inderdaad zo heete dat programma..., geweldig jammer dat het nooit meer terug komt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:02 schreef MaxMark het volgende:
Wanted
Ik had het er toevallig vanavond nog over met een huisgenoot
Wat vond ik dat een goed programma!
Er waren 3 teams van 2 mensen, die dus elk 1 jager achter zich aan hadden. Voor elke dag dat ze veilig door het land reisden kregen ze geld, maar als de jager hun had gespot, verloren ze dat weer. Heel nederland was ingedeeld in hokjes van 10 bij 10km en daar mochten ze maar één keer in komen, ook mochten ze alleen maar gebruik maken van openbaar vervoer. Tijdens de live-uitzendingen moesten ze vanuit een telefooncel bellen en een videoverbinding neerzetten en als ze dan gepakt werden, was het game over.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:04 schreef SilverBullet het volgende:
Ik herinner me het nog wel, maar weet totaal niet meer wat nou precies de bedoel was in dat programma.Ik weet wel dat ik het enorm spannend vond.
Aaah ok. Je had later ook nog The Hunt toch? Dat lijkt me iets soortgelijks, vond ik ook wel grappig. (eind jaren 90 dacht ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Er waren 3 teams van 2 mensen, die dus elk 1 jager achter zich aan hadden. Voor elke dag dat ze veilig door het land reisden kregen ze geld, maar als de jager hun had gespot, verloren ze dat weer. Heel nederland was ingedeeld in hokjes van 10 bij 10km en daar mochten ze maar één keer in komen, ook mochten ze alleen maar gebruik maken van openbaar vervoer. Tijdens de live-uitzendingen moesten ze vanuit een telefooncel bellen en een videoverbinding neerzetten en als ze dan gepakt werden, was het game over.
Zo was het, geloof ik![]()
Dat ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Aaah ok. Je had later ook nog The Hunt toch? Dat lijkt me iets soortgelijks, vond ik ook wel grappig. (eind jaren 90 dacht ik)
Kan ook anders heten.quote:
the hunt of hunter heete dat was ook leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:20 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Kan ook anders heten.Het kwam iig op Veronica (de oude).
ik ook nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:16 schreef Jegorex het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom dat programma gestopt is.
vast een kwestie van geld....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:16 schreef Jegorex het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom dat programma gestopt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |