Das handig met zo'n feestavond voor de boeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:46 schreef tonja het volgende:
Marcia heeft een koortslip.
Wanneer wel?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:11 schreef arneaux het volgende:
Er gebeurt écht geen hol he.
Stilte voor de stormquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:11 schreef arneaux het volgende:
Er gebeurt écht geen hol he.
Vanavond hoop ik!quote:
Ik hoop met je meequote:
Alweer storm?quote:
Van wie is die quote in je sig?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
Ik zou ook zeker naar buiten gaan als t regent. Is toch lekker, jezelf helemaal nat laten regenen, je hoeft toch nergens heen.
Youp van t Hek.quote:
Je vat 6 weken Egbert goed samen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:45 schreef pullup het volgende:
Egbert staat een beetje door te draaien
Je username is in combinatie met je tekst enigszins opmerkelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:52 schreef schizolientje het volgende:
112, Egbert even laten beoordelen door de crisisdienst
HIj schijnt elke keer het zinnetje: 'nomineer me weg' te vergeten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:55 schreef tonja het volgende:
de melodie heeft ie nog niet 'helemaal'
Genant dit.
Je moet je deskundigheid ergens vandaan halen, maar wat mij betreft nu alarmfase 1quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Je username is in combinatie met je tekst enigszins opmerkelijk
Je bent serieus?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Je moet je deskundigheid ergens vandaan halen, maar wat mij betreft nu alarmfase 1
Dat hoop ik toch niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
Ik dacht dat ie de weg kwijt was, maar dit is kennelijk voor de bonte avond ?
De man moet van lieverlee wel beschermd, hij moet nog een keer terug naar zijn werk!quote:
Ze hebben verder toch niets te doen... dus nemen ze er lekker de tijd voorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:20 schreef Bartoli het volgende:
hoelaat willen ze dan gaan beginnen als het optutten nu al begint![]()
Correctie ja...Harem dus..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:36 schreef heksie69 het volgende:
hamer of harem
Dat figuur is alleen een beetje jammer...en dat loopje..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:42 schreef Morwen het volgende:
Ik blijf Marcia een mooie meid vinden, zeker als ze lacht en wat make-up op heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |