Dat komt ook door haar wat sullige houding, zowel lichamelijk als geestelijk. Als ze wat pittiger zou zijn zou haar houding en haar loopje ook veranderen. Ik vond haar op het vorige feest echt heel leuk, veel losser en vrolijker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat figuur is alleen een beetje jammer...en dat loopje..![]()
Van haar stem word ik ook niet bepaald geil.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat figuur is alleen een beetje jammer...en dat loopje..![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:50 schreef Kinga het volgende:
zit ik weer 20 keer op de verkeerde pagina te F5-en
Newbie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:50 schreef Kinga het volgende:
Doe ik ook echt vaakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:50 schreef Kinga het volgende:
Stem, figuur, loopje... genoteerd. Anders nog?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van haar stem word ik ook niet bepaald geil.
Nomen en Morwen kan ook wel eens lastig zijn andersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:17 schreef Morwen het volgende:
De haren mogen niet teveel verandert, maar ze mogen wel allemaal dezelfde kleur dragen. En dan doel ik vooral op de zusjes, dat wordt echt dolletjes om hen uit elkaar te houden![]()
Dat komt omdat wij allebei zo ontzettend lief en aardig zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:23 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nomen en Morwen kan ook wel eens lastig zijn anders![]()
![]()
Wat heeft Tijn voor iets lelijks aan trouwens![]()
Ja, die vind ik ook wat minder, vooral het top(je) is nogal eh groot maar dat komt ook door wat erin zit natuurlijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:27 schreef Verida het volgende:
wat een vreselijk lelijk pak heeft micheline
goed ze heeft grote borsten, maar ik dit ding lijken ze megagroot. en die sluier met die gouden dingetjes eraan ziet er niet uit als een soort snorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook wat minder, vooral het top(je) is nogal eh groot maar dat komt ook door wat erin zit natuurlijk![]()
quote:
Semih is aan het koken voor de kliek hehquote:
Onder andere... De rest is allemaal opgewonden over het feest en hij staat de afwas te doen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]. Alleen omdat hij nog niet is aangekleed?
Hij is gewoon druk bezig met koken, ik vind t niet zo gek eerlijk gezegd. En waarom zou je als 1 of andere gerrit vrolijk gaan doen als je er nog ff niet mee bezig bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:37 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Onder andere... De rest is allemaal opgewonden over het feest en hij staat de afwas te doen...
Maakt verder niet uit, maar ik vind hem er niet echt happy uit zien zeg maar...![]()
Mooi waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:37 schreef Morwen het volgende:
Wat gaat dat in Godsnaam worden bij Sabje?![]()
[afbeelding]
Och ja... het valt mij gewoon op.. ik heb het gevoel dat hij zich niet wil mengen in de groep... eik vanaf het begin al... ik mis bij hem wat enthousiasme wat de rest wel allemaal heeft, maar dat is gewoon persoonlijke smaak..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij is gewoon druk bezig met koken, ik vind t niet zo gek eerlijk gezegd. En waarom zou je als 1 of andere gerrit vrolijk gaan doen als je er nog ff niet mee bezig bent.
Mja, ik zie het niet helemaal nog, maar Rik kennende zal hij niet opgeven voordat het idd mooi is.quote:
Dat ben ik niet met je eens. Als hij zich zo bewust zou zijn van de cameras had hij allang zijn excuses aan Tijn aangeboden én was hij nu druk met het feestje geweest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:42 schreef Verida het volgende:
semih is ontzettend bewust van de camera's en wat beelden aan elkaar geplakt kunnen veroorzaken, Hij is gewoon supervoorzichtig
Hij is zich niet bewust van de camera's in de zin van stemmen winnen, hij wil alleen niet achteraf geconfronteerd worden met foute beelden van zichzelf of van micheline, denk maar aan de actie dat micheline niet in haar string het zwembad in mocht en dat hij zo ontzettend voorzichtig is met sex dat in beeld gebracht zou kunnen worden,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Als hij zich zo bewust zou zijn van de cameras had hij allang zijn excuses aan Tijn aangeboden én was hij nu druk met het feestje geweest.
Rik was daarnet helemaal door het dolle dat hij Sultan mocht zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:48 schreef Bartoli het volgende:
wie maakt rik zometeen op? mo of sa?
Ik denk dat we fundamenteel totaal van mening verschillen en we allebei met argumenten kunnen blijven komen waarom iets wel of niet zo is dus laten we deze discussie maar staken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is zich niet bewust van de camera's in de zin van stemmen winnen, hij wil alleen niet achteraf geconfronteerd worden met foute beelden van zichzelf of van micheline, denk maar aan de actie dat micheline niet in haar string het zwembad in mocht en dat hij zo ontzettend voorzichtig is met sex dat in beeld gebracht zou kunnen worden,
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rik was daarnet helemaal door het dolle dat hij Sultan mocht zijn![]()
Wordt een leuk feestje denk ik. Leuk thema. Ik moest toen ze die kleren aanhadden gelijk denken aan Pirates of te Caribean uit Disneyland. Zelfde sfeertje![]()
Ik vond het niet echt een discussie, jij jouw mening en ik de mijne.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat we fundamenteel totaal verschillen en we allebei met argumenten kunnen blijven komen waarom iets wel of niet zo is dus laten we deze discussie maar staken..
Prima.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een discussie, jij jouw mening en ik de mijne.
Het was van mij commentaar op de streams van dat moment, Semih is voorzichtig
Dat zal idd pas na twaalven zijn, denk ik, ze moeten eerst dronken worden hehquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jammer dat ik pas tegen 12u vanavond terug ben zal ik het leukste wel gemist hebben. of ze moeten nog van bil gaan erna van de alcohol
![]()
Ik baal ook... ik moet morgen om 8 uur werken dus moet een beetje op tijd gaan slapen... maar ik ben pas om 10 uur thuis... mis dus bijna het hele feest (alweer)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
jammer dat ik pas tegen 12u vanavond terug ben zal ik het leukste wel gemist hebben. of ze moeten nog van bil gaan erna van de alcohol
![]()
mja zit morgen om half 9 alweer in de trein naar harderwijk dus lang opblijven zal ik ook niet. dus idd goeie verslagen makenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:58 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik baal ook... ik moet morgen om 8 uur werken dus moet een beetje op tijd gaan slapen... maar ik ben pas om 10 uur thuis... mis dus bijna het hele feest (alweer)![]()
Goeie verslagen maken dus![]()
Hij heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:58 schreef Addi het volgende:
Sem vindt het alweer niks.....'ik lijk wel een ijsverkoper'.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:57 schreef Bartoli het volgende:
dat kostuum van semih, net prince of persia![]()
Semih vindt zijn kostuum geweldig (zegt ie net tegen BB), maar z'n jasje zit te strak.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:58 schreef Addi het volgende:
Sem vindt het alweer niks.....'ik lijk wel een ijsverkoper'.
Wat voor bestellingen? (Ik volg Egbert)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
[..]
Semih vindt zijn kostuum geweldig (zegt ie net tegen BB), maar z'n jasje zit te strak.
Moest net ook zo lachen om RIk, die gaf een hele lijst aan klachten/bestellingen door aan BB. Die gaat echt los vanavond.![]()
Sem liegt wel meer tegen BB.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
[..]
Semih vindt zijn kostuum geweldig (zegt ie net tegen BB), maar z'n jasje zit te strak.
Moest net ook zo lachen om RIk, die gaf een hele lijst aan klachten/bestellingen door aan BB. Die gaat echt los vanavond.![]()
Hij vertelt nu eindelijk aan Marlies dat het niet alléén om de joker ging, maar hij draait om de hete brei heen...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:06 schreef Day het volgende:
Waarom is Egbert in godsnaam weer bezig met de nominaties?
IK geloof dat er aan de meeste kostuums wel iets mankeert: te groot, te klein, te grote/kleine schoenen. Hij gaf dat door en bestelde gelijk nog een aantal dingen (veiligheidsspelden bvb.)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat voor bestellingen? (Ik volg Egbert)
Zie je niet in welke houding ze ligt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:07 schreef Morwen het volgende:
Zit ie te biechten ofzo, hij kijkt haar helemaal niet aanBeetje vreemd om met je rug naar haar toe te gaan zitten.
geen blootstelling aan dat licht zekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:07 schreef Morwen het volgende:
Zit ie te biechten ofzo, hij kijkt haar helemaal niet aanBeetje vreemd om met je rug naar haar toe te gaan zitten.
Deze?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
-edit die link doet het ook al niet meer
Ok, dank je!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:08 schreef Day het volgende:
[..]
IK geloof dat er aan de meeste kostuums wel iets mankeert: te groot, te klein, te grote/kleine schoenen. Hij gaf dat door en bestelde gelijk nog een aantal dingen (veiligheidsspelden bvb.)
Het inmiddels al verandert, hij moest even het ijs eerst breken denk ik.quote:
Het valt wel erg op, ja....Heeft ze slecht geslapen ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Addi het volgende:
Rik krijgt die wallen bij Mo toch niet helemaal weg.....lijkt het
Die wallen heeft ze eigenlijk al sinds het bezoek van Rob.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het valt wel erg op, ja....Heeft ze slecht geslapen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |