Je bedoelt enkel als bijvoegelijk naamwoord, alleen noem je geen zelfstandig naamwoord.quote:enˇkel (bn.)
2 alleen
of een muggenzifterquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt enkel als bijvoegelijk naamwoord, alleen noem je geen zelfstandig naamwoord.
Maar ach, iedereen begrijpt wat je bedoelt en slechts een kniesoor zal erover vallen
Zo is dat!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:28 schreef devzero het volgende:
Tenslotte gebruik je als informatica scholier uiteraard het nobele LaTeX voor je verslagen.
ik kijk hem over een half uurtje ongeveer whoei!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:35 schreef devzero het volgende:
Ik weet nog niet of ik hem nu al zal kijken of gewoon opnemen en later eens kijken.
als google er wat inziet zal het best wel het geld waard zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:07 schreef mschol het volgende:
google koopt youtube a 1,65 miljard
best een boel voor een sitemet kut kwaliteit filmpjes..
Mwah, inkomsten komen vooral uit advertenties, heb laatst een opsomming gelezen qua statistieken van YouTube, en dat is echt niet misquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als google er wat inziet zal het best wel het geld waard zijn?
Ik snap het al niet aangezien ze zelf al zo een site hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:11 schreef devzero het volgende:
Het probleem met youtube is natuurlijk dat het nog relatief nieuw is. Het is niet een bewezen service en ik vraag me af of het over een jaar nog zo populair is. Laten we wel wezen, de video kwaliteit is crap. Ik denk dat er over een jaar/paar jaar wel veel betere video-sites zullen zijn en dat google dan met een baksteen in zijn maag zit, tenslotte hebben ze hits gekocht een geen nieuwe technology.
Hebben ze dat dan? Misschien dat ze 't dan willen samenvoegen, om een nog beter gratis product op de markt te kunnen zetten (wellicht ism. hun beta-dienst gmail.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap het al niet aangezien ze zelf al zo een site hebben.
Dus ze hebben zeker hits gekocht.
De kwaliteit zouden ze natuurlijk zelf in mee kunnen gaan.
Bevalt het verder wel? Zeker weer een zware gfx-card voor nodig of niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:43 schreef mschol het volgende:
ik ben net, na installatie MS Flightsim X , eff 16GB kwijt aan een spelletje
graphics zijn nog steeds ruk voor de huidige games en doe mij maar 10x mijn huidige processor, denk dattie dan wel snel genoeg wordtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:29 schreef gday het volgende:
[..]
Bevalt het verder wel? Zeker weer een zware gfx-card voor nodig of niet?
video.google.comquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hebben ze dat dan? Misschien dat ze 't dan willen samenvoegen, om een nog beter gratis product op de markt te kunnen zetten (wellicht ism. hun beta-dienst gmail.
Dat wist je toch al voor dat je aan de installie begon?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:43 schreef mschol het volgende:
ik ben net, na installatie MS Flightsim X , eff 16GB kwijt aan een spelletje
jazeker, maar dat maakt de schok niet minderquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat wist je toch al voor dat je aan de installie begon?
Met complete kaarten van de hele wereld is het geen eens zo heel gek.
Dat zou weer laad tijd moeten schelen tijdens het spelenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
jazeker, maar dat maakt de schok niet minder
de catch zit em in het feit dat ze alles uncompressed op HD zetten in de vorm van bmp's en wav's
hijs net iets langzamer dan FS 2004 op mijn systeem dus ja hij is wel sneller met laden, maar dan ongeloofelijk traagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zou weer laad tijd moeten schelen tijdens het spelen
Ik heb het nog nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs net iets langzamer dan FS 2004 op mijn systeem dus ja hij is wel sneller met laden, maar dan ongeloofelijk traag
och van de grond komen lukt wel, tis voornamelijk de truuk om netjes te landen en normaal te vliegenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gespeeld.
Maar dan schijn ej ook geen eens van de grond te komen dus ik sla ff over.
Maar het is toch dodelijk saai?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
och van de grond komen lukt wel, tis voornamelijk de truuk om netjes te landen en normaal te vliegen![]()
ik speel FS ook pas sinds enkele maanden, en dat was eigenlijk voornamelijk omdat FS2004 cheap was![]()
Gezien de snelheid van huidige procesors ivm harde schijven zou je verwachten dat real-time decompressen +laadtijd van de compressed map sneller is dan het laden van de uncompressed map.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zou weer laad tijd moeten schelen tijdens het spelen
Mwah, ik vind het ook leuk om in FS2004 Europese vluchten te doen in een 737.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar het is toch dodelijk saai?
het kan idd verschikkelijk saai worden, maar met een beetje creativiteit (looping maken 737) kab je dat wel voorkomenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar het is toch dodelijk saai?
welkom terugquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:05 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey! De DIG slowchat
Ben ik hier lang niet geweest zeg
Leuke dingen hoop ik voor je.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:07 schreef Jo0Lz het volgende:
HeheIk blijf wel hoor
Was gewoon te druk met andere zaken ^^
Jazekerquote:
Volgens mij zijn Fixedis (dys?) en system fonts waarbij alles even-spaced is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:20 schreef BlueCurl het volgende:
Wat is het lettertype van waar je vaak in progt. dat elk karakter net zo breed is enzo? Moet ff me documentatie doen
Volgens mij Wingdingsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Fixedis (dys?) en system fonts waarbij alles even-spaced is.
Kan me vergissen
Ook Lucida Console heeft het. Kan alleen niet op de naam komen, hoe heet het ook weer, het is niet Even-Spaced...
Lijkt mij een goed plan als je nog wil gaan lezen wat je getyped hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:11 schreef BlueCurl het volgende:
Nighty day!
Ik gebruik Lucida Console wel ipv wingdings
Snap je wingdings niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan als je nog wil gaan lezen wat je getyped hebt
quote:
heb nu alles al in lucida huppelepup. ga niet weer alles veranderen. voor me volgende documentatiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:51 schreef devzero het volgende:
Ik gebruik een standaard "monospace" font, geen idee welke dat is. Volgens mij is het geen courrier, wat toch wel de bekenste is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |