Meerdere cursussen om het woord te aquarelleren te kunnen schrijven?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:55 schreef Verida het volgende:
[..]
heb meerdere cursussen gevolgd en het juiste werkwoord is aquarelleren, probeer dat maar is zonder stotteren te vervoegen.![]()
Hij vindt vast weer, dat ze als een h*** opgemaakt wordt...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:57 schreef tonja het volgende:
Wat een chagrijnige kop heeft die Semih toch, hoe hij naar de verrichtingen van Tijn op zijn Michelien zit te bekijken.
Afkeurende blik de hele tijd. Bah.
Ik heb ook het idee dat hij erbij zit om te controleren of Micheline er niet te hoerig uit komt te zien. Dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:57 schreef tonja het volgende:
Wat een chagrijnige kop heeft die Semih toch, hoe hij naar de verrichtingen van Tijn op zijn Michelien zit te bekijken.
Afkeurende blik de hele tijd. Bah.
Heeft er iemand een cap?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:03 schreef Kinga het volgende:
Marcia is met stip de mooiste van de meiden nu.
Moet je ff paar pagina's terug kijken. Ze is nu niet op de streams.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:05 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Heeft er iemand een cap?
heb geen streams namelijk
Als een vis in het waterquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:12 schreef Kinga het volgende:
Rik is echt in zijn element he.
wie zei dat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:21 schreef Kinga het volgende:
In de eerste 10 weken mag zijn vriendin er niet slonzig bij lopen, omdat ie dan niet meer verliefd is? Bah bah.
Nee. Hij zei dat hij het leuk zou vinden als zijn nieuwe vriendin in het prille stadium van een relatie, nog een beetje moeite zou doen dmv van zich leuk aan te kleden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:21 schreef Kinga het volgende:
In de eerste 10 weken mag zijn vriendin er niet slonzig bij lopen, omdat ie dan niet meer verliefd is? Bah bah.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:32 schreef Addi het volgende:
Egbert: Ik ga nog even afdrogen.
Jeroen: Jaaawa ahaaa waaeeehhh
Over een uurtje of wat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:36 schreef teamlead het volgende:
hoelaat gaat dat feest eigenlijk van start? kzit nog op m'n werk, dus zou het prettig vinden als ze nog een uurtje of wat zouden wachten
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:35 schreef arneaux het volgende:
[..]. Jeroen stoot inderdaad wel vaker at random wat klanken uit.
quote:
De kleding van de dames is iig uitnodigend bloot....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:38 schreef Sonique het volgende:
* Sonique pakt z'n schaalt M&M's/pepernoten combi en een bak koffie
Zo, wat er ook gebeurt, ik zal niks missen vanavond/vanacht!!
(heeft een kilozak zak pepernoten gekocht, just in case... )
Ik heb net ook wat alchoholische versnaperingen in huis gehaald! Zal wel weer een ban worden vannacht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:38 schreef Sonique het volgende:
* Sonique pakt z'n schaalt M&M's/pepernoten combi en een bak koffie
Zo, wat er ook gebeurt, ik zal niks missen vanavond/vanacht!!
(heeft een kilozak zak pepernoten gekocht, just in case... )
Supercap !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:39 schreef Bluezz het volgende:
Nog een capje van even geleden
[afbeelding]
Oh wat erg zijn wij he, ik heb nog een afspraak afgezegd omdat ik zogenaamd niet kon vanavond....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:44 schreef Capaja het volgende:
zit klaar met een kan koffie, zak borrelnootjes, 8-pack kitkatchunky puur en toastje kruidenboter
het mag beginnen van mij !
Vorige week vielen ze bij bosjes.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zal wel weer een ban worden vannacht..
''Mag ik niet met een blote buik?''quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:44 schreef heksie69 het volgende:
Semih loopt zijn vriendin weer te bedekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |