| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | Announced 1997 Status Discontinued Size Dimensions 147 x 56 x 19 mm Weight 179 g Display Type Alphanumeric Size 1 x 12 chars - Fixed icons Ringtones Type Monophonic Amount 8 Customization No Vibration No Memory Phonebook SIM only Call records 5 dialed, 0 received, 5 missed calls Card slot No Data GPRS No HSCSD No EDGE No 3G No WLAN No Bluetooth No Infrared port No USB no Features Messaging SMS Browser no Clock No Alarm No Games No Colors no Camera No Battery Standard, 600 mAh NiMH Stand-by 85 h Talk time 130 min |
Ja mijn broer had die in het blauw! Herken 'm meteenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
Deze zullen een paar van jullie ook wel gehad hebben.
[afbeelding]
die was echt zwaar populairook was ie er in het blauw!
Zwaar populair, maar ging ook zwaar snel kapot . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
Ze worden nog verkocht op ebay voor,.....schrik niet,........ ¤49quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zwaar populair, maar ging ook zwaar snel kapot . . .![]()
![]()
![]()
Yeah baby, had em in het blauwquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
Die had ik ook, maar dan in zwart...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef Suuz_ het volgende:
mijn eerste gsm was een swing van kpn, ik was toen 14 geloof ik.
Ik weet nog wel dat toen in november het smsen gelanceerd werd en je heel de maand novenmber gratis sms berichten kon versturen! super gaaf was dat!
Dit is em trouwes:
[afbeelding]
Tjezus Kristus, wat een afzetterij !!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:40 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ze worden nog verkocht op ebay voor,.....schrik niet,........ ¤49
http://cgi.ebay.nl/Ericss(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Volgens mij was dat het ding wat niet lang deed met de accu. Een uurtje of twee maar . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:44 schreef Sjeen het volgende:
Mijn vriendje had een Nokia 2110
[afbeelding]
Ik had die ook in het blauwquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
mijn sagempjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:54 schreef Cassius het volgende:
[afbeelding]
Met 'programmeerbare' knoppen onder het displayIk had em i.c.m. dutchtone prepaid.
Mijn allereerste mobieltje toen ik in de 3e ofzo zat. Alleen daarom alquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Swing 200
[afbeelding]
Ik heb t nog liggen hier. Waardeloos ding.
Idem voor mij.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
mn eerste nokia![]()
de 5110
[afbeelding]
Ja maar voor de rest was ie niet zo gebruiksvriendelijk. Ik pakte liever het mobieltje van mijn vader als het mocht (Nokia 5110).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:35 schreef reese.com het volgende:
[..]
Mijn allereerste mobieltje toen ik in de 3e ofzo zat. Alleen daarom al![]()
Hield het verrekte lang uit in tegenstelling tot velen daarna.
Whehe de T10, de blauwe versie ervan was ook mijn eerste telefoon.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
Dat is niet de T10s maar de 768, dit is de T10s:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:04 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Whehe de T10, de blauwe versie ervan was ook mijn eerste telefoon.
En iedereen maar denken dat het een speelgoedgeval van Bart Shit was![]()
Had er ook nog een toetsenbord bij dat je eronder kon klikken en nooit gebruikte![]()
Ja maar die kwam een heel stuk laterquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:20 schreef Lexiun het volgende:
Hoe kan ik deze niet voorbij hebben zien komen, volgens mij liep iedereen hier mee
[afbeelding]
Lijkt er toch best opquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:08 schreef nietteveranderen het volgende:
[..]
Dat is niet de T10s maar de 768, dit is de T10s:
[afbeelding]
Die had ik ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Mijn eerste GSM:
De MN2 Plus!!!
[afbeelding]
Die heb ik overgeslagen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:20 schreef Lexiun het volgende:
Hoe kan ik deze niet voorbij hebben zien komen, volgens mij liep iedereen hier mee
[afbeelding]
Hier ook. Hoewel ik niet met deze begon in de 90's, maar in 2002 ergens. Ik had hem nog tot 2004, inmiddels een iets modernere.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Swing 200
[afbeelding]
Ik heb t nog liggen hier. Waardeloos ding.
die heb ik ook gehad idd.. maar dat was niet mn allereerste...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef Suuz_ het volgende:
mijn eerste gsm was een swing van kpn, ik was toen 14 geloof ik.
Ik weet nog wel dat toen in november het smsen gelanceerd werd en je heel de maand novenmber gratis sms berichten kon versturen! super gaaf was dat!
Dit is em trouwes:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:27 schreef funkyskunkie het volgende:
[afbeelding]
Maar dan in het groen![]()
ik ben overigens de tel kwijt hoeveel telefoons ik in de tussentijd 'versleten heb'. Werkte net buiten de jaren 90 bij de BelCompany en toen ging het hardquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:26 schreef LWaS het volgende:
[..]
![]()
die had ik ook, volgens mij in 96 of 95..
teringduur bellen toen
Je bent gewoon jaloersquote:
ik ookquote:
hahah ik heb die Diga ook gehad!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:18 schreef SterkStaaltje het volgende:
De eerste mobieltjes kwamen in de jaren 90!
Ik kan me nog herinneren dat m'n vader van pieper overging op deze voor z'n werk:
[afbeelding]
Dat zal zo rond '94 geweest zijn, later toen ik in 1997 in de 2e (of 3e) zat kocht ik m'n eerste mobiel, de Philips Diga! Als Libertel (voor de jongelui, nu Vodafone) prepaid pakket! SMS-en kon nog niet en bellen was stinkend duur!
[afbeelding]
Later volgde er vele andere mobieltjes!Wij hebben het meegemaakt
mijn telefoon voor de nokia 5110 is verzopenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:12 schreef XpectorNL het volgende:
Eerste hier in huis:
Nokia 5110
[afbeelding]
Zo'n melkpak!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:26 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Dat moet wel Telfort Pak&Bel zijn!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:26 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Dat moet wel Telfort Pak&Bel zijn!
quote:
kameleon frontje van de 6110quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
Mobiel van de zaak, was mijn eerste mobieltje: Nokia 5110
[afbeelding]
Eerste eigen mobieltje die ik, nadat ik weg ging toch de mobiele gesprekken ging missen, gekocht heb: de Nokia 6110
[afbeelding]
Dit stijlicoon ging enkele trouwe jaren mee.
Die Ericsson GF768 had ik dus als eerste mobiel, nog net in de laatste maand van de jaren '90. In blauw natuurlijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
waaronder ik, heb hem nu nog ergens in de kamer liggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:20 schreef Lexiun het volgende:
[afbeelding]
een klasgenoot van me heeft ze beide gehad.... vond het echt vette telefoons!squote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:55 schreef nietteveranderen het volgende:
j5:
[afbeelding]
j70:
[afbeelding]
ik had de blauwe :-)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |