doe je best bijdehandjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:35 schreef dvdfreak het volgende:
nog meer posts nodig.............
Zal ik je dan maar mijn Emeladres geven?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
doe je best bijdehandjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goed ideequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar mijn Emeladres geven?
Wow.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef Emel het volgende:
je bent mijn buddy Sanctaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:[..]
doe je best bijdehandjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jjawoldring@home.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:37 schreef Emel het volgende:
[..]
goed ideeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
genoteerd in mijn to do lijstjequote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:38 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wow.
Heb net vandaag twee broeken met stretch gekocht voor het aanstaande Suikerfeest.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:38 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je houdt wel van spankenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:42 schreef Emel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
valt me op dat ik JOU vaak spankquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:45 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
je houdt wel van spankenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef Emel het volgende:
[..]
valt me op dat ik JOU vaak spankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ooh jeaah babyquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef Emel het volgende:
[..]
valt me op dat ik JOU vaak spankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
weet niet of je daar zo blij mee moet zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:48 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ooh jeaah babyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
OKquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet of je daar zo blij mee moet zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.misschien heb ik een hekel aan jeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat moet mij boeien.....?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:49 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet of je daar zo blij mee moet zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.misschien heb ik een hekel aan jeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
OK
Ik spank met je mee.
Dat rijmt!
had niets anders verwachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
En dan moet mij boeien.....?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Who da fuck is dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:51 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
En dan moet mij boeien.....?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop