 ?quote:
Jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan plaats je er nog maar 1 ?
Eujquote:
ik ga voor de 7000 vannachtquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit is mijn 2005ste post
Wat lul jequote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
En dit is mijn 2006ste, mijn volgende post zal op 1 januari 2007 zijn, tot spreeks mensen!
Veel plezier de rest van 2006.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
En dit is mijn 2006ste, mijn volgende post zal op 1 januari 2007 zijn, tot spreeks mensen!
Veel plezier de rest van 2006.
Ik ga voor de 6666 over 2 postsquote:
ik nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ga voor de 6666 over 2 posts![]()
quote:
Neej bijna te laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |