abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:52:58 #151
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42424954
Niet gedomineerd.. ze zijn er dus wel..

Die in de VS.. daar betwijfel ik van of het echte christenen zijn die vaak naar de kerk gaan.
mai pen rai
pi_42425064
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:52 schreef niet_links het volgende:

Die in de VS.. daar betwijfel ik van of het echte christenen zijn die vaak naar de kerk gaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42425198
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:50 schreef niet_links het volgende:
Je ontkenning gaat ook op voor de vergelijking van de twee achterstandswijken.

Vreemd toch dat de christenen in die achterstands wijken in parijs niet zo erg rellen. Of zijn er totaal geen christenen in die wijken.
de blanke christenen uit achterstandswijken wordt anders niet ook nog eens op huidskleur gediscrimineerd hoor .. het is een combinatie van factoren die zorgt voor de ontsporing
pleased to meet you
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:06:19 #154
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42425324
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:01 schreef moussie het volgende:

[..]

de blanke christenen uit achterstandswijken wordt anders niet ook nog eens op huidskleur gediscrimineerd hoor .. het is een combinatie van factoren die zorgt voor de ontsporing
En daarom moeten we hun hun zin geven ipv met scher schieten
mai pen rai
pi_42425333
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:44 schreef Jarno het volgende:
DE MERREKAANE KOME! DE MERREKANE KOME!!

.
Wallah, ze smelten de kazen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42425365
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:52 schreef niet_links het volgende:

ghehe .. da's een goeie .. da's nou precies wat de meeste moslims zeggen over islamitische terroristen, dat het geen echte moslims kunnen zijn ..
pleased to meet you
pi_42425368
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:06 schreef niet_links het volgende:

[..]

Waar lees jij dat in godsnaam? Heeft hier iemand geroepen van "aai over de bol en een buurthonk en het flitst weer"?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:15:56 #158
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42425622
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:07 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Waar lees jij dat in godsnaam? Heeft hier iemand geroepen van "aai over de bol en een buurthonk en het flitst weer"?
Niet bij jou ieder geval.. Mij maakt het eigenlijk niet uit. Ik vind dat er nergens no go area's moeten zijn en dat we nooit moeten toegeven aan geweld. Dus dingen moeten oplossen met geweld.. helaas maar waar..

Wat ik zie zijn al die excuses
mai pen rai
pi_42425685
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:06 schreef niet_links het volgende:

[..]

voor het geval je het niet wist, de franse politie schiet al 45 jaar met scherp, zo te zien blijkt het weinig te helpen .. het enige wat zal helpen is hun eindelijk eens als mensen te behandelen en niet als iets vies dat onder je schoen is blijven plakken toen je terug kwam van je koloniale rooftochten
pleased to meet you
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:27:35 #160
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42425945
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:18 schreef moussie het volgende:

[..]

voor het geval je het niet wist, de franse politie schiet al 45 jaar met scherp, zo te zien blijkt het weinig te helpen .. het enige wat zal helpen is hun eindelijk eens als mensen te behandelen en niet als iets vies dat onder je schoen is blijven plakken toen je terug kwam van je koloniale rooftochten
de enige die op rooftochten gaan dat is dat tuig..

Ze moeten vaker met scherp schieten.. die wijken ingaan de confrontatie aangaan en gelijk gericht schieten.
mai pen rai
pi_42426372
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:27 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ze moeten vaker met scherp schieten.. die wijken ingaan de confrontatie aangaan en gelijk gericht schieten.
Maar je was niet extremer geworden dus?
pi_42426455
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 14:15 schreef Drugshond het volgende:
Maar als je dan toch bij de bron begint. Waarom is er zo'n aversie ontstaan vanwege fransmannen met een kleurtje. Alles moet toch een bron hebben, zou je denken.
En dat is niet alleen Frankrijk.... die aversie is proefbaar over de gehele wereld.
tja, goeie vraag .. misschien omdat het nogal moeilijk is om je voormalige onderdaan en slaaf te zien als een volwaardige partner die het recht heeft zijn recht op te eisen ?
pleased to meet you
pi_42426541
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:27 schreef niet_links het volgende:

[..]

ooh, dus het was niet frankrijk dat in afrika ging koloniseren en kaalplukken .. het staat verkeerd in de geschiedenisboeken ?
pleased to meet you
pi_42426592
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:47 schreef moussie het volgende:

[..]

ooh, dus het was niet frankrijk dat in afrika ging koloniseren en kaalplukken .. het staat verkeerd in de geschiedenisboeken ?
Wat heeft dat in godsnaam met nu te maken? Schop je ook een Duitser in elkaar als je die langs ziet lopen?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:50:04 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42426616
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:47 schreef moussie het volgende:

[..]

denk je nou werklijk dat dat feit van jaren geleden de reden is voor de rellen en zelfs een vermeende burgeroorlog?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42426882
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:48 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat heeft dat in godsnaam met nu te maken? Schop je ook een Duitser in elkaar als je die langs ziet lopen?
nope, net zomin als dat ik de amerikaan nog dankbaar ben voor de bevrijding ervan
pleased to meet you
pi_42426966
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

denk je nou werklijk dat dat feit van jaren geleden de reden is voor de rellen en zelfs een vermeende burgeroorlog?
Nee, dat is geen reden, maar wel een factor die mee kan spelen. Ze zijn zich echt wel bewust van wat er zich 30 jaar geleden afspeelde en wat hun vaders hebben meegemaakt
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:03:04 #168
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42426984
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, dat is geen reden, maar wel een factor die mee kan spelen. Ze zijn zich echt wel bewust van wat er zich 30 jaar geleden afspeelde en wat hun vaders hebben meegemaakt

schei toch uit. ze willen gewoon rellen en dankzij de sms kunnen ze elkaar lekker snel optrommelen.

met scherp schieten is het antwoord.

of krijgen we dan over 20 jaar weer rellertjes die het gemeen vinden wat er destijds met hun tuig is gebeurd?
pi_42426989
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:50 schreef zoalshetis het volgende:
het is een van de oorzaken ja, het is de basis waarop die verhouding is gebaseerd .. master/slave, en iets wat in jaren en over generaties heen emotioneel is gegroeid verander je niet zomaar
pleased to meet you
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:04:34 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42427019
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:03 schreef moussie het volgende:

[..]

het is een van de oorzaken ja, het is de basis waarop die verhouding is gebaseerd .. master/slave, en iets wat in jaren en over generaties heen emotioneel is gegroeid verander je niet zomaar
dus jij snapt dat er dan tuig is dat relt?
pi_42427077
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:03 schreef moussie het volgende:

[..]

Exact, maar zoalshetis wil politiek correct zijn, en de historie maar even vergeten.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:08:45 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42427109
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Exact, maar zoalshetis wil politiek correct zijn, en de historie maar even vergeten.
onzin. ik vraag we werkelijk af of een van die rellertjes überhaupt nadenkt over de historie.

ik denk dat ze eerder boos zijn omdat ze niet crimineel kunnen zijn. met scherp schieten.
pi_42427159
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

onzin. ik vraag we werkelijk af of een van die rellertjes überhaupt nadenkt over de historie.

ik denk dat ze eerder boos zijn omdat ze niet crimineel kunnen zijn. met scherp schieten.
Ja dat zal het vast zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_42427387
quote:

[..]

pff, natuurlijk niet, die reageert alleen maar vanuit zijn machteloosheid op het totaal pakket, of je nou leert of niet, kans op een goed betaald baantje heb je anyway niet dus waarom zou je uberhaupt de moeite doen, zoiets ..
en tja, helaas is dus de enige kans op wat meer centjes, een uitweg uit de ghetto, crimineel gedrag, natuurlijk wordt je dan pissig als ze je dat ook nog willen afnemen .. net zoals de maffioso of de afro-amerikaan
pleased to meet you
pi_42428365
quote:

[..]

Neuh, dat bauwen ze alleen na van degenen die wél kunnen nadenken, degenen die hun school wel afmaken en dan alsnog op de grote hoop gegooid hebben met de "gemiddelde" criminele Ali.

Wat dat betreft zijn het mooie tijden voor Noordafrikaans tuig van rond de 15, want als je een scheet laat staat het halve land al op zn achterste benen.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:10:04 #176
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42428733
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Maar je was niet extremer geworden dus?
Nee niet extremer.. ik vind gewoon dat je rellen en no go zones niet moet accepteren. Ook moet je niet toegeven aan geweld.. Doe je dat wel dan is het einde zoek.
mai pen rai
pi_42428826
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:10 schreef niet_links het volgende:

[..]

Nee niet extremer.. ik vind gewoon dat je rellen en no go zones niet moet accepteren. Ook moet je niet toegeven aan geweld.. Doe je dat wel dan is het einde zoek.
Eens. Niet accepteren én niet creëren. Probleem is dat het probleem niet weggaat door er een keer door heen te vegen en alles wat beweegt af te knallen. Bij rellen of aanvallen en dus directe aanleiding à la, maar die buitenwijken worden geen gebieden van melk en honing zonder een twee(?)zijdige aanpak.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:15:52 #178
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_42428880
Tuurlijk worden het geen goede gebieden.. maar om ze nu te belonen.. Enige wat je kan doen is ze aansporen om door te gaan met hun school.
mai pen rai
pi_42429471
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:10 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik denk dat het einde ook zoek kan zijn wanneer je met veel machtsvertoon de boel wil leegruimen. Dan raak je het laatste stukje respect kwijt (zoals in Frankrijk ook waar agenten nu ook gewoon beschoten worden) en je verdient dan ook niets anders.
pi_42429513
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:15 schreef niet_links het volgende:
Tuurlijk worden het geen goede gebieden.. maar om ze nu te belonen.. Enige wat je kan doen is ze aansporen om door te gaan met hun school.
School, school, school. Daar gaat het niet eens om. In NL zijn er genoeg die naar school gaan en nu voor een dichte deur staan. De bedrijven hebben de economie voor starters bijna op slot gegooid en fatsoenlijke arbeidsvoorwaarden zijn er amper. School is dan aardig nutteloos.
pi_42429518
Die jongelui zijn zo zielig dus moet de politie maar even voorover bukken en op de tanden bijten?

Natuurlijk moet er aan de oorzaak gewerkt worden, maar dit moet op geen enkele manier gepikt worden.
pi_42429571
de rellen hebben een reden in FRANCE

de reden is de politie tegen de jongeren ( Blanke noord en afrikaanse)
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_42429644
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:15 schreef niet_links het volgende:
dat is het nou juist, daar heb je verrekte weinig aan als de goed betaalde baantjes alsnog nooit jouw kant opkomen .. het is niet voor niets dat die weinigen die het wel hebben gehaald grotendeels naar het buitenland verdwijnen
pleased to meet you
pi_42430873
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:46 schreef Meki het volgende:
de rellen hebben een reden in FRANCE

de reden is de politie tegen de jongeren ( Blanke noord en afrikaanse)
Één reden maar?
Ik sta dr altijd weer van versteld hoe jij alles kunt terugbrengen tot een volstrekt eenzijdig Jipjanneketje.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 21:53:51 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42434703
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:54 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Neuh, dat bauwen ze alleen na van degenen die wél kunnen nadenken, degenen die hun school wel afmaken en dan alsnog op de grote hoop gegooid hebben met de "gemiddelde" criminele Ali.

Wat dat betreft zijn het mooie tijden voor Noordafrikaans tuig van rond de 15, want als je een scheet laat staat het halve land al op zn achterste benen.
ik denk dat dat een goed signaal is. lijkt me tijd voor die mennekes, die met de generatie erger worden, dat ze flink de les gewezen worden. misschien snappen ze dan dat europa geen al jazeera is. en met scherp. de tijd van uiterste vermoeidheid is nabij.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:08:02 #186
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42435285
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:45 schreef FlowerMary het volgende:

[..]

Wraak dus?

Wat ben je toch ook een simpele ziel.
Wraak is inderdaad simplistisch. Maar leg dat eens de politiek uit.

Mij dunkt dat er gezocht moet worden naar een oplossing, en die komt, jazeker, uit de private sector.
Ik las toen ik er was, dat banken meer hun best gingen doen om allochtone personen aan te nemen.
Dat woord bestaat daar niet eens, maargoed. Zulke initiatieven werken wel.

En nee, dat is niet omdat men zogenaamd gezwicht is voor de islam, het is simpelweg een andere markt aanboren.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:10:36 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42435377
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wraak is inderdaad simplistisch. Maar leg dat eens de politiek uit.
zeik toch niet man. wraak is iets typisch nieuwe-nederlanders. die wraak gaat net ff iets verder dan je korte wereldervaringen zegggen.

ik mag het niet doen, maar ik wens iemand die dicht bij je staat snel moslim toe.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:21:30 #188
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42435763
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zeik toch niet man. wraak is iets typisch nieuwe-nederlanders. die wraak gaat net ff iets verder dan je korte wereldervaringen zegggen.

ik mag het niet doen, maar ik wens iemand die dicht bij je staat snel moslim toe.
Waar slaat dát nou weer op. Laat ik maar benadrukken dat dat retorisch is.

Ik zou bij deze iedereen eens een aantal dagen ín de parijse metro aanraden. Je wilt niet weten hoe slecht zwervers er daar aan toe zijn.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 22:22:56 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42435824
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:21 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Waar slaat dát nou weer op. Laat ik maar benadrukken dat dat retorisch is.
nou nee. wacht maar af. het is eerlijk. en waar.
pi_42437916
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee. wacht maar af. het is eerlijk. en waar.
wtf zeg jij nou allemaal .. klinkt als een dreiging ?
pleased to meet you
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:54:52 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42441260
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef moussie het volgende:

[..]

wtf zeg jij nou allemaal .. klinkt als een dreiging ?
nee als een dreigend gevoel dat ik uitspreek.
pi_42441335
Daar zal ik vast wakker van liggen
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 01:00:27 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42441411
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 00:57 schreef Chadi het volgende:
Daar zal ik vast wakker van liggen
ik slaap als een roos.

maar ik wil het niet zo ver als frankrijk laten komen. helaas heb ik cohen als burgemeester...
pi_42441603
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik slaap als een roos.

maar ik wil het niet zo ver als frankrijk laten komen. helaas heb ik cohen als burgemeester...
Wees blij .. zulke mensen mis je gewoon. Hij heeft een hart voor zijn werk en stad. kan je van een hoop politici niet zeggen. Allemaal zakkenvullers en popi jopi ..om over mediageilheid maar te zwijgen. Cohen is een bindende factor.. zelfs extremisten kunnen die man niet breken... lang leve Cohen
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 01:09:59 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42441693
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:06 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wees blij .. zulke mensen mis je gewoon. Hij heeft een hart voor zijn werk en stad. kan je van een hoop politici niet zeggen. Allemaal zakkenvullers en popi jopi ..om over mediageilheid maar te zwijgen. Cohen is een bindende factor.. zelfs extremisten kunnen die man niet breken... lang leve Cohen
cohen is een eigengeiler en mannetjesmaker die vrienden op posities zet die ze helemaal niet aankunnen. daarnaast heeft hij een eigen adviesbureau dat vaak met cijfers naar buiten komt als er electoraal gewin mee gemoeid is.

heel slim electoraal gezien, maar wel mensen met een idioot groot probleem achterlatend.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 01:42:07 #196
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_42442495
Wat heeft het nou voor zin om quasi-rationeel met historische argumenten te gaan rondstrooien? Koloniën, Algerijnse vrijheidsstrijd, godallemachtig, dat is bijna 50 jaar geleden. Feit blijft dat zo ongeveer alle Franse voorsteden op scherp staan omdat ze volgepropt zitten met een woedende, piepjonge, zwaar geïndoctrineerde onderklasse.

JA de meeste Fransen zijn racisten die het liefst van iedereen jambon-vreters maken.
JA de banlieue is een vergaarbak ongeregeld ongeletterd tuig met een voorliefde voor geweld en Allah-met-de-hamer-en-het-zwaard.

NEE dat is geen lekkere combi. Als het érgens fout gaat in Europa, dan in Frankrijk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_42442578
Century 1:18 van Nostradamus is duidelijk:
quote:
Because of French discord and negligence
an opening shall be given to the Mohammedans.
The land and sea of Siena will be soaked in blood,
and the port of Marseilles covered with ships and sails.
N.B: Er wonen al zeer veel moslims in Marseille
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_42442617
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:45 schreef Oud_student het volgende:
Century 1:18 van Nostradamus is duidelijk:
[..]

N.B: Er wonen al zeer veel moslims in Marseille
Nostradamus Je neemt jezelf verder wel serieus ?
pi_42443825
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:42 schreef Ringo het volgende:
Wat heeft het nou voor zin om quasi-rationeel met historische argumenten te gaan rondstrooien? Koloniën, Algerijnse vrijheidsstrijd, godallemachtig, dat is bijna 50 jaar geleden.
ja en ? de gebeurtenissen van toen hebben geen sporen achter gelaten soms .. de algerijnen moeten allemaal spontaan amnesie krijgen oid, vergeten dat ze gekoloniseerd, gekoeieneerd en afgeslacht zijn ?
als de algerijnen dat dan moeten krijgen (amnesie), kunnen de joden dat dan niet ook doen, en mogen de amerikanen ook wel ophouden met op hun borst te kloppen als zijnde de grote bevrijder van europa, da's zelfs nog langer geleden
quote:
Feit blijft dat zo ongeveer alle Franse voorsteden op scherp staan omdat ze volgepropt zitten met een woedende, piepjonge, zwaar geïndoctrineerde onderklasse.
tja, de fransen hebben hun van begin af aan min of meer aan zich zelf over gelaten .. na die slachtpartij in 61 werden de banlieu's uit de grond gestampt, hun erin gepropt en zoek het voor de rest zelf maar uit
quote:
JA de meeste Fransen zijn racisten die het liefst van iedereen jambon-vreters maken.
JA de banlieue is een vergaarbak ongeregeld ongeletterd tuig met een voorliefde voor geweld en Allah-met-de-hamer-en-het-zwaard.

NEE dat is geen lekkere combi. Als het érgens fout gaat in Europa, dan in Frankrijk.
en wijndrinkers, niet te vergeten ..
en ja, inmiddels wel helaas, en het ziet er idd niet naar uit dat het beter gaat worden .. maar dat wordt dan niet alleen frankrijk ben ik bang, ik vermoed dat het over gaat slaan naar belgië, de sfeer is daar inmiddels ook te snijden
pleased to meet you
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 02:54:04 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42444210
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:37 schreef moussie het volgende:

[..]

ja en ? de gebeurtenissen van toen hebben geen sporen achter gelaten soms .. de algerijnen moeten allemaal spontaan amnesie krijgen oid, vergeten dat ze gekoloniseerd, gekoeieneerd en afgeslacht zijn ?
als de algerijnen dat dan moeten krijgen (amnesie), kunnen de joden dat dan niet ook doen, en mogen de amerikanen ook wel ophouden met op hun borst te kloppen als zijnde de grote bevrijder van europa, da's zelfs nog langer geleden
[..]

tja, de fransen hebben hun van begin af aan min of meer aan zich zelf over gelaten .. na die slachtpartij in 61 werden de banlieu's uit de grond gestampt, hun erin gepropt en zoek het voor de rest zelf maar uit
[..]

en wijndrinkers, niet te vergeten ..
en ja, inmiddels wel helaas, en het ziet er idd niet naar uit dat het beter gaat worden .. maar dat wordt dan niet alleen frankrijk ben ik bang, ik vermoed dat het over gaat slaan naar belgië, de sfeer is daar inmiddels ook te snijden
elk land heeft bloed aan zijn vingers. wat wil je nou eigenlijk zeggen?

dat je de waanzinnige reactie van de jongeren uit bal. snapt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')