Dat dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:46 schreef imago het volgende:
Hoezo moeten ze verplicht een ongeldig paspoort innemen? Je kunt toch bijvoorbeeld een verlopen paspoort laten perforeren als je het wilt houden omdat er zulke mooie stickertjes en stempeltjes inzitten, waarom zou dat dan hierbij niet gekund hebben?
Ja, en dan nog : het is geen geldig legitimatiebewijs.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:46 schreef imago het volgende:
Hoezo moeten ze verplicht een ongeldig paspoort innemen? Je kunt toch bijvoorbeeld een verlopen paspoort laten perforeren als je het wilt houden omdat er zulke mooie stickertjes en stempeltjes inzitten, waarom zou dat dan hierbij niet gekund hebben?
Maar je kan wel laten zien dat je een hebt maar in de tussentijd een nieuwe aangevraagd hebt. weliswaar met een perforeer gaatje of what the heck.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, en dan nog : het is geen geldige legitimatie.
Het-is-geen-geldig-legitimatiebewijs-en-dus-krijg-je-een-bekeuring-als-je-aangehouden-wordt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je kan wel laten zien dat je een hebt maar in de tussentijd een nieuwe aangevraagd hebt. weliswaar met een perforeer gaatje of what the heck.
Je kan ook een ID kaart nemen, die valt niet uitelkaar. Of een rijbewijs.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:51 schreef heiden6 het volgende:
Dat is wel heel makkelijk cashen natuurlijk, mensen verplichten zich te legitimeren, paspoorten uitgeven die een vermogen kosten en van armoede uit elkaar vallen, en deze dan ongevraagd afnemen zonder vervanging.
Niet zo als mij, ik kreeg niets nakkes nada.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:15 schreef ThE_ED het volgende:
Ik kreeg gewoon een of ander formulier mee met de aantekening dat een nieuw paspoort in aanvraag is. Zal vast ook niet 100% rechtgeldig zijn maar het is iig iets. En ik vraag me idd wel af hoe het echt hoort...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kan ook een ID kaart 2 jaar voor hij vervalt? geld+rug+groeien? nemen, die valt niet uitelkaar. Of een rijbewijs. moet je 18 zijn
Dit is al 2 keer bij iemand gebeurd op mijn werk, en ja, oooh. Nou, ze zijn op een of andere manier een keer aangehouden, 1 met een bekeuring, en een andere niet. De een liep over straat en leek verdacht te zijn ofzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:22 schreef klipper het volgende:
Alsof je jezelf 6x per dag moet legitimeren.....
Hoe vaak word er nou werkelijk om je id bewijs gevraagd?
Mij is dat nu twee keer overkomen en dan nog omdat ik in een gebouw van justitie moest werken.
Degene die zonder licht reed moet je niet meetellen, hij verrichtte op dat moment dus een strafbare handeling.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is al 2 keer bij iemand gebeurd op mijn werk, en ja, oooh. Nou, ze zijn op een of andere manier een keer aangehouden, 1 met een bekeuring, en een andere niet. De een liep over straat en leek verdacht te zijn ofzoen de andere reed zonder licht.
Het is inderdaad een waardeloos stuk papierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom verbaast het me dan weer niks dat dat ding net op die plek stuk is?
Waardeloze zooi
Is die kans zo groot dan om gecontroleerd te geworden? Ik heb nog van niemand in mijn omgeving gehoord dat ze gecontroleerd zijn. Ik heb zelf niet standaard legitimatie bij me.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:47 schreef gelly het volgende:
Sja, ik heb een week zonder rijbewijs en ID rondgereden. Gewoon niet gepakt worden
Nou ja, groot. In de 10 jaar dat ik rij ben ik 5 keer gecontroleerd. Daarvan 2 keer omdat ik aan de kant gezet werd wegens te hard rijden en het ontlopen van een alcoholfuikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:01 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Is die kans zo groot dan om gecontroleerd te geworden? Ik heb nog van niemand in mijn omgeving gehoord dat ze gecontroleerd zijn. Ik heb zelf niet standaard legitimatie bij me.
Dat dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, groot. In de 10 jaar dat ik rij ben ik 5 keer gecontroleerd. Daarvan 2 keer omdat ik aan de kant gezet werd wegens te hard rijden en het ontlopen van een alcoholfuik
Maar ja, je zal net zien he
Een rijbewijs is geen officieel identiteitsbewijs en mag derhalve geweigerd worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kan ook een ID kaart nemen, die valt niet uitelkaar. Of een rijbewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |