quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 00:06 schreef Jaguarized het volgende:Leuk spul.
![]()
Die Vanquish is zelfs een S en die DB9 een Volante. Wat zijn nou de leukere plekken daar? Op Harrods na.
Het maakt geen reet uit
![]()
Ik heb heel veel auto's gezien langs Park Lane (Carrera GT, Murcielago, Gallardo, duizenden Continal GT's/FS's), maar ook veel in het gebied waar er nogal wat ambassades zijn. Weet niet precies hoe het heet daar, maar het is in de buurt van de Amerikaanse ambassade (waar een rij van 100 man stond om naar binnen te mogen, à 1 mannetje per keer
![]()
).
Verder zie je bij Piccadilly Circus ook nog wel een hoop rijden, maar daar is het vaak te druk om een goeie foto te nemen (althans, toen ik er was). Maar ik zou zeker even bij het Dorchester Hotel langs gaan (uitstappen bij Hyde Park Corner als je met de subway gaat). Daar staat bijna altijd wel wat, al waren het maar de 2 Phantoms die ze voor de gasten hebben staan
![]()
Als je tijd (en vooral zin) hebt, zou ik van daar teruglopen naar Marble Arch. Dan loop je langs Park Lane, waar het altijd wel druk is met auto's, maar vooral met mooie auto's. Het is wel een pleuriseind lopen (ik kan het weten, ik heb het 3x in een nacht gedaan
![]()
), maar als je echt wat wilt spotten kan ik het wel aanraden. Ik hoop alleen dat jij wat beter foto's neemt van bewegende objecten dan ik
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken...
Let's go wecycle![Tournament] Beste Remake