Ja, het is immers in de (actuele) geschiedenis wel bewezen dat deze theorie werkt inderdaad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:41 schreef niet_links het volgende:
Laat het maar in Nederland komen, misschien dat mensen dan wakker worden. Moslims zijn een gevaar, zelfs de moslims op dit forum worden steeds erger. Laat Nederland gewoon Nederland zijn. niet aanpassen aan de moslims dus. Daar in Frankrijk moeten ze gewoon hard optreden. No go area's belachelijk gewoon. Misschien gewoon met scherp gaan schieten, moet je zien hoe snel het opgelost is. Het is altijd discriminatie enzo.. maar nooit kijken wat ze zelf fout doen. Zon groep inbicielen die constant maar geweld gebruikt. De paus had gelijk.
Het harde optreden van Al Qaeda in Irak heeft er inderdaad voor gezorgd dat 98% van de bevolking daar Al Qaeda afwijst. Ik denk dat Al Qaeda wel hard opgetreden heeft in Irak, ik denk dat er niet veel meer organisaties zijn die harder opgetreden hebben. Of het allemaal terecht is laat ik er inderdaad buiten, men stelt dat hard optredenen gegarandeerd werkt, ik twijfel daar aan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 06:51 schreef niet_links het volgende:
Als je hard optreed werkt dat wel zeker. Er is nooit hard genoeg opgetreden om zoiets te bewijzen.
Weet je, sinds de rellen gingen bedrijven inderdaad kijken wat eraan gedaan kon worden, wat de oorzaak is waarom men is gaan rellen. En die zijn er nu zelf mee bezig met onderzoek, maar ook met daadwerkelijk wat doen. Dit schuiven onder 'zwichten voor geweld' is echt zo'n dooddoener trouwens.quote:Maar goed ik geef liever niet toe aan geweld , dat wakkerd geweld alleen maar meer aan. Hee we kregen gelijk toen we alles kort en klein sloegen.. laten we dat weer doen. Of hee we werden allemaal opgepakt en in de cel gezet.. sommige zelfs aangeschoten. Als je het goed doet met een grote pakkans helpt het laatste veel beter.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het harde optreden van Al Qaeda in Irak heeft er inderdaad voor gezorgd dat 98% van de bevolking daar Al Qaeda afwijst. Ik denk dat Al Qaeda wel hard opgetreden heeft in Irak, ik denk dat er niet veel meer organisaties zijn die harder opgetreden hebben. Of het allemaal terecht is laat ik er inderdaad buiten, men stelt dat hard optredenen gegarandeerd werkt, ik twijfel daar aan.
[..]
Al Qaeda is niet de overheid. Al Qaeda treed niet op basis van wetten op. Al Quada treed niet op tegen criminelen maar tegen burgers. Kortom de vergelijking gaat niet echt op.
Weet je, sinds de rellen gingen bedrijven inderdaad kijken wat eraan gedaan kon worden, wat de oorzaak is waarom men is gaan rellen. En die zijn er nu zelf mee bezig met onderzoek, maar ook met daadwerkelijk wat doen. Dit schuiven onder 'zwichten voor geweld' is echt zo'n dooddoener trouwens.
Zal ik het krantenartikel uit de IHT (NYT) voor je opzoeken uit het archief, of geloof je het wel?
Tuurlijk kan je kijken wat rellen veroorzaakt, maar om nu gelijk toe te geven vind ik wat ver gaan. No Go area's dat is echt iets waar ik met m'n verstand niet bijkan. De politie moet overal de baas zijn. Je kan niet toelaten dat er delen zijn waar je als politie niet komt. Dan mag je inderdaad hard optreden. Soft optreden helpt niet, zoek dan eens voor mij een artikel waar staat dat je beter kan onderhandelen met mensen die no go area's maken waar misdaad welig tiert ipv het schoonvegen en ook daadwerkelijk de mensen te veroordelen.
Idd. Anders kun je wel bezig blijven met die harde hand. Één, twee, drie keer als het nodig is: prima. Heb je elk jaar een heel wagenpark in de fik staan, dan is dat toch echt een signaal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:47 schreef -scorpione- het volgende:
Ipv je blind te staren op het schoonmaken van de no-go areas mag je je ook afvragen hoe ze zijn ontstaan. Want nu roepen van harde hand is wel heel makkelijk.
Een geisoleerde minderheid die er in prinicpe voor kiest om geisoleerd te zijn ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:53 schreef -scorpione- het volgende:
Dit hoort bij een democratie. Als je een geisoleerde minderheid bent dan tel je gewoon niet mee en heb je weinig andere opties dan met harde hand je mening verkondigen. Goede zaak dus, ik juich het toe. Moge dit ook naar NL komen om het land wakker te schudden.
als je alleen maar huisbazen tegenkomt die iets zeggen in de trend van : "ik moet "dat" niet in mijn huis" blijft er weinig te kiezen overquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Een geisoleerde minderheid die er in prinicpe voor kiest om geisoleerd te zijn ja.
Gaat lekkerquote:Franse politie in hinderlaag gelokt
Een bende gemaskerde jongeren in een voorstad van Parijs heeft een politiepatrouille in een hinderlaag gelokt. De criminelen wilden de agenten vermoorden, stelde een Franse politievakbond zaterdag. Een agent raakte zwaargewond.
De patrouille rukte vrijdagavond uit na een melding over een overval. Toen de agenten op de aangegeven plek arriveerden, blokkeerden ongeveer vijftig jongeren hun voertuig en belaagden zij het team met stenen en traangas.
Het was de derde keer binnen korte tijd dat jongeren in Parijse voorsteden een klaarblijkelijk geplande aanval op agenten uitvoerden. Een jaar geleden waren in talrijke Franse probleemwijken met veel allochtonen rellen uitgebroken.
Bron: bgab: http://www.nieuwnieuws.nl(...)in_hinderlaag_g.html
Gaat zeker lekker. Maar je hoeft niet ver te reizen. Wat gebeurde er laatst in Amsterdam na dat er een Marokkan was neergestoken..Juist... rellen!! Het gekke is dat dit niet het geval is met Chinezen, Vietnamesen, Zuid-Amerikanen, etc.quote:
Sinds Marianne een moslim-hoer geworden is, hoeven we uit die hoek niet veel meer te verwachten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:00 schreef CrazyTaxi het volgende:
Frankrijk, waar de Karel de Grote gevochten heeft voor een Europa.
Frankrijk, waar de Trias Politica is ingevoerd - voor de duidelijkheid, dat is wellicht het hoogtepunt van een democratie.
Frankrijk, waar Napoleon de verspreider van de Franse democratie was (de middelen die hij hiervoor gebruikt heeft is discutabel)
Dit laat eens te meer zien dat Frankrijk een belangrijke rol heeft gespeeld in de Europese geschiedenis, deze gebeurtenissen zullen hoe dan ook aan de vorming van Europa meewerken.
Daar hebben de fransen de CRS voor (een soort semi-militaire ME met een zeer slechte reputatie).quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:45 schreef DenniZZ het volgende:
In een voorstad van Parijs, zo ver is dat niet eens! Zullen de fransen het leger inzetten?
Racist.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:04 schreef StefanP het volgende:
En wij maar denken dat de Neanderthalers uitgestorven waren. Nee, in het rifgebergte zijn ze nog springlevend. En met dank aan de slinksen, nu overal in Europa weer uitgezet. Ik kan echt nul komma niets respect meer voor Marokkanen opbrengen. Het is overal hetzelfde, in welk land ze ook zitten.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:06 schreef StefanP het volgende:
Dom figuur dat je bent.
Boeie wat er in Genua gebeurd zeg, we wonen hier in Nederland. Het land waar Surinamers en Antillianen relatief gezien meer criminele daden plegen en waarvan er relatief meer in het gevang zitten dan "Noord- Afrikanen". Tevens spreken hier in Nederland de meeste Chinezen slecht Nederlands en leven ze vaak afzonderlijk van de Nederlandse samenleving (ze zijn dus eerder succesvol gesegregreerd). Ik zou een dergelijke opsomming kunnen maken van elke groepering waar dan ook ter wereld. In Amerika zijn het de mexicanen, chinezen en de negers, in Spanje en Noorwegen de nederlanders, in Nederland de antillianen en surinamers en in Frankrijk de algerijnen en marokkanen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:37 schreef drammers het volgende:
[..]
Gaat zeker lekker. Maar je hoeft niet ver te reizen. Wat gebeurde er laatst in Amsterdam na dat er een Marokkan was neergestoken..Juist... rellen!! Het gekke is dat dit niet het geval is met Chinezen, Vietnamesen, Zuid-Amerikanen, etc.
Ik zou graag van de mensen horen waaromdatzo is.
Momenteel woon ik in Genua. Hier heb je redelijk grote groepen Zuid-Amerikanen (Ecuador en Brazilië), Afrikanen (Zuid Sahara), Noord-Afrikanen en Chinezen. Chinezenhebben een winkel, Latino's en zwarte Afrikanen werken in de bouw, bezorgdiensten, e.d. en Noord Afrikanen zitten in de haven spelletjes te kijken. De enige groep die bars e.d. niet binnen komt, zijn Noord Afrikanen. Ik heb met twee uitsmijters gesproken en gevraagd naar het hoe en waarom. Noord Afrikanen veroorzakenaltijd problemen. Zou dat er misschien iets mee te maken hebben?
In een interview t.a.v. de steekpartij in Amsterdam, las ik, dat er door reporters gehoord werd, dat er Morokkaanse reljeugd vrienden belden om te komen, want 'er komen rellen aan'. 'Ik zweer het je, je moet komen'. Kijk die Chinees doet dat niet, omdat die te druk is met werken in z'n zaakje. Ik heb hier een aantal Morakkanen ontmoet, die hier al zestien jaar woonden (de ander 7) en slechter Italiaans spraken dan ik (ik zit hier 8 maanden). Ik ben hier nog geen Chinees tegengekoemen (er zijn er veel),die niet goed Italiaans sprak. Zou het daar misschien iets mee te maken hebben.
Volgens mij is het ook zo, dat onderwijs in Frankrijk laagdrempelig is. Dus dat zal ook niet het probleem zijn. Het is natuurlijk ook logisch dat als je 8 kinderen hebt en geen bankdirecteur bent, datje niet al je kinderen naar de universiteit kan sturen...
Een paar jaar geleden was ik op14 juli in Parijs en ook wijwerden daar lastig gevallen door Noord Afrikanen. Met name de dames bij ons. Dat heb ik ook meegemaakt in Kopenhagen. In beide gevallen waren dat jongeren van rond 12 - 16 jaar. En ik vroeg met af watdie om2 uur 's-nachts op straat deden. Toen ik 12 was lag ik op tijd in bed, omdat ikde vorige dag naar school moest. Zoe dat er misschien iets mee te maken hebben?
Open allen je ogen!! Wat nu in Parijs gebeurt, stopt niet en zal ook in andere steden plaatsvinden en vindt op kleinere schaal al plaats. Maar het is natuurlijk de schuld van Frankrijk dat deze immigrantenjongeren geen kansen hebben, want ze maken zelf er het beste van en hebben ook prachtige voorbeelden binnen het gezin en de straat...
Harde hand werkt zeker wel, maar niet alleen natuurlijk. Een hard en fair programma lijdt echter zeker tot resultaat..
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:42 schreef Oksel het volgende:
Het zal in Nederland ook gaan gebeuren. Gelukkig ben ik dan al vér weg. Ik zie de toekomst van Nederland somber in, en zal zeker mijn kinderen hier niet opvoeden.
Bedankt, moslims!
In Amerika is het tig keer erger, maar daar hoor je hem niet overquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:40 schreef Ringo het volgende:
StefanP heeft heimwee.
Wou je nou ineens beweren dat jij waarde hecht aan wat dat wijf te melden heeft ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Amerika is het tig keer erger, maar daar hoor je hem niet overZelfs Ayaan H. Ali wist de amerikanen te melden dat zij op het gebied van integratie een voorbeeld moesten nemen aan Nederland.
Nee, maar StefanP en cornuiten (zoals jij) wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wou je nou ineens beweren dat jij waarde hecht aan wat dat wijf te melden heeft ?
Lul niet uit je nek man, je kent me niet eens. Ayaan Hirsi Ali kan me gestolen worden met haar praatjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar StefanP en cornuiten (zoals jij) wel.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lul niet uit je nek man, je kent me niet eens. Ayaan Hirsi Ali kan me gestolen worden met haar praatjes.
ghehe .. die zag ik gisteravond op eenvandaag (dacht ik) met haar bek vol tanden staan omdat men bij een vertoning van submission vondt dat zij te ver ging, dat men kon begrijpen dat dat door moslims als beledigend wordt ervaren .. nu mist zij nederlandquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Amerika is het tig keer erger, maar daar hoor je hem niet overZelfs Ayaan H. Ali wist de amerikanen te melden dat zij op het gebied van integratie een voorbeeld moesten nemen aan Nederland.
pak je landkaart er even bij lieverd en wijs me even aan waar het rifgebergte ligt in algerijequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:04 schreef StefanP het volgende:
En wij maar denken dat de Neanderthalers uitgestorven waren. Nee, in het rifgebergte zijn ze nog springlevend. En met dank aan de slinksen, nu overal in Europa weer uitgezet. Ik kan echt nul komma niets respect meer voor Marokkanen c.q. moslims opbrengen. Het is overal hetzelfde, in welk land ze ook zitten.
Oh, je hoort me ook niet zeggen dat dat niet zo is, daar heb je gelijk in. Ik heb daar laatst nog iets over gepost in het Utrecht topic in het Stad en Streek subforum hier. Uit een of andere test kwam Utrecht als slechtste uit de bus qua gesteldheid van de achterstands wijken. Kreeg je gelijk reacties als zouden wijken als Overvecht en Kanaleneiland no go areas zijn, of dat in rap tempo aan het worden zijn. Maar ik zit zelf in Overvecht en kan dus met volle overtuiging zeggen dat dat gewoon BS is, en dat geldt net zo goed voor Kanaleneiland waar ik voor mijn werk toch ook regelmatig kom. Je loopt daar net zo veilig over straat als in ieder willekeurig plattelandsgehucht. Ghetto's zoals in de grote Amerikaanse steden hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed, maar dan nog is het in Amerika 20x erger dan hier. En daar zijn het toch echt niet de "noord-afrikaantjes". De eerste no-go area moet ik hier nog tegenkomen zegmaar.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed, maar dan nog is het in Amerika 20x erger dan hier. En daar zijn het toch echt niet de "noord-afrikaantjes". De eerste no-go area moet ik hier nog tegenkomen zegmaar.
Om zijn generalisatie over moslims te ontkrachtenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:59 schreef moussie het volgende:
[..]
pak je landkaart er even bij lieverd en wijs me even aan waar het rifgebergte ligt in algerije
Wijs jij maar een no-go area aan in Nederland.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef Oksel het volgende:
[..]En je weet zelf hoe het komt dat er voor jouw nog geen No-Go area's zijn!
Klopt, dat zeiden ze zelfs nog nadrukkelijk in het nieuws (dat het dus niets met verloedering te maken had). Ze werden benoemd als slechtste wijk vanwege dr drukte van het verkeer (en de geluidsoverlast die erbij hoort). Het had dus ook helemaal niets te maken met verloedering.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh, je hoort me ook niet zeggen dat dat niet zo is, daar heb je gelijk in. Ik heb daar laatst nog iets over gepost in het Utrecht topic in het Stad en Streek subforum hier. Uit een of andere test kwam Utrecht als slechtste uit de bus qua gesteldheid van de achterstands wijken. Kreeg je gelijk reacties als zouden wijken als Overvecht en Kanaleneiland no go areas zijn, of dat in rap tempo aan het worden zijn. Maar ik zit zelf in Overvecht en kan dus met volle overtuiging zeggen dat dat gewoon BS is, en dat geldt net zo goed voor Kanaleneiland waar ik voor mijn werk toch ook regelmatig kom. Je loopt daar net zo veilig over straat als in ieder willekeurig plattelandsgehucht. Ghetto's zoals in de grote Amerikaanse steden hebben we hier niet.
Behalve diegenen die voordat ze de lik in gingen als O-Dog door het leven gingen, en er als Kareem Jamal Yusufi weer uit komen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om zijn generalisatie over moslims te ontkrachten![]()
Moslims in Amerika zijn hoger opgeleid dan de gemiddelde Amerikaan, ze verdienen daarnaast ook veel meer dan de gemiddelde Amerikaan![]()
Ja klopt, maar die waren al gangbanger voordat ze moslim warenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Behalve diegenen die voordat ze de lik in gingen als O-Dog door het leven gingen, en er als Kareem Jamal Yusufi weer uit komen.Die waren kansloos als gangbanger, en blijven net zo kansloos als bekeerde moslim.
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:14 schreef Hathor het volgende:
Trouwens, nu ik er over nadenk..... ik ben wel eens in de It geweest, en die darkroom die daar zit vind ik toch een aardige no go area hoor.![]()
Ik ga als vrouw iig niet sávonds alleen over straat in kanaleneilandquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
zijn we het ook nog een keer eens.
Over de zogenaamde no go areas in Utrecht? Laat me niet lachen, die zijn er niet, zijn we het dus ook over eens.![]()
Das uit angst voor verhalen die je hebt gehoord? Of omdat er mensen zijn die je naroepen? Worden er en masse meisjes verkracht in kanaleneiland? Kan de politie daar niet komen (want DAT zijn no go area's)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:25 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ga als vrouw iig niet sávonds alleen over straat in kanaleneiland![]()
Nee niet vanwege de verhalen , ik heb een tijd in een soort wijkverpleging gewerkt , we werden daar zo vaak lastig gevallen en onze spullen gejat dat we vanuit ons werk daar savonds niet meer mochten komen; En ja , helaas waren dat altijd Marokkaanse jongens die ons lastig vielen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das uit angst voor verhalen die je hebt gehoord? Of omdat er mensen zijn die je naroepen? Worden er en masse meisjes verkracht in kanaleneiland? Kan de politie daar niet komen (want DAT zijn no go area's)
Je hebt er vast meer ervaring mee dan ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Amerika is het tig keer erger, maar daar hoor je hem niet over![]()
Doe alsjeblieft niet alsof ik te dom ben om Marokkanen en Algerijnen uit elkaar te halen. Het mag dan wel zo zijn dat de ene groep in NL zit en de andere in FR, maar dat doet geen worst af aan het feit dat het een pot nat is als het aankomt op hun gedrag jegens hun gastland.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:59 schreef moussie het volgende:
[..]
pak je landkaart er even bij lieverd en wijs me even aan waar het rifgebergte ligt in algerije
Jij bent zeker ook zo'n vrouwenverkrachtende nafferquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das uit angst voor verhalen die je hebt gehoord? Of omdat er mensen zijn die je naroepen? Worden er en masse meisjes verkracht in kanaleneiland? Kan de politie daar niet komen (want DAT zijn no go area's)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |