Hoe is dat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Maar ik wilde ook gewoon eens een k_man-actie uithalen.)
Het is hierboven wel koud, dus volgend jaar zal ik wel eem cv nemen... Maar de gaskachel in de woonkamer blijft sowieso. Het is gewoon veel leuker dan een cvquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Fijn dat je zo blij bent met je gaskachel. Ik was best verdrietig toen ik van mijn gaskachel afstand moest doen omdat er cv werd aangelegd.
Nou, laat maar hoor!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:54 schreef DaMart het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen?
Geen ervaring met gaskachels, wyccie?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:34 schreef wyccie het volgende:
Is zo'n gaskachel niet gevaarlijk? (Koolstofmonoxide etc.) En wordt het huis of de kamer goed 'egaal' verwarmd?
Het heeft wel wat, zo'n kachel.
Ik wil idd wel een Koolstofmonoxidedetector hebben.., maar die dingen zijn zo duurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:34 schreef wyccie het volgende:
Is zo'n gaskachel niet gevaarlijk? (Koolstofmonoxide etc.) En wordt het huis of de kamer goed 'egaal' verwarmd?
Het heeft wel wat, zo'n kachel.
Nee, ik heb altijd in wat nieuwere huizen gewoond. Ik vind cv fijn. Mijn bed staat tegen de verwarming aan. Als ik koude voeten heb dan zijn ze zo weer warm.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:37 schreef Lienekien het volgende:
Geen ervaring met gaskachels, wyccie?
Een kanariepietje werkt toch ook?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik wil idd wel een Koolstofmonoxidedetector hebben.., maar die dingen zijn zo duur
Voor koukleumen is een gaskachel ook heerlijk. Ik ging er wel eens gewoon voor liggen tot ik nog net niet geroosterd werd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb altijd in wat nieuwere huizen gewoond. Ik vind cv fijn. Mijn bed staat tegen de verwarming aan. Als ik koude voeten heb dan zijn ze zo weer warm.
Als het héél erg vol is, krijgen ze het vanzelf wl warm.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Als ik mijn kamer vol had met visite op mijn verjaardag (in de winter) was dat wel eens een probleem.
Veel goedkoper dan zo'n koolstofmonoxidedetector dus.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar die werkt niet op een 9V blokje
Dat zou je denken, maar dan was er ook weer een groepje dat het echt snikheet had. Het was gewoon eigenlijk niet te doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als het héél erg vol is, krijgen ze het vanzelf wl warm.
Zo'n 9V blokje gaat lang mee....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:51 schreef wyccie het volgende:
Veel goedkoper dan zo'n koolstofmonoxidedetector dus.
Of is dat een overeenkomst...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Verschillen tussen een mug en een olifant? Ik zie ze niet.
Als ik nee had gezegd, was dat in de veronderstelling dat de clou van de mop zou volgen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, gelukkig.
Er zijn genoeg mensen die daarop met 'nee' antwoorden, moet je weten.
Dat vind ik vrij onnozel.
De mop is dan al gemaakt, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik nee had gezegd, was dat in de veronderstelling dat de clou van de mop zou volgen.
Ga je niet na het invoeren van je reactie naar het topic zelf?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet telkens op 'my active topics' klikken om te kunnen zien of mijn reactie door is. Cool.
Ligt eraan. Lust je pindakaas?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:52 schreef k_man het volgende:
Een pannekoek met pindakaas, zou dat nou vies zijn?
Het zit niet mee.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee. Vandaag niet, Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |