Misschien moet je wat vaker de streams kijken.quote:
ik bedoelde wat er mis mee is dat zij dat aan hem vraagt. Vind ik vrij normaal eikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker de streams kijken..
Precies ! Daarom zo'n mooie cap! Hij zit vaak alléén maar te "grijnzen"quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx
Ik realiseerde me met cappen dat je Tijn niet vaak zo uitbundig ziet lachen. Toch?
Dus jij wil graag dat je vriendin toestemming aan je vraagt voor de kleren die ze draagt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik bedoelde wat er mis mee is dat zij dat aan hem vraagt. Vind ik vrij normaal eik
mwah.. dat ze op z'n minst mijn mening vraagt ja, zeker bij kleding die vrij onthullend isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus jij wil graag dat je vriendin toestemming aan je vraagt voor de kleren die ze draagt?
Of met een mutsje erbij is het net de paus.quote:
In een normale relatie heb je een horizontale hiërarchie en hoeft een ander niet te bepalen wat je wel en niet mag. Vind ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik bedoelde wat er mis mee is dat zij dat aan hem vraagt. Vind ik vrij normaal eik
dus iedereen heeft er last van?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
Fok wordt ook weer lekker verkracht.
mee eens maar je mag wel zeggen of je iets mooi vindt wel of niet; en als mijn vriend in ondergoed naar een feestje zou gaan zou ik er ook wat van zeggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In een normale relatie heb je een horizontale hiërarchie en hoeft een ander niet te bepalen wat je wel en niet mag. Vind ik.
dat aapje van aladinquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:14 schreef T-lex het volgende:
E10 is net zo'n aangekleed aapje wat ze op straat kunstjes laten doen met dat vestje aan...![]()
bij mij nu wel weer maar kreeg net errorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bij mij draait het als een tierelier.
Dan overleg je met elkaar. Semih laat vaak geen ruimte voor overleg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:16 schreef neferhone het volgende:
[..]
mee eens maar je mag wel zeggen of je iets mooi vindt wel of niet; en als mijn vriend in ondergoed naar een feestje zou gaan zou ik er ook wat van zeggen.![]()
mies is wel gesluierd of moeten de andere dames dat nog aan /op doen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:17 schreef kukeleku het volgende:
Wat heeft Mich op haar neus?
[afbeelding]
klopt die commandeert haar; van trek eens wat anders aan of ga dat eerst strijken. dat vind ik ook walgelijk,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan overleg je met elkaar. Semih laat vaak geen ruimte voor overleg.
Zal toch wel..... Same procedure as last time.... Hipsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:20 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben ze eigenlijk ook sterke drank voor vanavond?
juist dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
The requested URL /forum/120 was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
Ik denk, ze hebben het BB-6 forum erafgemieterd.....
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
The requested URL /forum/120 was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
Ik denk, ze hebben het BB-6 forum erafgemieterd.....
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. dat ze op z'n minst mijn mening vraagt ja, zeker bij kleding die vrij onthullend is
Whehehequote:
Hummie wel.... Staat beter op de buis.....Oriëntaalse zwoele nachten...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffff, zo`n verkleedpartij vind ik dan weer zo onnodig.
Semih zou niet blij met jou zijn....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
Trek toch echt aan wat ik zelf aan wil trekken, mag z'n mening hebben natuurlijk, maar me ernaar schikken of vragen, dacht het niet. Heeft me echt niets te vertellen over wat ik aan moet doen en dat is nu net waar het bij Semih wel op neer komt.
wel een beetje ruim denken hequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat is dit
De paus of sinterklaas?
Kwa petje mischien..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:24 schreef neferhone het volgende:
waar ziet e10 abba in babrina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |