Heb je een link van dat tournament? Ik kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:45 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga nog even nadenken over de uiteindelijke vorm...
Angst om te groeien?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:09 schreef wyccie het volgende:
Omdat hoogtevrees wel goed is, doe ik een vraag om de tempo (welke?) erin te houden.
Wat is eibofobie?
[IDEE] het ultieme jaren 60 nummerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Heb je een link van dat tournament? Ik kan hem niet vinden![]()
Het is een palindroomquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef wyccie het volgende:
Niet de angst om te groeien.
Kijk eens goed naar het woord.
Jaaaa!!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:19 schreef Homdeck het volgende:
Het is een palindroom![]()
angst voor palindromen?
Ja, maar ik keek omdat ik het niet wist. Ik wilde alleen weten wie het was en ik ging niet voor punten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Is het in dit topic dan ook niet streng verboden om naar bestandsnamen van foto's te kijken?
Dan ook maar meteen een tip want ik moet zo weg: het is een First Lady.
Hendrik-Ido-Ambacht?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:26 schreef Homdeck het volgende:
In welke stad wordt de Straffe Hendrik gebrouwen?
Succesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:45 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben weg![]()
avondje whisky, sigaren en poker![]()
Het gaat wel over jouw algemene kennis natuurlijk.quote:
Je zusje is natuurlijk ook een huisgenoot.quote:Opzoeken is verboden!
Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google, Wikipedia en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken. Dit soort dingen zijn dus niet toegestaan
Ook thuis opzoeken in een encyclopedie, op een platenhoes of in een boek, alsmede vragen aan huisgenoten of geflashed worden op MSN wordt aanzien als opzoeken. Niet doen dus.
We hebben al enkele Googlaars ontmaskerd en daarvoor is een stem-topic geopend. Dat staat hier: AKQ-stemtopic ivm Googlende quizzers.
Ja dat slaat nergens opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lienelien +1, het is een wel erg summier antwoord, alleen omdat het in de juiste volgorde staat is het goed
Bijna!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:49 schreef Gooitzen het volgende:
die van alfred j kwak. Minnie?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:54 schreef Nesle het volgende:
Winnieeee!
ik dacht dat je nog wel even door zo gaan met raden..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Gooitzen het volgende:
dat was hem ja. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |