Zo, stalkert,quote:
Ik doelde meer op het idee dat ik daar door de eeuwen heen ga, en dus mijn schooldag een eeuwigheid leekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:42 schreef Sitethief het volgende:
[..], dat kan een leuek vak zijn is mijn ervaring,
.
Daar weet jij niks vanquote:[..]
Ligt eraan, in bed wel,.
Sexbomb wel te verstaan,quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:45 schreef Zwaffel het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!! [Lesbeau] #50 - Bekvechten of tongworstelen? heeft stroekie geheime rechten?
Hij zat echt dicht bij mijn laatste post
Zeg nooit dat je de dode puntjes eraf moeten halen, want wat ik bji anderen gezien heb is dat dus een vrijkaartje om te doen wat ze zelf willenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:45 schreef liefie_ het volgende:
ik durf niet
ik word zenuwachtig!
ik ben altijd zo bang voor de kapper!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het idee dat ik daar door de eeuwen heen ga, en dus mijn schooldag een eeuwigheid leek.
quote:Daar weet jij nog niks van. Toch
?
sletjesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:46 schreef Sitethief het volgende:
[..], zo klinkt het veel leuker,
.
[..]
naja ik zat te denken om haar sowieso maar vrije hand te gegevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg nooit dat je de dode puntjes eraf moeten halen, want wat ik bji anderen gezien heb is dat dus een vrijkaartje om te doen wat ze zelf willen.
Meervoud? Ik doe niet aan die vunzigheden meequote:
11quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik zat te denken om haar sowieso maar vrije hand te gegeven
want ik weet t echt neit!
nog 12 minuten...
Ikvroeg dus of je geheime rechten had. Ik gooide hem echt als laatste dicht. Er kan altijd maar 1 post op pagina 7 staan. NANKING????quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:48 schreef Stroekie het volgende:
ja pot ver
jullie wachten ook gewoon niet op die van mij![]()
nou ja dan vraag ik daar wel om een slotje![]()
Da's iets meer dan een halve eeuw!quote:
Hell is living without youquote:
Niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meervoud? Ik doe niet aan die vunzigheden mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |