Jezus Christus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:08 schreef gelly het volgende:
Omdat het zo'n moeilijke vraag is mag je er langer over nadenken. In de tussentijd een andere ...
Hoe heet dat ding waarmee je op de boodschappenband in de supermarkt jouw boodschappen van die van je voorganger scheidt ?
Ik weet ook nog wel een goede in dat kader, maar die hou ik nog even voor mijzelf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:12 schreef gelly het volgende:
Er zijn zoveel dingen die je dagelijks gebruikt maar waarvan je de naam niet weet ...
Jeejquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:10 schreef gelly het volgende:
[..]
+1 voor Yuri
dan zien we de spelfout maar even over het hoofd...
Aldi, Lidl, Super de Boer, Plus Markt, Jumbo, Albert Heijn, Bas van der Heijden, Hoogvliet, Sanders.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Noem eens 6 supermarkten
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:16 schreef Neleos het volgende:
Aldi
Edah
C1000
Super De Boer
Spar
Albert Heijn
Utrecht, Rotterdam, Delft, Eindhoven en Amsterdam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:19 schreef Neleos het volgende:
Mag ik 5 van de 7 steden met een corporale studentenvereniging.
Heequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef Jajong het volgende:
Groningen Leiden utrecht Amsterdam Maastricht
Nee, maar ik begrijp wat je bedoelt hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:22 schreef Zeurberus het volgende:
Kut, iemand uit Enschede gaat de spelling Utreg natuurlijk niet verkiezen boven Utrecht
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:22 schreef Neleos het volgende:
Alledrie trouwens geen 5 goed.
Nu nog maar 3quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:23 schreef Zeurberus het volgende:
geloof dat het zuiden ook wel wat heeft
Groningen
Leiden
Maastricht
Tilburg
Utrecht
?
Ben dan wel student, maar verder dan dit gaat mijn kennis echt nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Zeurberus het volgende:
utreg
leiden
groningen
amsterdam
den bosch
Nee, hoor. Eindhoven en Delft zijn niet allebei goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Eindhoven en Delft zijn zeker weten goed. De rest ligt voor de hand.
Nu zit je weer op 4quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ben dan wel student, maar verder dan dit gaat mijn kennis echt niet
Vervang Eindhoven dan maar door Groningen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:27 schreef Neleos het volgende:
Nee, hoor. Eindhoven en Delft zijn niet allebei goed![]()
Dan wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vervang Eindhoven dan maar door Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |