komt goed uit, ik ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb eventueel nu wel tijd!![]()
niet dusquote:
ok, ik pak me fiets ffquote:
Goedzo, en nu slapenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
kwartet!
waarom?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga voor mijn eerste ban vanavond!![]()
In Ermelo schat!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ok, ik pak me fiets ff
waar woon je?
Jij wil fraubitch voor jezelf hè?!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goedzo, en nu slapen![]()
Jij dus, ik blijf nog even
niet waarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat is FB heul niet. Dat is Dribbel_ onder haar account.
Ze zijn samen.
Niet lang meer!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niet waar
dribbel is schuttelen
ik ziet hier heul alleen
ja leuk!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Niet lang meer!
Zal ik mijn Twister mat meenemen?![]()
quote:
Ja dat haar zit over je tieten!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]je hebt echt geen fatsoenlijke foto's van me he?
wat een lekker ventje staat er in het middenquote:
oehquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja dat haar zit over je tieten!![]()
Ik zal mijn camera ook even meenemen vannacht!
Hij is tofquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt Dribbel_, je hebt dikke tieten, en je hebt een gigantische lens. Wat moet je in 's hemelsnaam met iwowz?
hoe ben jij losgekomen van die boomquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoe ben jij losgekomen van die boom
hij is tofquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt Dribbel_, je hebt dikke tieten, en je hebt een gigantische lens. Wat moet je in 's hemelsnaam met iwowz?
opgegeten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
online !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |