Dan is het maar goed dat je straks NAT gaat doen op je servertje/gatewayquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Torrentjes draaiend gehad.
UDP Flood.
Geen internet verbinding mee.
GoT:
[..]
Maar nergens te vinden wat nu.
Misschien mag ej wel mee met mequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:56 schreef devzero het volgende:
Ik wil ook wel naar Barcelona
Oh wacht, ik zit met kerst al aan de spaanse kust(als ik aan de lage temperaturen daar kan wennen)
opschepperdt jah met dtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:56 schreef devzero het volgende:
Ik wil ook wel naar Barcelona
Oh wacht, ik zit met kerst al aan de spaanse kust(als ik aan de lage temperaturen daar kan wennen)
ik trek de pagina eff binnen met php.. ...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik krijg een mailtje van een onbekende binnen
Van: <.......@hotmail.com>
Verzonden: zaterdag 7 oktober 2006 15:52:28
Aan: speedygj1984 at hotmail.com
Onderwerp: ........@hotmail.com stuurt je deze leuke link .
Ik heb akkoord gegeven om je deze leuke link te sturen:
http://www[fok.nl].scripthosting.nl/msn
Probeer het ook eens !!
Grz van je MSN buddy ..........@hotmail.com
[fok.nl] in de link even met opzet gedaan, voor het geval dat iemand gaat klikken, er schijnt nogal wat virussen rond te gaan via msn enzomja ik ken die website ook niet dus
misschien dat iemand dit kent.
Is goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik trek de pagina eff binnen met php.. ...
et zou wat zijn als je me het verboodquote:
quote:MSN Checker v1.2 Blockercheck v2006
Welkom op onze speciale versie van MSN checker.
Check op blokken of controlleer ook oudere MSN accounts.
Maar toch wel vreemd die mailtje, bedoel, hoezo akkoord gevenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
et zou wat zijn als je me het verbood
ik zie wat activeX en een js die wordt opgehaald vanaf mollie.nl
maar zo op het oog geen hele gekke dingen
beetje heel erg vreemd idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar toch wel vreemd die mailtje, bedoel, hoezo akkoord geven
Wat voor website is het danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje heel erg vreemd idd.
en de pagina zelf doet niks dat symantec corporate laat flippen...
Ooh datquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
zo'n site waar je je msn lijst kan laten checken of je geblockt bent
Nja, dus ook niet zo vreemd dat je hd wat warmer is als het uit de neus loopt te etenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:23 schreef devzero het volgende:
Ik heb een tijdje lopen "meten" en het blijkt dat de harddisk het warmst is als mijn media pc idle is en het koelst als die druk bezig is. Precies omgekeerd van wat ik had verwacht![]()
(als die pc bezig is, blazen de casefans wat harder en dus koelt de disk ook iets beter).
"Wist je dat"quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was weer een post in het kader van "nutteloze weetjes over je computer"
Petit Palace Opera Garden Ramblasquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:28 schreef wimmel_1 het volgende:
* wimmel_1 heeft spullenboel Barça al een paar weken in huis(Én alles is betaald...... Welk Hotel kom je te zitten, Godlike02 ??)
Klinkt als verkeerde driversquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:31 schreef SHERMAN het volgende:
Heb ik ook dat is het stomme.
Ik kan heel leuk de drivers tijdens de installatie van 2003 selecteren en "installeren" en als je dan verder gaat met eigenlijke installatie kan die de hardeschijf niet vinden.
ik vind hogeschool rotjeknor op dat betreft echt zo matig. ze kunnen nieteens normaal msdnaa hebben. IK had dat heus verwacht van een school die ook informatica opleidingen heb... kanshosersquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:09 schreef SHERMAN het volgende:
Hij is echt!
Tenminste hij is wel zelf gebrand, maar de iso komt van msdnaa
Ochjee, en ook geen surfnet-account beschikbaar? (of hoe da ook heet; waar je goedkoop software kan verkrijgen)quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind hogeschool rotjeknor op dat betreft echt zo matig. ze kunnen nieteens normaal msdnaa hebben. IK had dat heus verwacht van een school die ook informatica opleidingen heb... kanshosers
surfspotquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ochjee, en ook geen surfnet-account beschikbaar? (of hoe da ook heet; waar je goedkoop software kan verkrijgen)
Ohja datquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
surfspot
als je hogeschool/universiteit tussen de instellingen staat kan je vaak gewoon bestellen
ik ga nog eens kijken wat er voor mij bij staat
surfspot hier ook maar niks wat ik kan gebruiken zoals windhoos en office etc...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
surfspot
als je hogeschool/universiteit tussen de instellingen staat kan je vaak gewoon bestellen
ik ga nog eens kijken wat er voor mij bij staat
maar je kan dat toch wel aanschaffen lijkt mequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
surfspot hier ook maar niks wat ik kan gebruiken zoals windhoos en office etc...
niet goedkoop via schoolquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar je kan dat toch wel aanschaffen lijkt me
de naam enkelquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:28 schreef devzero het volgende:
Tenslotte gebruik je als informatica scholier uiteraard het nobele LaTeX voor je verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |