Dat dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:30 schreef kahaarin het volgende:
Nou veel sterkte en plezier dan maar en tot ziens in het zwart!![]()
Waarnaartoe?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:34 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb al een solicitatie mail gestuurd voor de mod functie![]()
![]()
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:26 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken zijn er in mijn privéleven veel zaken gebeurd, zowel positief als negatief
Daar herken je de echt ingevoerde R&P mods door, ipv van de 'We-doen-R&P-er-even-bij'-mods.quote:
Jij in R&P?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:34 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb al een solicitatie mail gestuurd voor de mod functie![]()
![]()
Wel alleen worden m,n reacties altijd gedeletequote:Op zondag 8 oktober 2006 14:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij in R&P?![]()
R&P komt zelf bijna niet in je AT lijst voor man.
Dat gebeurd in ieder geval dan niet meer als je modje bentquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wel alleen worden m,n reacties altijd gedelete![]()
Filmsuggestie: Back in black, Men in black 2!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:21 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Vanavond trek ik mijn zwarte jas weer aan.
The difference between me and you.. I make this look good.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Filmsuggestie: Back in black, Men in black 2!![]()
Aldus the Fresh Prince.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
The difference between me and you.. I make this look good.![]()
daar dacht ik vanmorgen ook nog aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aldus the Fresh Prince.....![]()
Orions belt al gevonden?![]()
Tnxquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
yep
Sterkte en succes met het modden Mordreth en c_c
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:23 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Tnx. En jij met de rest
.. zie je hier vast nog wel rondspoken
.
Back in Black, waar is je side-kick?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
yep
Sterkte en succes met het modden Mordreth en c_c
Op de prio lijst stond eerst "rechten weghalen" en dan pas MEDquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
idd.. zat er ook al op te wachten
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Op de prio lijst stond eerst "rechten weghalen" en dan pas MED
jawel zwart staat iedereen goed.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je zeker gelijk, zwart staat mij niet!![]()
MED kwijt?![]()
![]()
![]()
![]()
Blond, heel blanke huid met sproeten en lichtblauwe ogen.....nee, echt eerlijk waar niet, ik lijk wel een spook als ik helemaal in het zwart ga!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:05 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
jawel zwart staat iedereen goed.![]()
![]()
Picsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Blond, heel blanke huid met sproeten en lichtblauwe ogen.....nee, echt eerlijk waar niet, ik lijk wel een spook als ik helemaal in het zwart ga!![]()
Die had Sc0rp ook niet, dus wordt lastig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik wil wel de vacante positie vervullen, mits banrechten.
Nou, je kan het altijd proberen toch?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die had Sc0rp ook niet, dus wordt lastig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |