precieze tijden zijn (nog) niet bekend.quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef Hugster het volgende:
Ehm van hoe laat to hoe laat zijn ze ongeveer in A'dam en hoe lang moet elke auto daar ongeveer blijven?
quote:Op maandag 16 april 2007 16:01 schreef ook_gek het volgende:
PRESS RELEASE PRESS RELEASE PRESS RELEASE PRESS RELEASE PRESS RELEASE
...and an amazing seven Bugatti Veryons...
Ze moeten alleen wel vaak tankenquote:Op maandag 16 april 2007 17:53 schreef Tism het volgende:
Ja ja, ook hier begint 't al te kriebelen!![]()
![]()
![]()
7 Bugatti's Veryons!?!?! WTF! Zie daar maar eens tegen op te rijden! Hahaha!![]()
Tja, ok. Dat dan weer wel.quote:
ik dacht 13 minuten met een tank, en een kwartier met de bandenquote:Op maandag 16 april 2007 18:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, ok. Dat dan weer wel.
Hoelang deed je ook al weer, met zo'n volle tank op maximale snelheid, een minuut of 12-15 volgens TG presentator Capt. Slow?
Ja!quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik dacht 13 minuten met een tank, en een kwartier met de banden![]()
Met zo'n wagen heb je je eigen service team, waarschijnlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 18:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik vermoed dat die Bugatti's nog tegen gaan vallen, vanwege het verbruik zullen ze heel veel moeten tanken, plus dat als er 1tje problemen heeft, er voor de rest waarschijnlijk geen reserve-onderdelen/monteurs meer beschikbaar zijn vanaf VAG.
12 minuten flat-out gaat er 80 liter doorheen. en dat is precies de inhoud van de tank.quote:Op maandag 16 april 2007 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik dacht 13 minuten met een tank, en een kwartier met de banden![]()
12 minuten op 100 literquote:Op maandag 16 april 2007 18:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
12 minuten flat-out gaat er 80 liter doorheen. en dat is precies de inhoud van de tank.
laten we dan ff uitgaan van dat er in die 12 minuten een gemiddelde van ongeveer 400 kilometer per uur wordt gehaald.
400/60= 6,6667*12= 80 kilometer
dan slurp dat ding dus letterlijk 1 liter per kilometer weg. in dat tijdsbestek is dat iets meer dan 100 mililiter per seconde. probeer dat zelf maar eens weg te drinken met water. ....
Niet als er 7 tegelijk gaan racen. tenzij ze hun eigen team meenemenquote:Op maandag 16 april 2007 18:17 schreef Tism het volgende:
[..]
Met zo'n wagen heb je je eigen service team, waarschijnlijk.
Ja, als je met zo'n wagen gaat rijden en 't kan betalen, zul je ook wel een eigen service team kennen veroorloven.quote:Op maandag 16 april 2007 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als er 7 tegelijk gaan racen. tenzij ze hun eigen team meenemen
1.8 miljoen alleen in nederland hequote:Op maandag 16 april 2007 19:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, als je met zo'n wagen gaat rijden en 't kan betalen, zul je ook wel een eigen service team kennen veroorloven.
Je zou maar stil komen te staan onderweg met een wagen van 1.800.000 Euro, die laat je niet ff langs de weg staan of afslepen door een standaard sleepdienst. Denk ik zo maar ff.
Ja, ja! Nederlandquote:
Dus als er 7 toevallig gelijk pech hebben kunnen ze geen service krijgenquote:Op maandag 16 april 2007 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als er 7 tegelijk gaan racen. tenzij ze hun eigen team meenemen
Veyron's zijn overrated. Sowieso zet ik mijn vraagtekens bij de betrouwbaarheid zodra je voor lange tijd hogere snelheiden wil rijden. Zo'n veyron is leuk maar als je constant hard wil rijden ben je waarschijnlijk beter af met een porsche. En het zijn trouwens altijd de wat meer standaard auto's die als eerste over de streep komen. Die veyron eigenaars hebben wel veel geld maar doorrijden durven/kunnen ze waarschijnlijk niet. Net zoals al die enzo eigenaren die steeds meedoen, op die eene gele enzo na is er volgens mij nooit eentje geweest die echt hard door heeft gereden.quote:Op maandag 16 april 2007 17:53 schreef Tism het volgende:
Ja ja, ook hier begint 't al te kriebelen!![]()
![]()
![]()
7 Bugatti's Veryons!?!?! WTF! Zie daar maar eens tegen op te rijden! Hahaha!![]()
Je hebt meestal meer aan een snelle BMW/Porsche/Mercedes/Audi, welke naar jouw smaak afgesteld/getuned is, dan een zo'n supersport wagen. Zo'n 'simpele' auto is comfortabeler en zoals hierboven gezegd, betrouwbaarder, plus dat je soms over meer ruimte kan beschikken, wat de reis ook weer prettiger maakt.quote:Op maandag 16 april 2007 22:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Veyron's zijn overrated. Sowieso zet ik mijn vraagtekens bij de betrouwbaarheid zodra je voor lange tijd hogere snelheiden wil rijden. Zo'n veyron is leuk maar als je constant hard wil rijden ben je waarschijnlijk beter af met een porsche. En het zijn trouwens altijd de wat meer standaard auto's die als eerste over de streep komen. Die veyron eigenaars hebben wel veel geld maar doorrijden durven/kunnen ze waarschijnlijk niet. Net zoals al die enzo eigenaren die steeds meedoen, op die eene gele enzo na is er volgens mij nooit eentje geweest die echt hard door heeft gereden.
Ja, en als je het zo aanpakt heb je het hele concept van de Gummball niet begrepenquote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt meestal meer aan een snelle BMW/Porsche/Mercedes/Audi, welke naar jouw smaak afgesteld/getuned is, dan een zo'n supersport wagen. Zo'n 'simpele' auto is comfortabeler en zoals hierboven gezegd, betrouwbaarder, plus dat je soms over meer ruimte kan beschikken, wat de reis ook weer prettiger maakt.
En als je een Turbo/GT2, M3/5, (R)S of AMG hebt, dan boeit een krasje heel wat minder als bij een Veyron of Enzo. Plus dat zo'n supersport auto lastiger op de weg te houden is.
Ik zou het wel weten als ik mee kon doen, alle hele bijzondere auto's zou ik negeren en ik zou voor een M5, RS6, S8 oid gaan, en die eventueel verder tunen in de ophanging, motor en vooral remmen. En uiteraard volhangen met allerhande politie scanners, radar en laser jammers en navigatie apparatuur. Om vervolgens met die auto, als die klaar is, flink wat te trainen.
eensquote:Op maandag 16 april 2007 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt meestal meer aan een snelle BMW/Porsche/Mercedes/Audi, welke naar jouw smaak afgesteld/getuned is, dan een zo'n supersport wagen. Zo'n 'simpele' auto is comfortabeler en zoals hierboven gezegd, betrouwbaarder, plus dat je soms over meer ruimte kan beschikken, wat de reis ook weer prettiger maakt.
En als je een Turbo/GT2, M3/5, (R)S of AMG hebt, dan boeit een krasje heel wat minder als bij een Veyron of Enzo. Plus dat zo'n supersport auto lastiger op de weg te houden is.
Ik zou het wel weten als ik mee kon doen, alle hele bijzondere auto's zou ik negeren en ik zou voor een M5, RS6, S8 oid gaan, en die eventueel verder tunen in de ophanging, motor en vooral remmen. En uiteraard volhangen met allerhande politie scanners, radar en laser jammers en navigatie apparatuur. Om vervolgens met die auto, als die klaar is, flink wat te trainen.
Ben ik met je eens, Porsche's zijn ook mijn favo autotjes in de Gumball 3000, hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 22:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Veyron's zijn overrated. Sowieso zet ik mijn vraagtekens bij de betrouwbaarheid zodra je voor lange tijd hogere snelheiden wil rijden. Zo'n veyron is leuk maar als je constant hard wil rijden ben je waarschijnlijk beter af met een porsche. En het zijn trouwens altijd de wat meer standaard auto's die als eerste over de streep komen. Die veyron eigenaars hebben wel veel geld maar doorrijden durven/kunnen ze waarschijnlijk niet. Net zoals al die enzo eigenaren die steeds meedoen, op die eene gele enzo na is er volgens mij nooit eentje geweest die echt hard door heeft gereden.
in turkye reden er 2 op max snelheid 350 dus.quote:Op maandag 16 april 2007 22:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Waarom niet? Volgens mij nemen de meesten het wel redelijk serieus, maar het moet natuurlijk wel leuk en gezellig blijven. Plus dat het trainen vooral voor de veiligheid is. Want het laatste wat je wil is een (dodelijk) ongeluk krijgen/veroorzaken.quote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, en als je het zo aanpakt heb je het hele concept van de Gummball niet begrepen.
mensen die met een dikke bak zoals een enzo mee rijden zal het een worst zijn als ze die kapot rijden over het algemeen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Volgens mij nemen de meesten het wel redelijk serieus, maar het moet natuurlijk wel leuk en gezellig blijven. Plus dat het trainen vooral voor de veiligheid is. Want het laatste wat je wil is een (dodelijk) ongeluk krijgen/veroorzaken.
Het idee achter de Gumball is als een groep decadente patsballen je speeltje een keer uit te kunnen laten en heel veel lol te hebben. Niet om met totaal geprepareerde speciaal voor de Gumball snelle sedans een race te winnen. Het gaat om de lol en de decadentie. Niet om veilig, goedkoop, doorsnee en goede wegligging. It's a rally not a race.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Volgens mij nemen de meesten het wel redelijk serieus, maar het moet natuurlijk wel leuk en gezellig blijven. Plus dat het trainen vooral voor de veiligheid is. Want het laatste wat je wil is een (dodelijk) ongeluk krijgen/veroorzaken.
Juistem.... Conclusie, als je "gewone" auto's totaal gaat verbouwen om veilig, zonder schade als eerste over de eindstreep te laten rijden kan je beter mee doen met een circuitrace en hoor je niet thuis in de Gumball.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Lonman, kimble en alex roy zijn de 3 die echt voor het overwinnen gaan.
Kimble gaat voor de decadentie, Lonman was de geen die op elke plek een dikke donut draaide en Alex is bekend geworden met de BMW M5 en is dus de politie
Voor de rest is iedereen lekker aan het racen als een mogol en onwijs veel zuipen en feesten. Hoe gekker hoe beter!
En geld speelt bij velen geen enkele rol. Auto kapot laten we gewoon een nieuwe invliegen. Als het moet kopen we ter plekken gewoon een gloed nieuwe polo als we een luchtfilter nodig hebben indien die niet los te krijgen is.
Als ze die aanhouden komen ze hier nog geen 10km vandaan langsquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:38 schreef D.Rose het volgende:
De routes door Nederland die het meest logisch lijken
En op doorreis op 5 mei, van Berlijn naar Calais
[afbeelding]
Ssst! Zet nu niet de goeie plekjes op internet!quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze die aanhouden komen ze hier nog geen 10km vandaan langs(a2 bij wallre / eindhoven. Dan ga ik dus zeker kijken
. bij hotel vd valk kun je mooi langs de weg gaan staan, maar gewoon op die weg rijden is ook wel leuk natuurlijk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |