quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:02 schreef rena het volgende:
Robbiej, HEEL veel succes morgen. Ik ben er van overtuigd dat je het kunt en dat het je gaat lukken!!![]()
Succesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:21 schreef Robbiej het volgende:
[..]
bedankt. ik ga mijn uiterste best doen!
Ik dronk 2 bakken koffie, om een beetje bij de les te blijven.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:31 schreef Robbiej het volgende:
Is er iemand hier trouwens geslaagd met behulp van Valeriaan, betablokkers etc?
ik gebruik altijd valeriaan met het lessen/examen om de zenuwen wat in te perken..
dat heb ik al bijna 2 jaarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Robbiej het volgende:
Ik verlang zo naar het moment dat ik geslaagd ben...
als je 40 euro betaald de volgende werkdag, anders na 5 werkdagenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:15 schreef Stevie_ het volgende:
Morgen...MORGEN ben ik de sjaak bij CBR. Straks nog vier uren les en dan moet ik het allemaal maar kunnen.
Hoe lang duurt het trouwens om het rijbewijs te krijgen? Je gaat naar gemeentehuis, levert documenten in, en wanneer kan je dan je pasje op halen? Ik las iets over een spoedprocedure voor 40 euro extra, dan heb je hem binnen 24 uur??
Ja, dat komt omdat ze niet meer op het gemeentehuis worden gemaakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:44 schreef jstn het volgende:
Is dat wachten op je rijbewijs meegekomen met die nieuwe pasjes ofzo?
Want toen ik m'n rijbewijs haalde, kreeg ik hem gewoon meteen mee (papiertje dus)..?
Om 15.50 pasquote:
Veel oefenenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:35 schreef Baan1980 het volgende:
Zow, vandaag weer 2 uurjtes lopen sturen. Doe een spoedcursus bij de ANWB..... gisteren begonnen, de 30e heb ik me laatste les, de 31e rij-examen en 1 November beginnen bij Getronics (met lease auto)
Iemand nog tips tegen spierpijn in je poten ?
Je stoel goed zetten?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:35 schreef Baan1980 het volgende:
Zow, vandaag weer 2 uurjtes lopen sturen. Doe een spoedcursus bij de ANWB..... gisteren begonnen, de 30e heb ik me laatste les, de 31e rij-examen en 1 November beginnen bij Getronics (met lease auto)
Iemand nog tips tegen spierpijn in je poten ?
Opzich geen probleem. Enkel moet ik dan met het OV en zal ik nogal wat meer hotels zitten dan anders. Ik zit in de eerste 2 maanden voornamelijk in Bilthoven en in Deventer (opleiding) en woon in Barendrecht (onder Rotterdam). Als ik lange dagen heb in deventer ga ik zowiezo daar in een hotel zitten ook al heb ik een rijbewijs + ooto.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:55 schreef Sylvana het volgende:
En wat nou als je niet slaag Baan1980, dan gaat die baan bij Getronics dus ook nog niet door
Zijn maar weinig mensen die slagen na zo'n spoedcursus volgens mij, meesten hebben toch wel wat meer lessen nodig
volgens mijn instructeur slaag je sneller met een spoedcursusquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:55 schreef Sylvana het volgende:
En wat nou als je niet slaag Baan1980, dan gaat die baan bij Getronics dus ook nog niet door
Zijn maar weinig mensen die slagen na zo'n spoedcursus volgens mij, meesten hebben toch wel wat meer lessen nodig
Bij mijn rijschool zeggen ze het tegenovergestelde, dat ze die dingen wel aanbieden maar dat het slagingspercentage beduidend lager ligt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:34 schreef Johnns het volgende:
[..]
volgens mijn instructeur slaag je sneller met een spoedcursus
Ik denk dat ze overal wel wat anders brabbellenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mijn rijschool zeggen ze het tegenovergestelde, dat ze die dingen wel aanbieden maar dat het slagingspercentage beduidend lager ligt.
lolquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mijn rijschool zeggen ze het tegenovergestelde, dat ze die dingen wel aanbieden maar dat het slagingspercentage beduidend lager ligt.
Heel veel succes!! Niet teveel nadenken, bril op en rijden maar!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:42 schreef Robbiej het volgende:
Gefeliciteerd Tweakers. wow relaxte examinator had je dan!
Ik word om 14:45 opgehaald en om 15:50 is het zover..
Ik woon in Deventerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:10 schreef Baan1980 het volgende:
[..]
Opzich geen probleem. Enkel moet ik dan met het OV en zal ik nogal wat meer hotels zitten dan anders. Ik zit in de eerste 2 maanden voornamelijk in Bilthoven en in Deventer (opleiding) en woon in Barendrecht (onder Rotterdam). Als ik lange dagen heb in deventer ga ik zowiezo daar in een hotel zitten ook al heb ik een rijbewijs + ooto.
Ik heb nystagmus, dit is een soort trilling in de ogen. Daardoor heb ik meer tijd nodig om bij kijken in de spiegels en over de schouder het beeld scherp te stellen. Door het rijden met een automaat hoef ik niet te schakelen en heb ik voldoende tijd om alle handelingen uit te voeren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:14 schreef Baan1980 het volgende:
Ja, van harte TweakersOnly!!! Maar je had zeker wel een tussentijdse toets gedaan of niet? Welke handicap code heb je? Ik heb zelf glazen van -13 en kom niet door de 25 meter leestest heen (glaasje verkleinen net iets teveel), heb daarom een eigen verklaring opgestuurd naar het CBR en ze hebbe goedkeuring gegeven. Krijg daarbij dan wel de code 01.06 op me rijbewijs.
Dit schijnt vanaf 2007 of 2008 elke keer zo gaan, de examinator geeft geen opdracht links/recht, maar zegt meteen waar je naar toe moet gaan. Weet alleen niet of je dan ook je eigen route mag bepalen. Nu kon ik de wat moeilijkere kruispunten ontwijken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:08 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd TweakersOnly en 4gent_Orang3!![]()
![]()
Wel relaxed Tweakersonly, zo'n examinator
Alleen wel apart dat je zelf de route mocht bepalen, dat heb ik nog nooit gehoord dat het zo ging
Ik denk dat dat echt niks voor mij zou zijn, ik onthou echt nooit waar ik gereden heb, dus ik ga echt hopeloos verdwalen dan denk ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:21 schreef TweakersOnly het volgende:
[..]
Dit schijnt vanaf 2007 of 2008 elke keer zo gaan, de examinator geeft geen opdracht links/recht, maar zegt meteen waar je naar toe moet gaan. Weet alleen niet of je dan ook je eigen route mag bepalen. Nu kon ik de wat moeilijkere kruispunten ontwijken.![]()
Maar hoe doe je dat dan als je je rijbewijs hebt en zelf alleen ergens heen moet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik denk dat dat echt niks voor mij zou zijn, ik onthou echt nooit waar ik gereden heb, dus ik ga echt hopeloos verdwalen dan denk ik
Succes Robbiej![]()
![]()
Routeplanner/TomTomquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan als je je rijbewijs hebt en zelf alleen ergens heen moet?
Dat was bij mijn examen ook, M'n instructeur legde uit dat je niet alleen moet rijden, maar ook borden moet kunnen lezen, zodat je zelfstandig de weg kunt vinden. Ik vind het makkelijker dan het linksaf-rechtsaf-gedoe (dat er overigens ook gewoon inzit), omdat je zelf beter kunt inschatten hoe je route eruit ziet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:08 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd TweakersOnly en 4gent_Orang3!![]()
![]()
Wel relaxed Tweakersonly, zo'n examinator
Alleen wel apart dat je zelf de route mocht bepalen, dat heb ik nog nooit gehoord dat het zo ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |