SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ nem: ik heb de aflevering niet meer dus ik weet niet over welk nummer je het hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Het bevalt dus goed? Is altijd fijn als iemand iets wat je hebt aangeraden ook leuk vindtquote:
Goede zaakquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
Het bevalt zeer goed
Heb deel 5 en 6 ook gekeken. Ik wil meer!
Wanneer komt er meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Inmiddels welquote:
Kzie 'm nietquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 03:21 schreef MaJo het volgende:
Aflevering 6 gezien en vond hem erg sterkVooral het einde
ja daar ben ik ook erg nieuwsgierig naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond!
zometeen kan ik 'm gaan kijken!!
quote:Op zondag 26 november 2006 19:03 schreef Asmodian het volgende:
Slecht nieuws, mensen. Kennelijk heeft ABC The Nine op pauze staan ABC heeft geen goeie 'record' met het terughalen van shows die ze op pauze hebben staan. De kans bestaat dat ze de show sterker en op een ander tijdstip terug laten komen, zoals ze beloven, maar de kans bestaat evengoed dat ze de volgende afleveringen gewoon op iTunes pleuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |