Het gaat nu stukken beter. Ik maak me niet druk meer, ze heeft gewoon niet meer nodig denk ik.
Ze krijgt nu 4 flessen van 230ml, maar laat daar gemiddeld zo'n 100ml per dag van staan. Valt mee dus. Vandaag de 3e dag dat ze op 4 flessen zit, hopen dat het weer gaat lukken.
Ik denk dat het verschillende dingen waren, waardoor ze zo slecht dronk. Te snel achter elkaar (om de 3 uur), sprongetje en ze was verkouden. Ze is nu nog steeds een beetje verkouden, maar nu ik haar om de 4 uur ongeveer een fles geef gaat het stukken beter.
Gisteren weer wezen babyzwemmen. Dit keer maar niet kopje onder omdat Sarah nog een beetje verkouden is. Verder gingen anderen van zo'n grote glijbaan af :S Nou, dat hebben wij maar niet gedaan. Durf niet eens met Sarah op de arm die hoge trap op te lopen.. En verder heeft het toch geen zin, Sarah is daar nog veel te klein voor. Die spettert heerlijk in het water.
Ze schaterde het steeds uit van plezier! Zo lief! Op de buik zwemmen vind ze heerlijk, op de rug wat minder. En verder vind ze het leuk als ik haar uit water til en dan met een klein plonsje weer in het bad en dan nog wel met haar hoofdje boven water hoor
![]()
Dan gaat ze zo lachen!
Ik lag vanmorgen helemaal in een deuk. Na de fles had ik haar een beetje op mijn schouder voor een boertje. En elke keer als ik haar een kusje gaf op haar wang, draaide ze haar hoofd heel snel om en ging met haar tongetje over mijn wang en maar sabbelen haha
Dat doet ze ook als ik haar een kusje op dr mondje geef of als ik met haar knuffel Lollifant, en dan het slurfje bij haar mondje langs ga, dan doet ze em ook open en begint te happen en met haar tongetje te sabbelen. zo lief!!
![]()
voor alle verkouden kindjes!
Cattie, ik hoop dat het snel beter gaat met Ive en dat hij er geen last meer van heeft.
snoopy, wat goed zeg dat Lis zo lekker groeit. En dat op bv en kv
![]()
super!
Owja, Sarah mag al weer bijna naar maat 68. Sommige shirtjes passen haar al niet meer, en een paar broekjes zijn al iets aan de korte kant
![]()
2 weken geleden was ze al weer 64,5cm.
Over 3 dagen is ze al weer 4 maanden! Net als Cas