Dat Bottrop een Duitse plaats is wist ik wel, maar de schrijfwijze op Thunderdome 1 was toch hoe ik het had geschreven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef tweakdsl het volgende:
Bottrop is een duite plaats en het nummer is van dj hooligan, oftewel da hool!
Ja, daar ligt me vaag iets van bij....baloony loon...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:50 schreef Prego het volgende:
LA Style had nog een nummer buiten deze en I'm Raving: Baloony
Ja, dat was er, maar ik weet niet meer van wie. Dan hoorde je zo van "Michael Jackson is shot dead in front of a live studio audience" tutu tutudududuu.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nog een paar van die klassieke stampers:
Alles naar de klote! van de Euromasters en B.O.T.T.R.O.P., de artiest is me ff ontschoten. Ohja,was er ook niet een plaatje dat Michael Jackson is dead heette ?
Da Hool had ook dat nummer "Meet her at the Love Parade". Geniaal nummerquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef tweakdsl het volgende:
Bottrop is een duite plaats en het nummer is van dj hooligan, oftewel da hool!
Bedoel je die met die neger en die mislukte bass? Die is ultiem kut.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:00 schreef VinoTinto het volgende:
Je had er ook een rapversie van (ik dacht in eerste instantie dat dat het origineel was)
Ik was nog klein en in de warquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:48 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Jij als anti-house en dance meid?
![]()
Vet!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat was er, maar ik weet niet meer van wie. Dan hoorde je zo van "Michael Jackson is shot dead in front of a live studio audience" tutu tutudududuu.
En dan op het laatst dat geluidje van "die zien we-nooit-meer...te-rug"![]()
Ik niet.quote:Op maandag 25 december 2006 13:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Holy noise - James Brown Is Still Alive
Die vind ik beter..
Ik bedoelde meer de titel die beter is dan het nummer.quote:Op maandag 25 december 2006 13:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik niet.
Wel een goed nummer maar zeker niet beter.
Ok.quote:Op maandag 25 december 2006 13:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de titel die beter is dan het nummer.
Op de brandstapel met die heks Arcee.quote:Op maandag 25 december 2006 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
Vooruitziende blik Arcee om dat een maand of 3 terug te posten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |