jeetje weer geen sex...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:41 schreef NorthernStar het volgende:
Het gaat niet helemaal goed tussen Tijn en Mo
Ik hoop niet dat Marlies met die neusgaten ooit boven m'n pakkie komt hangen.quote:
Lul niet gewoon censuur snel naar een lege kamer zappenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ook storing zijn, je weet het nietAnders gooien ze de stream wel op lock
Dan nog is dat enorm jaloerse gedrag als hij even met een andere vrouw danst of praat, zeer storend lijkt me.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb niet opeens iets met Monique. Maar ik herken wel het gedrag dat bij verliefdheid hoort. En dan zit zij ook nog eens in een huis vol camera's. OK, ze heeft het zichzelf aangedaan, maar ik heb wel met haar te doen. OK, je gaat bewust zo'n huis in, maar dit overkomt je toch maar...
inderdaad!quote:
Kunnen we ook weer niet horenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:41 schreef Sonique het volgende:
wat gebeurt er in de douche?
Nu is ie opslot jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lul niet gewoon censuur snel naar een lege kamer zappen
Gewoon dames onder elkaar hoor. Doet m'n zusje ook altijd met dr vriendinnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Canisfire het volgende:
Marlies is trouwens echt lesbisch he..
dit is nou de derde vrouw op 1 avond waar ze zo mee ligt te kroelen.
Ah gus.... mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |