Dat vond ik toen al belachelijkquote:
quote:
quote:
Dei heb ik op dvdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:52 schreef Gitanki het volgende:
Wicky de viking,
Zeker weten!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:50 schreef Sebasser het volgende:
David de kabouter heeft een geweldige introsong
Geen idee of de links het allemaal doen, maar dit een flinke lijstquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:16 schreef Kanogor het volgende:
Iemand de begintunes? Jeugdsentiment!
Idemquote:TVP trouwens
[Centraal] Intro's TV-seriesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee of de links het allemaal doen, maar dit een flinke lijst
[..]
Idem
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:51 schreef Heidi- het volgende:![]()
![]()
![]()
* Alfred J. Kwak
* Barbapapa
* Boes Boes
* Calimero
* Dinobabies
* Dommel
* Inspector Gadget
* Montana Jones
* Niels Holgerson
* Ovide en zijn vriendjes
* Seabert
* Sinbad de zeeman
* Smurfen
* Teddy Ruxpin
* Tom Sawyer
* Wickie de Viking
![]()
![]()
![]()
![]()
Is DAT nou de familie Robinsonquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:05 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Familie Robinson![]()
*zuchtje*
In Alfred J. zat nog een verhaal ook! Dat ze je toch niet meer nu?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:51 schreef BobbyB het volgende:
Kindernet was altijd zo leuk, zeker in tegenstelling tot de tekenfilms die nu worden uitgezondenBoes, Dommel, de Smurfen, David de Kabouter, Alfred en Ovide waren toch wel mijn favorieten
Een zender die alleen oude series uitzendt!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind dat Nickelodeon weg moet want daar kijk ik dus echt nooit naar.Kindernet moet terug!
![]()
Dooooeen!! Ik beloof dat ik zal kijken!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:02 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Een zender die alleen oude series uitzendt!
Inderdaad. Het verhaal in Alfred vond ik zeer goed. Gewoon de dingen die spelen en hebben gespeeld in de wereld werden er in behandeld, op een voor kinderen begrijpbare manier hoewel je als kind niet dat besef hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:55 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
In Alfred J. zat nog een verhaal ook! Dat ze je toch niet meer nu?Maar misschien kijk ik daar voor wel te weinig tekenfilms.
Ik heb daar pas een half uurtje naar zitten kijken met de kinderen van de buren. Ze vonden het helemaal geweldig, maar wat is het bagger in vergelijking met vroegâhquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik vind dat Nickelodeon weg moet want daar kijk ik dus echt nooit naar.Kindernet moet terug!
![]()
quote:
Robinson Sucroequote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Robinson Sucroe![]()
Ken het deuntje nog wel, maar de tekst niet meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |