Misschien moet je wat vaker de streams kijken.quote:
ik bedoelde wat er mis mee is dat zij dat aan hem vraagt. Vind ik vrij normaal eikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien moet je wat vaker de streams kijken..
Precies ! Daarom zo'n mooie cap! Hij zit vaak alléén maar te "grijnzen"quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx
Ik realiseerde me met cappen dat je Tijn niet vaak zo uitbundig ziet lachen. Toch?
Dus jij wil graag dat je vriendin toestemming aan je vraagt voor de kleren die ze draagt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik bedoelde wat er mis mee is dat zij dat aan hem vraagt. Vind ik vrij normaal eik
mwah.. dat ze op z'n minst mijn mening vraagt ja, zeker bij kleding die vrij onthullend isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus jij wil graag dat je vriendin toestemming aan je vraagt voor de kleren die ze draagt?
Of met een mutsje erbij is het net de paus.quote:
In een normale relatie heb je een horizontale hiërarchie en hoeft een ander niet te bepalen wat je wel en niet mag. Vind ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik bedoelde wat er mis mee is dat zij dat aan hem vraagt. Vind ik vrij normaal eik
dus iedereen heeft er last van?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:11 schreef arneaux het volgende:
Fok wordt ook weer lekker verkracht.
mee eens maar je mag wel zeggen of je iets mooi vindt wel of niet; en als mijn vriend in ondergoed naar een feestje zou gaan zou ik er ook wat van zeggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In een normale relatie heb je een horizontale hiërarchie en hoeft een ander niet te bepalen wat je wel en niet mag. Vind ik.
dat aapje van aladinquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:14 schreef T-lex het volgende:
E10 is net zo'n aangekleed aapje wat ze op straat kunstjes laten doen met dat vestje aan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |