Briljant inderdaadquote:
apparte naam heeft je vaderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef Pendri het volgende:
De serie was niet eens supergrappig. Maar het was gewoon leuk om te kijken. Omdat het op een of andere manier toch wel herkenbaar was.
Misschien omdat mijn vader Nol en Riet heten en ik ook boven woon.![]()
Dat vind jij. De meeste mensen vinden het een goede serie of in ieder geval de beste Nederlandse comedy. Die twee zijn uiteraard niet hetzelfdequote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef Jordy-B het volgende:
Het was een slechte serie, zoals bijna alle Nederlandse comedy's....
De serie haalt het bij lange na niet bij het Britse origineel "Man About The House"...
Het was al laat he.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:53 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
apparte naam heeft je vader![]()
maar was idd een leuke serie
Ojaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:21 schreef rubbereend het volgende:
Nolmet zn mini wc potten verzameling
Mensen die geen ervaring hebben met Britse comedy's vinden SamSam vast wel geinig...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat vind jij. De meeste mensen vinden het een goede serie of in ieder geval de beste Nederlandse comedy. Die twee zijn uiteraard niet hetzelfde
Ja, en zo kunnen de beste Britse zich misschien niet meten met de beste Amerikaanse. Heel fijn dat jij de Engelse comedyseries hebt kunnen volgen, maar het is absoluut niet relevantquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mensen die geen ervaring hebben met Britse comedy's vinden SamSam vast wel geinig...
Vergeleken met een Britse comedy is SamSam echt te flauw voor woorden...
Iets als "de beste Nederlandse comedy" is dan ook niet iets om over naar huis te schrijven, want de beste Nederlandse comedy kan zich met moeite meten met de aller- allerslechtste Britse comedy.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, en zo kunnen de beste Britse zich misschien niet meten met de beste Amerikaanse.
Natuurlijk is dat wel relevant. Je kon/kunt gewoon naar de BBC of de Belg kijken en daar comedyseries zien die honderd keer beter zijn dan SamSam. Wat dat betreft mag je een Nederlandse comedy gewoon vergelijken met een Britse. SamSam heeft me hoogstens een keer laten glimlachen, de betere Britse comedy's lieten me achter met buikpijn van het lachen.quote:Heel fijn dat jij de Engelse comedyseries hebt kunnen volgen, maar het is absoluut niet relevant![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |