komt goed uit, ik ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb eventueel nu wel tijd!![]()
niet dusquote:
ok, ik pak me fiets ffquote:
Goedzo, en nu slapenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
kwartet!
waarom?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga voor mijn eerste ban vanavond!![]()
In Ermelo schat!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ok, ik pak me fiets ff
waar woon je?
Jij wil fraubitch voor jezelf hè?!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goedzo, en nu slapen![]()
Jij dus, ik blijf nog even
niet waarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat is FB heul niet. Dat is Dribbel_ onder haar account.
Ze zijn samen.
Niet lang meer!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niet waar
dribbel is schuttelen
ik ziet hier heul alleen
ja leuk!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Niet lang meer!
Zal ik mijn Twister mat meenemen?![]()
quote:
Ja dat haar zit over je tieten!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]je hebt echt geen fatsoenlijke foto's van me he?
wat een lekker ventje staat er in het middenquote:
oehquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja dat haar zit over je tieten!![]()
Ik zal mijn camera ook even meenemen vannacht!
Hij is tofquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt Dribbel_, je hebt dikke tieten, en je hebt een gigantische lens. Wat moet je in 's hemelsnaam met iwowz?
hoe ben jij losgekomen van die boomquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoe ben jij losgekomen van die boom
hij is tofquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt Dribbel_, je hebt dikke tieten, en je hebt een gigantische lens. Wat moet je in 's hemelsnaam met iwowz?
opgegeten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
online !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
watquote:
Aleexxxxx is ook thogf truttquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat![]()
moet ik nu gaan zeggen dat jij ook tof bent
okquote:
Nee, want ik heb een hekel aan mensen die liegen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat![]()
moet ik nu gaan zeggen dat jij ook tof bent
ik ken je heul nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een hekel aan mensen die liegen.
ben je dronken ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zullen we dan nu hand in hand lopen enknuffelln :R :Rr
ik ga pas gastmodden als je een tubgirl post, maar dan moet ik je meteen ook bannen,m dus neequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Die smileys ginen verkeerd kan een mod het aanpaassen ?
alexxx?
slechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dan zou ik niet meer kunnen typen![]()
Waarom is dit zo bekendquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 minuten over die zin gedaan inc 4x spelfouten verbeteren![]()
je gaat doodquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 minuten over die zin gedaan inc 4x spelfouten verbeteren![]()
mijn spellingskampf heeft dus toch geholpenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar ik heb geen fouaten gemaakt met d en dt en t enzo![]()
Dat zal het zijn.quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mijn spellingskampf heeft dus toch geholpen
wat?quote:
Uit bed gevallen ;(quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
wat?
moet je weer in het gaslokaal?
Niet zo doen hè?!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
op wiequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hé Drib je bent toch niet boos hè?![]()
2 bladzijdes denk je dat ik dat ga lezen ofzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Heb je het topic niet gelezen ofzo?![]()
Ik probeer je vriendin te versieren ja!![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zou ik haar gelijk geven
iwowz![]()
![]()
![]()
Fok is in ieder geval al weer wat snellerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:48 schreef juiced het volgende:
[..]
Goed! Alleen m'n fokkin' internet is sloom!Heel belangrijk in deze tijden!
Ja goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:52 schreef juiced het volgende:
Ohja! Hoe is het met jou dribsel? Nog geneukt lately?
wroeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:04 schreef Sebasser het volgende:
Kickstart.
Ja ik weet eigenlijk niet! Ik hoor populaire mensen dat woord weleens gebruiken. Dus ik dacht...quote:
ohquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:30 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja ik weet eigenlijk niet! Ik hoor populaire mensen dat woord weleens gebruiken. Dus ik dacht...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |