Nope. Naar aanleiding van dit topic?quote:Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef Curiosity het volgende:
Ik ben vandaag benaderd door iemand van Kassa over dit probleem.
Nog meer mensen een mail gehad?
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Naar aanleiding van dit topic?
mnahquote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik moest hem met spoed bellen, heb ik niet gedaan, het kan ook via de mail, maar verders niks meer gehoord, dus zo spannend was het allemaal niet
oh!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Kassa behandelt het onderwerp in de uitzending van vanavond!
Hoe laat?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Kassa behandelt het onderwerp in de uitzending van vanavond!
Ah, t item is al geweest?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef minilot het volgende:
Ha, mooi, Wageningen gaat er écht onderzoek naar doen.![]()
Voedsel & Warenautoriteit stond een beetje voor joker.
Maar goed dat je niet gereageerd had. Anders was je nog op tv gekomen ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik moest hem met spoed bellen, heb ik niet gedaan, het kan ook via de mail, maar verders niks meer gehoord, dus zo spannend was het allemaal niet
Er is geen goed onderzoek naar gedaan. Schadelijkheid is daarom niet vast te stellen of uit te sluiten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:15 schreef Jarno het volgende:
Ook gemist. Samenvatting?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet gereageerd had. Anders was je nog op tv gekomen ook.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Lienekien het volgende:
Albert Heijn haalt de Euroshopper pijnboompitten uit de verkoop.
Heb je het restaurant geinformeerd?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:49 schreef Sjeen het volgende:
Vier pijnboompitten op een minicarpaccio in een restaurant en Sjeen heeft weer een prima stimulans om af te vallen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |