quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:37 schreef puntoortje het volgende:
die stomme telefoon is ook weer een keer goed in beeld...( alsof ie zou gaan...NOT )
Oefening brandalarm! Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:57 schreef puntoortje het volgende:
ik blijf het echt idioot vinden dat ze er niet uit worden getrapt om 8 of 9 uur
ja cool....maar dan wel in de stormende regen....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:59 schreef demins het volgende:
[..]
Oefening brandalarm! Dat zal ze leren!![]()
of omdat ie al open is geweestquote:
Omdat ze er vannacht pas na 3en ingingen en toen ook nog niet gelijk sliepen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:57 schreef puntoortje het volgende:
Vanavond hebben ze een feest, dus dan moeten ze wel uitgerust zijn om tot diep in de nacht door te halenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:57 schreef puntoortje het volgende:
Ho ho! Ralph is niet in het huis he.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:48 schreef Capaja het volgende:
zou wel gaaf zijn
NU de telefoon
wie hem oppakt moet iemand aanwijzen ( eerst aanwijzen dan verder praten )
JULLIE 2 mogen vanavond niet feesten en zuipen .........
Zie het maar als stilte voor de storm....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:26 schreef T-lex het volgende:
Ze zijn natuurlijk al een hele tijd wakker....NOT...dus de boel begint alweer aardig suf te worden. Tijn ligt met een kussen op z'n kop te pitten lijkt het...en ook in de rokershoek is een aardige groep niet heel erg actief aant zijn. Hoop dat ze hierdoor heel uitgerust de avond ingaan....op naar een wild feestje.![]()
Voor zover ik weet "Bal Masqué"quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:30 schreef Gert het volgende:
Is al bekend wat het thema van het feest wordt, vanavond?
1001 Nachtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:30 schreef Gert het volgende:
Is al bekend wat het thema van het feest wordt, vanavond?
Ah, thx.quote:
Hopelijk doet Sesam open!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, thx.
Nou, hopelijk klinkt vannacht "Sesam, open u".![]()
Dat heb ik gemist toen was ik al diep tequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:16 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn kreeg gister ook een behoorlijke klap voor zn hoofd tijdens het kussengevecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |