Dan heb je inderdaad andere problemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:05 schreef Sargon het volgende:
als er echt communisme zou worden ingevoerd is radicalisering geen probleem meer
Wat is dat nou weer voor een flauwekul? Wat bedoel je daar nou precies mee?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:03 schreef Lyrebird het volgende:
Wanneer leren jullie dat je beter eerst eens goed naar een rechtse bal kunt luisteren (luisteren = goed luisteren en snappen), voordat je zelf een mening vormt?
Weet je, je hebt zo gelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:51 schreef sigme het volgende:
-knip-
Als je een echte dictatuur invoert zijn er zeker geen problemen meer.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:05 schreef Sargon het volgende:
als er echt communisme zou worden ingevoerd is radicalisering geen probleem meer
Helaas druist communisme in tegen de aard van het beestje en is het alleen al daarom geen werkbaar alternatief.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:05 schreef Sargon het volgende:
Rechtse mensen zijn over het algemeen wel eerlijker, ze geven toe dat het hen weinig kan schelen of Russen (en andere volken) onder een communistisch regime leven. En idd veel mensen in Rusland en ex-USSR staten willen ook het communisme terug. Het communisme in de USSR had voor ons het voordeel dat de stabliteit veel groter was dan nu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:51 schreef sigme het volgende:
Over 'rechts' en communisme, ik heb het opzettelijk laten staan. Ik heb nog wel ergens een verslag van Karel van het Reve, een bestrijder van het communisme van het eerste uur, waarin hij vertelt dat het hem opvalt dat met name VVD'ers communisme voor de Russen een heel geschikt systeem vinden. Uiteraard van vér voor de val van de muur.
Hier laat Bos toch echt een steekje vallen.quote:De PvdA-lijsttrekker pleit voor harder politieoptreden om het gezag te herstellen. ''Het vanzelfsprekende gezag van de politie bestaat niet meer. We leven in een samenleving met meer culturen. New York werd veiliger toen begonnen werd met zero tolerance. Niet ik daar hier naar toe wil, maar we moeten wel de strijd in de wijken winnen.''
Lieve Kabouter Bos. Welkom in de realiteit. Tien jaar geleden zond de NRC de documantaire "Ghetto Hoogvliet" uit. Heel links Nederland was boos wegens deze negatieve blik op de multiculturele samenleving.quote:''Als we niets doen hebben we over twintig, dertig jaar wijken waar de politie niet meer durft te komen. Net als in Frankrijk.''
één boek maakt nog geen waarheid..quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:32 schreef Misanthroopia het volgende:
Even terzijde -
[..]
Hier laat Bos toch echt een steekje vallen.
Levitt schrijft in zijn briljante boek Freakonomics dat niet zero tolerance, maar de invoering van het recht op abortus heeft geleid tot de daling van criminaliteit in New York. Beetje jammer dat Wouter hier kennelijk nog nooit heeft van gehoord.
Idd, maar zoals het bij Bos (en de rest van het PvdA) gebruikelijk is komen ze pas veel later achter bepaalde zakenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:55 schreef geregistreerd het volgende:
Is toch allemaal helemaal niet waar, weer zon verkiezingsstunt van de pvda.
Balkenende heeft dit toch al lang gefixt met zijn succesvolle normen en waarden beleid .![]()
Inderdaad, Nederland is in 4 jaar het beschaafdste land ter wereld geworden, allemaal dankzij het beleid van Balkenende. Niets meer aan doen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, maar zoals het bij Bos (en de rest van het PvdA) gebruikelijk is komen ze pas veel later achter bepaalde zaken![]()
Klopt ... ik wil nog een keer zo'n normen en waarden trip van 4 jaar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, maar zoals het bij Bos (en de rest van het PvdA) gebruikelijk is komen ze pas veel later achter bepaalde zaken![]()
*mee eensch is*quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:31 schreef geregistreerd het volgende:
[..]
Klopt ... ik wil nog een keer zo'n normen en waarden trip van 4 jaar.![]()
Gut Popolon, je lijkt Chris Matthews wel. Ben ik jouw Dick Cheney?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 06:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een flauwekul? Wat bedoel je daar nou precies mee?
Dat doet niets af aan het punt dat de daling in criminaliteit ook in andere grote steden in de VS te zien was.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:43 schreef Napalm het volgende:
[..]
Lieve Kabouter Bos. Welkom in de realiteit. Tien jaar geleden zond de NRC de documantaire "Ghetto Hoogvliet" uit. Heel links Nederland was boos wegens deze negatieve blik op de multiculturele samenleving.
In Hoogvliet mocht durfde de politie in 1995 al niet meer bepaalde wijken in met "slechts één politieauto"..
Desondanks heb ik nog neit helemaal helder hoe Bos een stremger politieoptreden wil zien.
BOvendien kan Bos fijn roepen maar de rest van de pvda zit nog in de jaren 90 dromerij..
[..]
één boek maakt nog geen waarheid..
http://online.wsj.com/pub(...)html?mod=tff_article
Ik kan haar geen gelijk geven. Het is wel zo dat er op rechts ook flink wat gekken rondlopen, en dat rechts inderdaad onder invloed van druk uit het linkse kamp gedwongen werd om ideeen goed uit te werken. Maar that's it folks.quote:
Ja, na vier na minderheden bashen is het niet zo gek dat er onder de minderheden onvrede gaat ontstaan. En wie was er de afgelopen 4 25 jaar aan de macht in Nederland?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:03 schreef Lyrebird het volgende:
In het AD staat een interview met Wouter Bos, die meer radicalisering ziet. Ik vind het wel goed dat Wouter Bos zijn hoofd uit z'n hol heeft gehaald en z'n ogen de kost heeft gegeven.
Oh......shit ik moet natuurlijk weer iets leren. Stom..........Ik heb de verzamelde werken Lyrebird bijna uit maar waarschijnlijk moet ik ze gewoon nog een keer lezen voordat ik het licht ga zien.quote:Wanneer leren jullie dat je beter eerst eens goed naar een rechtse bal kunt luisteren (luisteren = goed luisteren en snappen), voordat je zelf een mening vormt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |