quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hij kon er waarschijnlijk niet bij
Matt Lauer has been co-anchor of NBC News’ Today since January 6, 1997quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik ken heel de persoon niet, maar het verhaal is wel grappig![]()
quote:Prinses bevalt in OLVG van dochter.
In het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis bij het Oosterpark is dinsdagavond prinses Anita, de vrouw van prins PieterChristiaan, bevallen van een dochter.
Emma Francisca Catharina is het zesde kleinkind van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Volgens de Rijksvoorlichtingsdienst is de baby kerngezond en woog ze bij de geboorte 3970 gram. Ze kwam dinsdag rond 18.00 uur in het ter wereld.
"We zijn dolgelukkig en ontzettend dankbaar met ons eerste kind", lieten de ouders weten. Voor de royalty watchers is het wachten op de eerste foto.
Bronquote:AMSTERDAM - Nicole Kidman heeft de geruchten tegengesproken over een vermeende zwangerschap. De afgelopen weken doken continu verhalen op over een mogelijke zwangerschap, maar de Australische actrice heeft deze geruchten nu ontkracht.
"Nee, ik ben niet zwanger", aldus de 39-jarige filmster. Ze voegt er aan toe dat ze geen idee heeft hoe de speculaties zijn ontstaan. "Het ene moment wordt over me geschreven dat ik te dun ben. Op het andere moment schijn ik weer te dik te zijn, en gaat men er gemakshalve vanuit dat ik zwanger ben. Heel verwarrend", aldus de actrice.
Kidman vertelt dat haar moeder haar direct belde toen ze het 'nieuws' in de media las. "Ik heb haar gezegd dat er geen baby op komst is, en dat zij de eerste zal zijn die het hoort. Daarna lachten we erom, meer kunnen we er niet aan doen", zo zegt Kidman in de Daily Mail.
Kidman zegt dat ze wel graag een kind wil, maar dat ze het momenteel te druk heeft.
Dat vind ik wel heel erg leuk voor dr, vind haar altijd wel sympathiek overkomen. Wel oude leeftijd nu ervoor.. maar dat vind ik. Leuk nieuws!quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Sandra Bullock is zwanger!
Sandra Bullock (42) verwacht haar eerste kindje. De Amerikaanse actrice (oa Speed, Miss Congeniality en While you were sleeping) en haar echtgenoot zijn dolgelukkig.
Voor de 37-jarige Jesse is het niet zijn eerste kind; uit zijn eerste en tweede huwelijk heeft hij al drie kinderen.
Bron
Sandra.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Sandra Bullock is zwanger!
Sandra Bullock (42) verwacht haar eerste kindje. De Amerikaanse actrice (oa Speed, Miss Congeniality en While you were sleeping) en haar echtgenoot zijn dolgelukkig.
Voor de 37-jarige Jesse is het niet zijn eerste kind; uit zijn eerste en tweede huwelijk heeft hij al drie kinderen.
Bron
Ja inderdaad, 5 kilo en 59 cmquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:37 schreef reese.com het volgende:
Deze baby wel ik nou wel met recht groot noemen!
Volgens mij ookquote:Op donderdag 30 november 2006 20:44 schreef static het volgende:
Volgens mij is Linda inderdaad zwanger.
quote:Tori Spelling Is Expecting a Boy
TUESDAY DECEMBER 12, 2006 07:50AM EST
By Ulrica Wihlborg
Spelling and McDermott
Photo by: Lester Cohen / WireImage
Tori Spelling and Dean McDermott are expecting a baby boy, PEOPLE has learned exclusively.
"We are thrilled to be having a son together," says Spelling, 33. "Little boys are a ton of fun. We love talking to him. We play tunes for him and watch him kick. He already loves the Dixie Chicks! We went to their concert and he kicked the whole time."
McDermott, 39, who has a son, Jack, 8, from a previous marriage, adds: "Now Jack will have the baby brother he's been wanting!" (This will be Spelling's first child.)
The boy will be given the middle name Aaron after Spelling's late father, legendary TV producer Aaron Spelling, who died in June. "Yes, his middle name will be Aaron," Spelling, who is six months pregnant, tells PEOPLE. "Dean and I feel it's the perfect way to honor the memory of my father."
The parents-to-be are still deciding on a first name.
The couple spent Sunday morning shopping for their baby's first clothes at the celeb favorite Intuition – where Spelling had ordered a hooded blue bath towel embroidered with the name Aaron.
"When she saw the towel with her dad's name on it, she got a little emotional," says Intuition owner Jaye Hersh. "She said she was so happy they were having a boy so she could honor her dad. It means a lot to her."
The couple also bought a selection of onesies, booties, a baby food organizer and two diaper bags for mom and dad.
"They are so excited to be parents," says Hersh. "It was the first time Tori was shopping for clothes for her baby boy, and they loved picking out little outfits for him. Dean was really into the clothes, and he carried all the packages out of the store. He's very protective of her."
Mijn moeder vond het nodig altijd een koptelefoon op dr buik te zetten met Pink Floydquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef Vivi het volgende:
Mijn God wat een dom schaap...dat kind trapte wrs omdat het helemaal hyper werd van die muziek, tis algemeen bekend dat baby's in de baarmoeder gestresst worden van harde muziek.
Hahahquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het nodig altijd een koptelefoon op dr buik te zetten met Pink FloydIk heb dr beurs getrapt van binnen, en nu 22 jaar later heeft ze soms nog last van dat plekje
Toen ik eenmaal geboren was begon ik te huilen zodra PF aanging, en vind het nogsteeds de verschrikkelijkste muziek die er bestaad, best grappig
![]()
Bronquote:Dochter voor Stella McCartney
AMSTERDAM - Ontwerpster Stella McCartney is bevallen van een dochter. Dat bevestigt haar woordvoerder. Het meisje heet Bailey Linda Olwyn Willis en weegt 3,6 kilo.
Ze kwam vrijdag in Londen ter wereld en is het vierde kleinkind van ex-Beatle Paul McCartney.
De 35-jarige McCartney en haar man, de 36-jarige uitgever Alasdhair Willis, hebben al een zoon van bijna 2, Miller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |