Zeg, ga je lekker? Kan je geen voorbeeld geven?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt toch niet ineens polio aan je ogen gekregen?
kan je niet lezen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg, ga je lekker? Kan je geen voorbeeld geven?
Nee, ik kan niet lezen. Ik zou het erg waarderen als je me dus een voorbeeld kon geven.quote:
lees je eerste reacties in dit topic. of heet dat geen bagtelliseren, goedpraten, begrip tonen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet lezen. Ik zou het erg waarderen als je me dus een voorbeeld kon geven.
Nee, er staat namelijk nergens dat ik begrip toon voor de daad. De daad goed vind, de daad helemaal niet zo erg vind of wat dan ook. Oorzaken tonen = geen begrip tonen. Zeer groot verschil zelfs, het was een reeks post waarbij ik eerst natuurlijk radicaal reageerde en daarna nuanceerde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lees je eerste reacties in dit topic. of heet dat geen bagtelliseren, goedpraten, begrip tonen?
en idd nu ben ik klaar met je.
treurig figuurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Oooh, ik zie het al. Hij is pas 23. Dat verklaart zijn naieviteit en zijn simpele en door nazi's beinvloedbare ziel. Verspilling van moeite om op een wannabe nazi te reageren.
als je schijnoorzaken aandraagt is dat wel degelijk begrip tonen, of in ieder geval iets zoeken waarmee je denkt de rellen goed te praten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, er staat namelijk nergens dat ik begrip toon voor de daad. De daad goed vind, de daad helemaal niet zo erg vind of wat dan ook. Oorzaken tonen = geen begrip tonen. Zeer groot verschil zelfs, het was een reeks post waarbij ik eerst natuurlijk radicaal reageerde en daarna nuanceerde.
zit niet zo te janken debiel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je hebt gelijk. Nazi is een understatement.
Schijnoorzaken? Het zijn historische feiten. Of wil je zeggen dat Frankrijk lief was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je schijnoorzaken aandraagt is dat wel degelijk begrip tonen, of in ieder geval iets zoeken waarmee je denkt de rellen goed te praten.
dus de door jou geopperde historische feiten zijn de aanleiding tot deze rellen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schijnoorzaken? Het zijn historische feiten. Of wil je zeggen dat Frankrijk lief was.
1 van de mogelijke oorzaken, een ander voorbeeld werd gegeven door moussie dacht ik. Het is een combinatie van factoren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus de door jou geopperde historische feiten zijn de aanleiding tot deze rellen?
Ik ben gewoon een blanke autochtone NL-der hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:13 schreef zoalshetis het volgende:
waarom zitten mensen met een noord-afrikaanse achtergrond in dit topc het op te nemen voor smerig tuig uit frankrijk?
en zo staan er wel meer opmerkingen in dit topic die klakkeloos zijn neergezet en waardoor dan de oorzaak van rellend tuig te begrijpen is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
1 van de mogelijke oorzaken, een ander voorbeeld werd gegeven door moussie dacht ik. Het is een combinatie van factoren.
ok noord-afrikanen en een enkele kraker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een blanke autochtone NL-der hoor![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok noord-afrikanen en een enkele kraker.
Te begrijpen? Helemaal niet, want een oorzaak = geen excuus, zoals ik al eerder meldde in het topic, op pagina 1 zelfs. Je kan wel aantonen wat hen ertoe aanspoort dit soort baldadigheden te doen, of waarom ze zo fel reageren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en zo staan er wel meer opmerkingen in dit topic die klakkeloos zijn neergezet en waardoor dan de oorzaak van rellend tuig te begrijpen is.
Hang Thea Beckman op!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:01 schreef digitaLL het volgende:
[..]
De kruistochten, daamee is het begonnen.
de factoren die je noemt vind ik niet kernmerkend voor de rellen die uitbraken, of weer gaan uitbreken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Te begrijpen? Helemaal niet, want een oorzaak = geen excuus, zoals ik al eerder meldde in het topic, op pagina 1 zelfs. Je kan wel aantonen wat hen ertoe aanspoort dit soort baldadigheden te doen, of waarom ze zo fel reageren.
Oh ja, om nog even op je vraag in te gaan, waarom? Nou, met dat tuig heb ik niet zoveel, als ze mij iets flikken kunnen ze zich ook maar beter uit de voeten maken. Het gaat mij er vooral om dat zoals men nu de maatschappij invulling wil geven dat ik daar niet achter sta. Ik vind het een puinhoop en een achterbaks en normen en waarden lakende maatschappij aan het worden met vooral veel schreeuwlelijkerds in de politiek en bedrijven die ook nog eens vet overbetaald worden. Daarom dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok noord-afrikanen en een enkele kraker.
Het is natuurlijk maar een deel van dat alles, er zijn veel meer factoren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de factoren die je noemt vind ik niet kernmerkend voor de rellen die uitbraken, of weer gaan uitbreken.
Oplossing met scherp schieten.. andere oplossing kopje thee drinken.. Ik kies voor optie 1. Je gaat toch niet toegeven dan is het hek van de dam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:58 schreef Mwanatabu het volgende:
Gutsie, mensen van een lage sociale klasse die zich ook daadwerkelijk zo gedragen? Doodeng idd. Schuld van de islam, zonder twijfel![]()
Zonder het probleem of de ernst ervan te ontkennen lijkt het me vrij vitaal om bij het zoeken naar oorzaken en oplossingen ons niet blind te staren op die verschrikkelijke enge islam.
De Algerijnse, Marokkaanse en Tunesische cultuur en de daar gangbare varianten van islam geven alleen vorm aan de rottigheid die je nu vindt in die arme wijken.
Het is geen toeval dat die groepsverkrachtingen daar plaatsvinden, tuurlijk niet, of dat er joden lastiggevallen worden. Maar hadden deze ghetto's volgezeten met Eskimo's*, dan hadden we nu een heel andere vorm van naar gedrag met dezelfde intensiteit gezien.
*Inuit eik, Eskimo zeggen is net zoiets als een Marokkaan afdoen als Naffer.
Nee dat zegt ze niet. Lezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:10 schreef niet_links het volgende:
[..]
Oplossing met scherp schieten.. andere oplossing kopje thee drinken.. Ik kies voor optie 1. Je gaat toch niet toegeven dan is het hek van de dam.
Wat je zegt is dat door de cultuur het geweld een bepaalde richting ingaat.. laat het geweld van de islam zich nu tegen vrouwen en ongelovigen richten... jammer dus voor ons.
Criminaliteit is er altijd, bij alle groepen. Probleem hier is dat de gemeenschap waar de criminelen uit voortkomen massaal de criminelen steunen en de politie dwars zitten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Fabeltje. Er zitten meer dan genoeg Chinezen in de criminaliteit. De Chinezen die hier in Europa zijn zijn ook zeker niet de armsten. Dat laatste geldt ook voor alle andere Aziaten.
Zegt ze wel..quote:
Lees lekker wat je wil lezen, diezelfde rottigheid komt er ook op zo'n manier uit in Amerika, en daar zijn het Christenen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:18 schreef niet_links het volgende:
[..]
Zegt ze wel..
geeft vorm aan de rottigheid.. dus de manier hoe de rottigheid eruitkomt is cultureel/ gelovig..
Idd. Ik zeg echter nergens dat dit getolereerd moet worden of er over gerooibost moet worden. Wat mij betreft laten ze zich eens opzettelijk in de val lokken zoals laatst gebeurde, zetten een valstrik op en knallen alles wat de agenten wil belagen eens flink in zijn reet. Hagel, bij voorkeur, dat ze nog een week aan elkaars billekes aan het peuteren zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:10 schreef niet_links het volgende:
[..]
Oplossing met scherp schieten.. andere oplossing kopje thee drinken.. Ik kies voor optie 1. Je gaat toch niet toegeven dan is het hek van de dam.
Wat je zegt is dat door de cultuur het geweld een bepaalde richting ingaat.. laat het geweld van de islam zich nu tegen vrouwen en ongelovigen richten... jammer dus voor ons.
Exact, en daar plakt onze vriend em weer meteen op. Dat is een zeer groot verschil. In Amerika zijn er ook talloze no-go area's en geweldadige ghetto's te vinden. Die worden gedomineerd door meestal Christelijke inwoners. In principe is er geen verschil tussen deze ghetto's en de ghetto's in Frankrijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik zeg echter nergens dat dit getolereerd moet worden of er over gerooibost moet worden. Wat mij betreft laten ze zich eens opzettelijk in de val lokken zoals laatst gebeurde, zetten een valstrik op en knalt alles wat de agenten wil belagen eens flink in zijn reet. Hagel, bij voorkeur, dat ze nog een week aan elkaars billekes aan het peuteren zijn.
Ik haalde alleen het moslimetiketje even van de doos "directe oorzaak" af. Factor, das iets anders.
lees jij eens lekker..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lees lekker wat je wil lezen, diezelfde rottigheid komt er ook op zo'n manier uit in Amerika, en daar zijn het Christenen.
Nee, lees wat ik schrijf. Ik geef voorbeelden met een andere religie waarbij hetzelfde gebeurd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:27 schreef niet_links het volgende:
[..]
lees jij eens lekker..
ik zeg dus dat het geeft vorm aan de rottigheid.. zij bevestigd dat ik het goed zie.
Ik zeg als het een ander geloof was had het er op een andere manier uitgekomen. Maar als je kijkt naar christenen en bv amish.. zie je veel minder geweld..
My point exactlyquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:28 schreef Drugshond het volgende:
Hoeveel moslims wonen er in de arme ghetto wijken van Amerika. ?
ik zeg alleen dat moslims vaker extreem reageren.. na alles wat we zien in de wereld is dat niet meer te onkennen. Behalve door moslims natuurlijk. Toegeven zou een schande zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik zeg echter nergens dat dit getolereerd moet worden of er over gerooibost moet worden. Wat mij betreft laten ze zich eens opzettelijk in de val lokken zoals laatst gebeurde, zetten een valstrik op en knallen alles wat de agenten wil belagen eens flink in zijn reet. Hagel, bij voorkeur, dat ze nog een week aan elkaars billekes aan het peuteren zijn.
Ik haalde alleen het moslimetiketje even van de doos "directe oorzaak" af. Factor, das iets anders.
Daarom ben ik ook anti relegie.. ik ben atheist.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, lees wat ik schrijf. Ik geef voorbeelden met een andere religie waarbij hetzelfde gebeurd.
Nee, moslims reageren helemaal niet vaker extreem. Plaats een Christen in dezelfde situatie en voila ze reageren precies hetzelfde. Dat zie je in de VS, maar dat zag je ook ten tijde van de burgeroorlog in Libanon. De ghetto's in Amerika worden gedomineerd door Christenen, en dat zijn gewoon no-go- area's hetzelfde als we die kennen in Frankrijk. Brandende vehicles, verkrachtingen en dood en verderf,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:30 schreef niet_links het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat moslims vaker extreem reageren.. na alles wat we zien in de wereld is dat niet meer te onkennen. Behalve door moslims natuurlijk. Toegeven zou een schande zijn.
Maar inderdaad bepaalde groepen hebben andere uitlaatkleppen. De KKK zou bevoorbeeld negers gaan ophangen ofzo.. Moslims vallen ongelovige aan en vrouwen lastig.
Maar goed moslims reageren veel vaker overtrokken.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:31 schreef niet_links het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook anti religie.. ik ben atheist.
Christenen madonna.. moslims cartoon..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, moslims reageren helemaal niet vaker extreem. Plaats een Christen in dezelfde situatie en voila ze reageren precies hetzelfde. Dat zie je in de VS, maar dat zag je ook ten tijde van de burgeroorlog in Libanon. De ghetto's in Amerika worden gedomineerd door Christenen, en dat zijn gewoon no-go- area's hetzelfde als we die kennen in Frankrijk. Brandende vehicles, verkrachtingen en dood en verderf,
Uhm, dat heeft geen drol hiermee te maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:33 schreef niet_links het volgende:
[..]
Christenen madonna.. moslims cartoon..
I rest my case
JIj zegt plaats christenen in een vergelijkbare situatie.. dat doe ik even.. moslims en hun cartoons.. en de christenen en het concert van Madonna..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm, dat heeft geen drol hiermee te maken.![]()
Mijn god. Zitten Christenen in dezelfde politieke situatie als moslims? Nee. Woonden die Christenen in precies dezelfde gebiedden als Moslims? Nee. Is er een enorm verschil tussen het aantal alfabeten en dergelijke? Ja. De twee groepen zijn dus totaal niet te vergelijken. Iets wat je wel kan doen met de ghetto's in Frankrijk en Amerika. Ongeveer dezelfde situatie, achterstandswijken, armoede, vermeende discriminatie etc.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:40 schreef niet_links het volgende:
[..]
JIj zegt plaats christenen in een vergelijkbare situatie.. dat doe ik even.. moslims en hun cartoons.. en de christenen en het concert van Madonna..
Let u op de verschillen..
Moslims
vlaggen verbranden
ambasades kapot
oproepen tot doden van
Christenen
Hoop gezeur maar niets echt ernstig.
De achterstandswijken in Parijs worden niet gedomineerd door Christenen. In de VS wel. Moet ik alles uitleggen? De vergelijking kan dus heel goed, het enige verschil is dus de religie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:50 schreef niet_links het volgende:
Je ontkenning gaat ook op voor de vergelijking van de twee achterstandswijken.
Vreemd toch dat de christenen in die achterstands wijken in parijs niet zo erg rellen. Of zijn er totaal geen christenen in die wijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |