abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42424750
Goededag allemaal,

Ik weet niet precies hoe ik dit moet formuleren maar ik ga mn uiterste best doen om dit beknopt en duidelijk neer te zetten.

Zo af en toe word ik midden in de nacht wakker. Ik weet niet precies of ik dan eng droomde of wakker word door een hard geluid ofzo , maar in ieder geval ben ik dan klaarwakker. Als ik dan mijn ogen opent begin ik allerlei (bekende)personen te zien. Op het moment dat ik ze zie wordt het beeld steeds scherper en lijkt het wel alsof ze echt in mn kamer staan. Na 1 minuut vertrekken deze personen / beelden weer en is alles normaal.

Ik vroeg me af wat dit precies kan zijn , en wat ik er aan kan doen ?

Alvast bedankt
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:03:52 #2
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_42425266
Hier zijn meerdere verklaringen voor mogelijk.

1. Als men slaapt komen er stoffen in het lichaam vrij. Deze zorgen er voor dat het lichaam verlamt is en slaapt. Als de stoffen niet goed werken kan met gaan slaapwandelen, maar het heeft ook een ander effect. Dat jij wakker bent, maar je lichaam nog niet. Vaak zitten de hersenen dan nog tussen wakker worden en slapen in waardoor er beelden in de hersenen gevormd wordt die als een daadwerkelijk wezen gezien worden.

2. Er zijn objecten in de kamer die zo gepositioneerd staan dat het lijkt alsof er een wezen is?

3. Er waren daadwerkelijk wezens aanwezig

4. Dit artikel is op zich best aardig om te bekijken in de context van wat jij vermeld. Alhoewel Pravda niet de meest betrouwbare bron is hebben ze wel af en toe interesante visies die een nieuwe kijk kunnen geven.

5. Het wezen is een uiterlijke manifestatie van jezelf. Je projecteerd een deel van je onbewustzijn voor je.

Het makkelijkst om op te merken of een wezen daadwerkelijk daar is behoeft de mogelijkheid om energie waar te kunnen nemen. Elk mens heeft zijn eigen "handtekening" waaraan je iets kan herkennen. Als je iets waarneemt dat geen handtekening of aanwezigheid is dan kun je veilig aannemen dat er geen wezen is en dus een illusie van de geest.

Als je wel een aanwezigheid waarneemt moet je nagaan of de handtekening die van jezelf is (punt 5 kun je dan opmerken) of dat het een handtekening van iemand anders is waardoor je op punt 3 uit komt.

Maar meestal zijn het gewoon illusies van je geest die zich voordoen. Alhoewel we in ons huishouden ietwat andere ervaringen hebben hiermee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ashavan op 06-10-2006 16:12:47 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  † In Memoriam † vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:20:19 #3
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_42435730
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:03 schreef Ashavan het volgende:

....
Maar meestal zijn het gewoon illusies van je geest die zich voordoen. Alhoewel we in ons huishouden ietwat andere ervaringen hebben hiermee.
Meestal ja,dus niet altijd. Ik weet er alles van.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_42435764
Wat bedoel je met bekende personen?
Overleden mensen, of mensen die je gewoon kent van het nu?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_42440508
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:21 schreef Biancavia het volgende:
Wat bedoel je met bekende personen?
Overleden mensen, of mensen die je gewoon kent van het nu?
Personen die ik nu ken zeg maar... het is ook totaal niet eng ofsow , integendeel soms best wel leuk..maar het is zo apart...
pi_42452590
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:42 schreef feessie het volgende:
maar in ieder geval ben ik dan klaarwakker. Als ik dan mijn ogen opent begin ik allerlei (bekende)personen te zien.
Je zegt bekende personen te zien?
Familie? of moet ik dan gelijk gaan kijken naar personen frans bauer e.d?

PS: ZO ja, vraag handtekeningen
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:39:12 #7
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_42464383
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 00:28 schreef feessie het volgende:

[..]

Personen die ik nu ken zeg maar... het is ook totaal niet eng ofsow , integendeel soms best wel leuk..maar het is zo apart...
Zijn het mensen die je diezelfde dag nog gesproken of gezien hebt?
Dan lijkt ,t mij mogelijk dat je in je onderbewuste geest er nog mee bezig bent, en dat dat zich op een of andere manier manifesteerd zodat ,t lijkt alsof deze mensen in je kamer staan.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_42464983
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:06 schreef TryX het volgende:

[..]

Je zegt bekende personen te zien?
Familie? of moet ik dan gelijk gaan kijken naar personen frans bauer e.d?

PS: ZO ja, vraag handtekeningen

Misschien zijn het je gidsen. Heb je het idee dat ze je iets willen vertellen of staan ze daar alleen maar. Hoe spiritueel geinterreseerd ben je eigenlijk? Misschien is dit gewoon de volgende stap op jouw spirituele pad.
pi_42467735
Ik zou het ook gooien op een soort van slaapverlamming.
pi_42611000
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:59 schreef NagChampi het volgende:

[..]

Misschien zijn het je gidsen. Heb je het idee dat ze je iets willen vertellen of staan ze daar alleen maar. Hoe spiritueel geinterreseerd ben je eigenlijk? Misschien is dit gewoon de volgende stap op jouw spirituele pad.
Spiritueel ? Helemaal nie eigenlijk , kben wel gelovig.. Ik had het vannacht trouwens weer.. Ik zag me pa naast t bed staan.. toen ik 5 x pa riep , ging het beeld uiteindelijk weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')