OK gaaf! Even in de gaten houden!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een bijzonder lovenswaardig initiatief, het openen van dit topic.
Ik ga morgen vanzelfsprekend ook kijken. En deze docu komt als het goed is ook uit op DVD, met extra beelden van optredens..
Nouja, dat weet ik nog niet, maar ik ga toch kijken.quote:
Je hebt een t gemistquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef JelleS het volgende:
Komt het op uitzending gemis te staan?
Die zijn haat tegen Herman van Veen weer moet tonen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:59 schreef pascalheister het volgende:
komen ze weer met ivo de wijs aanzetten![]()
Hij is nog steeds jaloers dat Irene hem niet wilde pijpen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:07 schreef tong80 het volgende:
Die zijn haat tegen Herman van Veen weer moet tonen.
Ja, ik denk ook dat jij een veel betere docu had gemaakt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:08 schreef SunChaser het volgende:
Het is wel wat traag. Een voice over was wel leuk geweest
Het was dan wel iets toegankelijker geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is een documentaire over een oude heer. Daar ga je geen voice-overs en flitsende beelden doorheen monteren wat mij betreft.
Toegankelijker voor wie?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het was dan wel iets toegankelijker geweest.
Drs. P. is niet "voor het grote publiek". Ik vind het prima zoquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het was dan wel iets toegankelijker geweest.
Dat is ook weer waar, Drs P is geen Hazes.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Drs. P. is niet "voor het grote publiek". Ik vind het prima zo.
Ik moet aan Nijntje denken als ik jou zie posten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef SunChaser het volgende:
Bij het liedje Heen en Weer moet ik meteen denken aan Puk van de Petteflat
ik ken alleen Plukquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:21 schreef SunChaser het volgende:
Bij het liedje Heen en Weer moet ik meteen denken aan Puk van de Petteflat
Niet verslaafd, maar uit niewsgierigheidquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:27 schreef golfer het volgende:
In Nederland ging ie niet naar de hoeren, wel in Mexico.
meestal de volgende dagquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb het gemist, omdat ik me moest bezig houden met zoiets triviaals als eten. Hoelang duurt het voordat iets op uitzendinggemist staat?
Ik moest idd meteen aan je denken toen ik Heinz op tv zagquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Blijkbaar is mijn liefde voor Drs. P weinig mensen ontgaan, want ik werd een aantal keer geSMSt of gebeld, zelfs door een voor mij onbekend nummer.
Wat zijn mensen soms ook aardig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |