Wessel van Diepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:43 schreef Diego27 het volgende:
Ben benieuwd of men nog weet wie de man achter de stem was die
James Brown is dead continu uitsprak in het nummer.
Laat het maar weten mensen, ik weet het namelijk al ben benieuwd of jullie het ook weten.
Je had op een gegeven moment ook nog "Vader Abraham ist tot", maar dat is nooit een hit geworden . . .quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:05 schreef VinoTinto het volgende:
Overigens:
"James Brown is still alive" van Holy Noise (van oa paul elstak) en
"Who the fuck is James Brown" van Traumatic Stress (weet niet wie dit waren)
Beide waren hits, de eerste (die als eerste werd uitgebracht) wat groter.
deathquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:22 schreef marckvandijk het volgende:
haha James Brown is death....TAAtaaTAaa boemboemboem
Die ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:50 schreef Prego het volgende:
LA Style had nog een nummer buiten deze en I'm Raving: Baloony
Balloony was een tip en geen hit, uit 1993.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Die ken ik helemaal niet
Nog een paar van die klassieke stampers:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Deze klinkt nog altijd lekker op Oldskool feestjes....
Net als "O Fortuna" en "Walking Nightmare"
Dat Bottrop een Duitse plaats is wist ik wel, maar de schrijfwijze op Thunderdome 1 was toch hoe ik het had geschreven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef tweakdsl het volgende:
Bottrop is een duite plaats en het nummer is van dj hooligan, oftewel da hool!
Ja, daar ligt me vaag iets van bij....baloony loon...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:50 schreef Prego het volgende:
LA Style had nog een nummer buiten deze en I'm Raving: Baloony
Ja, dat was er, maar ik weet niet meer van wie. Dan hoorde je zo van "Michael Jackson is shot dead in front of a live studio audience" tutu tutudududuu.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nog een paar van die klassieke stampers:
Alles naar de klote! van de Euromasters en B.O.T.T.R.O.P., de artiest is me ff ontschoten. Ohja,was er ook niet een plaatje dat Michael Jackson is dead heette ?
Da Hool had ook dat nummer "Meet her at the Love Parade". Geniaal nummerquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:09 schreef tweakdsl het volgende:
Bottrop is een duite plaats en het nummer is van dj hooligan, oftewel da hool!
Bedoel je die met die neger en die mislukte bass? Die is ultiem kut.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 04:00 schreef VinoTinto het volgende:
Je had er ook een rapversie van (ik dacht in eerste instantie dat dat het origineel was)
Ik was nog klein en in de warquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:48 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Jij als anti-house en dance meid?
![]()
Vet!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat was er, maar ik weet niet meer van wie. Dan hoorde je zo van "Michael Jackson is shot dead in front of a live studio audience" tutu tutudududuu.
En dan op het laatst dat geluidje van "die zien we-nooit-meer...te-rug"![]()
Ik niet.quote:Op maandag 25 december 2006 13:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Holy noise - James Brown Is Still Alive
Die vind ik beter..
Ik bedoelde meer de titel die beter is dan het nummer.quote:Op maandag 25 december 2006 13:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik niet.
Wel een goed nummer maar zeker niet beter.
Ok.quote:Op maandag 25 december 2006 13:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de titel die beter is dan het nummer.
Op de brandstapel met die heks Arcee.quote:Op maandag 25 december 2006 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
Vooruitziende blik Arcee om dat een maand of 3 terug te posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |