Ik ben gewoon dat gezeik een beetje zat van die Mo, mindfucking games!quote:
krijg je van al dat zaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering wie rukt de stembanden eruit van Micheline
Viel me ook al op ja. Marlies is weer lekker bezig met haar gekwijl.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst tegen Mo zeggen: "we zijn zo hetzelfde, enzo" en vervolgens met Marcia roddelen over Mo en zeggen dat "we zo hetzelfde denken en zijn"
Bah!
Ah, hét sein dat ze toeterlam isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Marcia gebruikt het woord ' fokking' maar weer eens
Jammer dat Semih het niet zagquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef breege het volgende:
hahaha dat hoofd van e10 in de t**ten van micheline![]()
Neuh, funderingen leg je niet met letters maar met spierballen en doorzettingsvermogen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
Fundering, denk ik. En gelegd is met een d
Semih was op de WC, dus het kon wel evenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef breege het volgende:
hahaha dat hoofd van e10 in de t**ten van micheline![]()
Ja ik was ook verbaast. Mars was ook al jaloers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
WTF! Marcia jaloers op Mo, omdat Marlies en MO zoenden??![]()
![]()
ik wil der wel even komen helpen hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:34 schreef Bartoli het volgende:
Sa is zo gaar als wat ze kan der eigen broek niet eens meer optrekken
quote:
Dus als ze dat had toegegeven dan was het OK geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze valt door de mand omdat ze iedereen heeft ' wijsgemaakt' dat ze totaal niet verliefd is.
Ze zegt tegen iedereen dat ze zo mooi zijn. Nu is Marcia weer de mooiste. Straks is het Monique weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
Ik word een beetjemisselijk van Marlies.
Lul niet zo, dat arme meisje is in tranen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
Wat een dubbele agenda speelt zij uit.
Mijn maag ook ,iedere keer weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik mag Gordon totaal niet, maar dit nummer raakt me ook iedere keer weer.
Ja, om doodmoe van te wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd zo jaloers op elkaar zijn
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als ze dat had toegegeven dan was het OK geweest?
Weinig inlevingsvermogen hoor. Dat is het vervelendste wat je in dat huis kan overkomen: verliefd worden terwijl je een thuisfriont hebt. Maar ongetwijfeld had jij dat beter aangepakt? O, wacht.. nee, wij zijn niet zo gek om dat huis in te gaan.![]()
sommigen zijn echt gevoelloze monstersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Lul niet zo, dat arme meisje is in tranen.![]()
misschien moet ze een hulpje inschakelen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
Wat een dubbele agenda speelt zij uit.
Regie is al de hele avond/nacht aan het rommelen, komt zo wel weer terugquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:36 schreef arneaux het volgende:
Eh... Geluid om stream 1?
Sorry Gert, maar Mo ging laatst uit haar dak omdat men het over haar en Tijn had. Ze begrepen het niet, Tijn en zij waren alleen maar maatjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als ze dat had toegegeven dan was het OK geweest?
Weinig inlevingsvermogen hoor. Dat is het vervelendste wat je in dat huis kan overkomen: verliefd worden terwijl je een thuisfriont hebt. Maar ongetwijfeld had jij dat beter aangepakt? O, wacht.. nee, wij zijn niet zo gek om dat huis in te gaan.![]()
En dat vraagt een vrouw?!?!?!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Ze had bij het toneel gemoeten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Krokodillentranen zal je bedoelen. Ze speelt echt een spel en probeert mensen te manipuleren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:35 schreef APK het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hazes, kut hier kan ik ook tranen van krijgen.![]()
snap jij alle mannen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat vraagt een vrouw?!?!?!![]()
Maar.......ik ben ook jaloers op jouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Kijk die kop van Jeroen dan!!quote:
En terecht dacht ik zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:39 schreef T-lex het volgende:
Zow...geloof dat Tijn er klaar mee was...
100% zeker dat het ruzie wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:38 schreef VincentAdam het volgende:
het leek alsof ze zoenden? of ruzie?
Ik heb niet opeens iets met Monique. Maar ik herken wel het gedrag dat bij verliefdheid hoort. En dan zit zij ook nog eens in een huis vol camera's. OK, ze heeft het zichzelf aangedaan, maar ik heb wel met haar te doen. OK, je gaat bewust zo'n huis in, maar dit overkomt je toch maar...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Wat heb jij opeens met Monique dan? Als Monique verliefd is, dan nog vind ik die reactie zeer ongepast.
Behoorlijk claimend zegmaar. Dat wil toch niemand.
Die heeft een kleine blaas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:39 schreef breege het volgende:
semih gaat alweer naar het toilet...
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar.......ik ben ook jaloers op jou![]()
[afbeelding]
Ja maar zonder geluid.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:38 schreef Addi het volgende:
Hallelujaaaaaaaaaaaaaaa!! Tijn gooit de deur van Mo dicht
dat zou ook eens tijd worden ppffquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:39 schreef T-lex het volgende:
Zow...geloof dat Tijn er klaar mee was...
* ijsbrekertje weet het nu zekerquote:
Kan ook storing zijn, je weet het nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:41 schreef Day het volgende:
wat een klote streek van BB
Coos ik heb ook geen geluid meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk die kop van Jeroen dan!!![]()
Maar Hazes kon en mocht niet ontbreken.![]()
Strategie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Canisfire het volgende:
Marlies is trouwens echt lesbisch he..
dit is nou de derde vrouw op 1 avond waar ze zo mee ligt te kroelen.
jeetje weer geen sex...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:41 schreef NorthernStar het volgende:
Het gaat niet helemaal goed tussen Tijn en Mo
Ik hoop niet dat Marlies met die neusgaten ooit boven m'n pakkie komt hangen.quote:
Lul niet gewoon censuur snel naar een lege kamer zappenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ook storing zijn, je weet het nietAnders gooien ze de stream wel op lock
Dan nog is dat enorm jaloerse gedrag als hij even met een andere vrouw danst of praat, zeer storend lijkt me.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niet opeens iets met Monique. Maar ik herken wel het gedrag dat bij verliefdheid hoort. En dan zit zij ook nog eens in een huis vol camera's. OK, ze heeft het zichzelf aangedaan, maar ik heb wel met haar te doen. OK, je gaat bewust zo'n huis in, maar dit overkomt je toch maar...
inderdaad!quote:
Kunnen we ook weer niet horenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:41 schreef Sonique het volgende:
wat gebeurt er in de douche?
Nu is ie opslot jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lul niet gewoon censuur snel naar een lege kamer zappen
Gewoon dames onder elkaar hoor. Doet m'n zusje ook altijd met dr vriendinnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Canisfire het volgende:
Marlies is trouwens echt lesbisch he..
dit is nou de derde vrouw op 1 avond waar ze zo mee ligt te kroelen.
Ah gus.... mooi.quote:
Als jij een mannetje hebt gevonden die dat oplost stuur hem dan ook hier even langs?quote:
Jahaaaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dann og in dat enorm jaloerse gedrag als hij even met een andere vrouw danst of praat, zeer storend lijkt me.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:43 schreef CartWOman het volgende:
Jeroen gedraagt zich wel als echte vriend tegenover Etiënne.
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:
Ja die pakten elkaar vol op de bekquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Wacht, sex kan wel ff wachten... E-10 met Marcia?
Dus je wordt geroepen en anders is je beurt voorbij?quote:
Ik wil ook wel eens emoties zien bij Sabrina, maar die staat alleen maar te geinen en dansen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Jahaaa
Maar wel zeer begrijpelijk toch?
Of moeten we altijd al onze emoties inde hand hebben, inclusief de meest heftige namelijk verliefdheid?
Echt heel indrukwekkend. Net Ron Jeremy.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:45 schreef APK het volgende:
Zow! Zag je die enorme Turken-leuter van Semh?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je wordt geroepen en anders is je beurt voorbij?![]()
denk dat ze floris mist als ze dit nummer hoortquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:47 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom is Marcia in tranen?
Hou op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:46 schreef Day het volgende:
Ik zit aan een bara
nee hoor, ik ben de vrouwquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus je wordt geroepen en anders is je beurt voorbij?![]()
De vorige keer begon het pas na de muziekquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:48 schreef Bartoli het volgende:
feestje bijna afgelopen
En dan gaat het leuk worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:49 schreef dracula100 het volgende:
Laatste nummer
hij zei letterlijk ; ik wil neuken met jouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
Tijn geeft aan Monique toe dat hij verliefd is op haar!!!!!
Heb jij Barned en Van Dorp am Titisee niet gezien?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:49 schreef APK het volgende:
Laatste nummer, iedereen kent het en ik niet.![]()
Mits ze de drank mee mogen nemenquote:
Vergeet Rik niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:50 schreef Bartoli het volgende:
Sa, Jeroen en E10 kan ook leuk worden straks
Ik ben nuchter want ik moet vroeg opquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:51 schreef versabommie het volgende:
Even een kleine poll door de cos heen: Wie heeft er allemaal nu een slokkie op?
Cocktails hieroquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:51 schreef versabommie het volgende:
En roept: Jongens, we gaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kale ouwe gek weer... BIK BRODURR BEDANKT!![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:53 schreef ruby het volgende:
[..]
En roept: Jongens, we gaan.
Denkt ie dat ie chef is ofzo?![]()
Bedankt, ik ga het niet downloaden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:51 schreef Gert het volgende:
De groep heet Raccoon, en hoe het nummer heet weet ik niet. En zo.
Hij kon waarschijnlijk al lezen en schrijven en dan heb je al gauw een voorsprong daar he.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn is als 20 van de 1000 bij de politie geselecteerd.
Althans, dat maak ik eruit op
Jij noemt dit nu zo even tussen neus en lippen, maar het lijkt mij wel interessant om te weten waarom ons Tijn het korps heeft verlaten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Althans, dat maak ik eruit op
Ze zal wel moeten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:52 schreef Day het volgende:
Tijn is helemaal stuk nu. Zielig.
En Mo maar doen alsof er niks aan de hand is. TRUT!
Hij heeft leuk meegedaan vanavond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:53 schreef Shirley het volgende:
Egbert moet er echt uit maandag. Wat is die vent bloedirritant!
Eén glaasje wijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:51 schreef versabommie het volgende:
Twee flinke glazen polse vodka.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:51 schreef versabommie het volgende:
hij houd van drquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:53 schreef n1ek het volgende:
Versta geen zak van Tijn en Mo
Ik wil het hele verhaal hier achter weten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |