Oh ja, nu weet ik weer waarom er geen wedstrijd op tv isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik baal echt van dat interlandvoetbal, ik wil Ajax zien!
Deze ene keer vind ik het best. Nu staat mijn weekend niet in het teken van Ajax en kan ik met een gerust hart leren. (Toetsweekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Heb ik niet maar hij trainde vandaag niet mee naar het schijnt. Hamstringblessure.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:55 schreef denthemen het volgende:
bron over rosales?
Verder nog? Meeting op Staromestske Namesti/ Old Town Square zou wel fraai zijn. Bierrrr!quote:-Wolf- Bananenman Sethje devv05 (?) Jasza Silenus PLAE@ (?) piertje2 (?)
Meen je niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Messenga het volgende:
Maduro toch weer afgemeld bij Jong Oranje.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef -Wolf- het volgende:
Even een overzicht van de mensen die naar Sparta Praha gaan:
[..]
Verder nog? Meeting op Staromestske Namesti/ Old Town Square zou wel fraai zijn. Bierrrr!.
quote:# -Wolf-
# Bananenman
# Sethje
# devv05 (?)
# Jasza
# Silenus
# PLAE@ (?)
# piertje2 (bijna zeker)
Ik weet het nog niet. Het lijkt me wel tof, en ik heb sowieso wel 1 iemand die denk ik mee wil. Gister met iemand gesproken die misschien ook wel mee wil. Maar als ik ga wil ik wel met trein heen, daar een paar dagen blijven, en dan trein terug. Dan wil ik ook ff wat van Praag zienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Verder nog? Meeting op Staromestske Namesti/ Old Town Square zou wel fraai zijn. Bierrrr!.
Ik moet werkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Daarvoor moet je even naar een NS station met een internationale ticketservice. Buitenlandse treinreizen zetten ze nooit prijzen bij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Het lijkt me wel tof, en ik heb sowieso wel 1 iemand die denk ik mee wil. Gister met iemand gesproken die misschien ook wel mee wil. Maar als ik ga wil ik wel met trein heen, daar een paar dagen blijven, en dan trein terug. Dan wil ik ook ff wat van Praag zien.
edit: Waar ik kan ik de prijzen van de treinreis naar Praag vinden? Via ns.nl vind ik wel de reistijd enzo, maar er staan geen prijzen bij.
Eenschquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:40 schreef kreischer2000 het volgende:
Tadaaaaaaaaa! Voor 144 euro ben je heen en weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Het lijkt me wel tof, en ik heb sowieso wel 1 iemand die denk ik mee wil. Gister met iemand gesproken die misschien ook wel mee wil. Maar als ik ga wil ik wel met trein heen, daar een paar dagen blijven, en dan trein terug. Dan wil ik ook ff wat van Praag zien.
edit: Waar ik kan ik de prijzen van de treinreis naar Praag vinden? Via ns.nl vind ik wel de reistijd enzo, maar er staan geen prijzen bij.
Geen wereldramp ofzo, integendeel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef Radegast het volgende:
Rosales out tegen Groningen en Feyenoord? Zou vandaag geblesseerd zijn geraakt op de training...
Ik zit ff te kijken, en die treinreis is inderdaad wel te betalen. Nu ff kijken hoe duur die hotelletjes/jeugdherbergen daar zijn, dat weet jij vast wel -Wolf- ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaa! Voor 144 euro ben je heen en weer
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen wereldramp ofzo, integendeel.
Hopelijk is Rosales weer snel beschikbaar!quote:
Normaal logeer ik bij vrienden/scharrels als ik in Tsjechie ben. Dat is het goedkoopste. Maar op dit moment woont er maar 1 in Praag en haar vriend kan mij niet uitstaan omdat ik vroeger wat met haar had.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:23 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zit ff te kijken, en die treinreis is inderdaad wel te betalen. Nu ff kijken hoe duur die hotelletjes/jeugdherbergen daar zijn, dat weet jij vast wel -Wolf- ?
edit: goedkoopste hotel/jeugdherberg he
Mis je inderdaad vrij weinig aan. Rosales is nog maar zelden bepalend geweest voor het resultaat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen wereldramp ofzo, integendeel.
Ajax zoekt een baltovenaar, en volgens mij is Defour dat wel. Ik heb trouwens ook gelezen dat Boutahar na dit seizoen transfervrij is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:28 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens Belgische teletekst heeft Ajax weer contact opgenomen met Defour![]()
Lijkt me niet aangezien Ajax een type Gabri zoekt en Defour meer een Sneijder geval is (voor zover ik hem heb zien spelen)
Misschien houden ze al rekening met een vertrek van Sneijder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:28 schreef De_Ananas het volgende:
Volgens Belgische teletekst heeft Ajax weer contact opgenomen met Defour![]()
Lijkt me niet aangezien Ajax een type Gabri zoekt en Defour meer een Sneijder geval is (voor zover ik hem heb zien spelen)
Gij onwetende! Je moest eens weten wat er zich achter gesloten deuren afspeelt in die stad!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:42 schreef WinnarJ het volgende:
is Praag en leuke stad verder? Ik bedoel zijn er wat leuke dingen te doen of vrij saai?
Dan zou ik Defour nog niet halen omdat hij bij lange na niet goed genoeg is en geen ervaring heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien houden ze al rekening met een vertrek van Sneijder.
Beetje tegenstrijdig dat bericht ja aangezien Ten Cate ook altijd heeft geroepen dat ie een 2de Gabri wil.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax zoekt een baltovenaar, en volgens mij is Defour dat wel. Ik heb trouwens ook gelezen dat Boutahar na dit seizoen transfervrij is.
Roger lekker chagrijnigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:10 schreef Maximianus het volgende:
Ook leuk: Ajacieden zien koken. Of nou ja, koken...George en Klaas-Jan redden de eer. Wel lekker muziekje. http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=118
Na een trainingquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:36 schreef BobbyHill het volgende:
Je hoeft geen chagrijnige zak te zijn, als je geen zin hebt om paella te gaan maken voor een b-filmpje op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |