Uit welke hoeken is hij mooi dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En wat is een Cayenne vanuit sommige hoeken lelijk zeg!
Zeg dat wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht dat die S8 er nog niet was?
En wat is een Cayenne vanuit sommige hoeken lelijk zeg!
Die 308, schitterendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:43 schreef Kaj_A het volgende:
Opel Ascona
[afbeelding]
Chevrolet Nova SS
[afbeelding]
Ferrari 308 GTS
[afbeelding]
[afbeelding]
Ferrari 360 Spider
[afbeelding]
Audi S4
[afbeelding]
Jaguar XJR
[afbeelding]
Porsche 911 Carrera Cabriolet
[afbeelding]
Dat ding gaf gas en tering wat schoot dat er vandoor zeg! terwijl we al 170(ofzo) reden...TERING WAT EEN WAGEN!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:46 schreef Houniet het volgende:
mijn inbrenggister op de A50 richting Nijmegen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hou! Wat een vette spot man! Ik rijd daar ook wekelijks sinds ik in Arnhem woon. Hoop hem dan ook maar eens te spottenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:46 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn inbreng dan:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:46 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 2e foto is echt schitterendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:46 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Potje carjacking door wannabe spotters? Dacht het niet...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:24 schreef Jaguarized het volgende:
Hij wilde niet even stoppen!
[afbeelding]
Stond gewoon in de MB showroom in breda. Niet echt gespot vind ik dan!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn inbreng dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Top Spot !!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:46 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nep Spotquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mijn inbreng dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Massaratiequote:Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef bietelboer het volgende:
Ik kom regelmatig in Hengelo(ov) en de eigenaar van Ultrasun(zonnebanken) rijdt een massaratie en één of andere ferrari maar ben de foto's kwijt![]()
quote:
so what SLR is ook mooie spot.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:48 schreef Jaguarized het volgende:Prima. Een witte Phantom is een stuk zeldzamer dan een SLR in een showroom.
In het echt ja. In een showroom vind ik het niet echt "gespot"quote:Op donderdag 2 november 2006 15:54 schreef Backhander het volgende:
[..]
so what SLR is ook mooie spot.
Waarom niet, een Veyron blijft vet, ook al staat ie ten show opgesteld.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:58 schreef stifmeister18 het volgende:
Ik heb nog wel foto's van de Veyron in de showroom, ook posten?![]()
Ik ben er nu 2 keer geweest. Laatste keer in een appartement midden in Mayfair, om de hoek bij de Rolls Royce en Bentley dealer. Daar bij dat parkje, en daar omheen komt ook heel wat moois langs rijdenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:06 schreef Jaguarized het volgende:
Leuk spul.Die Vanquish is zelfs een S en die DB9 een Volante. Wat zijn nou de leukere plekken daar? Op Harrods na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |