goed geanalyseerd!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef Sonique het volgende:
Ah damn, ik wilde net een COS openen: [COS #381] E10 wil Saab aan de ketting leggen...
Misschien is er een lief modje dat...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef Sonique het volgende:
Ah damn, ik wilde net een COS openen: [COS #381] E10 wil Saab aan de ketting leggen...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:41 schreef Sonique het volgende:
de scharnieren die ik hier in de deuren heb zijn wel stabiel hoor!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sabrina is werkelijk zo labiel als een deurscharnier. Ze zei tegen E10: "Je bent wel zoooooo slim..."
Niet. Hij zei juist dat het niet al 10 jaar was.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:46 schreef T-lex het volgende:
Sa zegt: 'Dit kan ik echt niet aannemen dit is helemaal jou ding"
Ey...nou zegt e10: " het is 5 jaar, uhhhh 6 jaar mijn ding geweest."
Een 15 minuten geleden heeft tie toch echt gezegt dat tie dat ding al 10 jaar heeft.
Maar dit is zo, zo, zo... romantischquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
Godverdomme ik heb zin om te rellen, bewoners doe iets!!! Dat laffe gehang in die bank, pfff.
ja zo zit ik hier ook. Dat schaken ziet er ook niet echt uitnodigend uit!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:46 schreef Sonique het volgende:
Hmmm, ik word een beetje onpasselijk.
Maar moet ik nu overschakelen naar een schakende Semih en Jeroen?
Ow... DILEMMA'S!!!
Als een hond aan de diaree ja...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit is zo, zo, zo... romantisch![]()
Ik ga alvast die kant op. Ik zie je daar!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:48 schreef T-lex het volgende:
Kunnen we niet met z'n alle voor de poort gaan staan om E10 eruit te halen. Zijn we van dat slappe gelul af en beschermen we Sa een beetje...die is zelf helaas te labiel om voor zichzelf uit te kijken.
Je snapte de smiley nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als een hond aan de diaree ja...
Zacht, warm en plakkering...
Nou echt enorm ja. Een pafferig rasctisch mannetje wat hier mister romanticus uithangt. Jezus zeg, die gast zou zich nog in zn reet laten neuken door Ted de Braak als hij daardoor leuk over zou komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dit is zo, zo, zo... romantisch![]()
Mot je weer werken zaterdag?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat wéér op vrijdag het feestje is. Met dat geslijm van Sab en E10 en morgen weer drank en alles, waar Rik zeker wel ge(mis)bruik van gaat maken.
Oproep aan Hummie: Kan een feest een keer op zaterdag?!?!?!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou echt enorm ja. Een pafferig rasctisch mannetje wat hier mister romanticus uithangt. Jezus zeg, die gast zou zich nog in zn reet laten neuken door Ted de Braak als hij daardoor leuk over zou komen.
Ben te herkennen aan de fruitmand met honkbalknuppel, cadeautje voor E10quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:49 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik ga alvast die kant op. Ik zie je daar!
welke pie...?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mot je weer werken zaterdag?![]()
Etiënne is echt serieus nu, recht vanuit het hart ipv piemel, hij kust en graait helemaal niet.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef Djep het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
die blik zin zijn ogen
Ik neem 3 honden mee:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ben te herkennen aan de fruitmand met honkbalknuppel, cadeautje voor E10![]()
Truste.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Het wordt nu slaapverwekkend, ik gaap me de tandjes.
Ze neemt 'm gelukkig echt niet aan en wordt er bang van, dat is heus niet omdat het 'echt zijn ding' is.
Trusten!
Zei ze dat ? Dat ze er bang van werd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Het wordt nu slaapverwekkend, ik gaap me de tandjes.
Ze neemt 'm gelukkig echt niet aan en wordt er bang van, dat is heus niet omdat het 'echt zijn ding' is.
Trusten!
Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Zei ze dat ? Dat ze er bang van werd?![]()
bang voor t kruis van Christus...![]()
O wacht, misschien is ze bang voor t kruis van e10!
Er zit idd wel symboliek in. Aan de ketting leggen, zijn kruis aanbieden...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:56 schreef Djep het volgende:
[..]
Zei ze dat ? Dat ze er bang van werd?![]()
bang voor t kruis van Christus...![]()
O wacht, misschien is ze bang voor t kruis van e10!
Haha ik wou net zeggen: zoals ze nu liggen voelt ze toch niet dat hij een stijve heeftquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, denk het ook, want ze zegt steeds kruisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |