Jaja ze doen het alquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:15 schreef Martijn85 het volgende:
Hey niet zomaar m'n OP jatten he
pas die plaatjes ff aan
Tevens tvp
Hoe zou je dat willen doen ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Zouden we niet alle gamertags in de OP zetten ?
(niet dat ik de laatste tijd online geweest ben, maar goed)
Vorige topic ff nalopen, gamertags verzamelen en dan de OP wijzigen?quote:
Daniel-1992 - life-of-darkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:29 schreef Martijn85 het volgende:
Tot nu toe deze gevonden:
Armageddon: Monno
bluebit: bluebit
bojaaper: SilverFrame
JoMo0: JoMo0
Martijn85: NL NoName
Mister_T: Anormius
morm: Morm
PBateman1978: Nyx1978
poehej: Yella NL
Robhimself.2: Stig NL
Tommy84: Mottoe NL
Vendris: I2oot
Wat is je Gametag dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:19 schreef DaMSWer het volgende:
En ik dan
Donequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:29 schreef Martijn85 het volgende:
Daniel-1992: life-of-dark
gijsje79: Gijsje79
Zie naamquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:58 schreef Martijn85 het volgende:
Wat is je Gametag dan?
Nope, altijd een errorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand al voor elkaar gekregen om auto's/motoren te kopen of te verkopen online?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:29 schreef Martijn85 het volgende:
PC niet, wel voor de 360quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:43 schreef Glenn-Micra het volgende:
Is dit spel al uit dan (PC)?? Het ziet er echt super uit!
ik heb hem ook met de nodige moeite gevonden, FRS niets, intertoys niets, pas bij de dixons kwam ik hem tegen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:11 schreef speedfreakssj het volgende:
toch zie ik hem neregsn liggen.
Die missies leveren inderdaad een flinke hoeveelheid geld op. En dat terwijl ze vrij eenvoudig zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb hem ook met de nodige moeite gevonden, FRS niets, intertoys niets, pas bij de dixons kwam ik hem tegen.
heb net trouwens 2 uur zinloos rondgereden, en die autowegbrengmissies die verdienen best goed, 2 gedaan totaal 180 duizend verdiend.
er is nog veel meer moois voor de 360quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:05 schreef speedfreakssj het volgende:
ik hoop wel dat de PC versie een beetje goed te doen word want om nou een Xbox te kopen voor 1 maand....
Mezelf melden hieroquote:
Allemaal updates, maar geen ikkes ehquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:21 schreef JoMo0 het volgende:
?
Je username is je gamertag toch ? Je staat ook in mn friendslistquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:26 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Allemaal updates, maar geen ikkes eh
Wel in clubje nu![]()
Wie wil er scheuren![]()
het kan dacht ik wel maar dan moet je elke keer een admin lastig vallenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:19 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je username is je gamertag toch ? Je staat ook in mn friendslist![]()
Helaas kan de eerste post niet meer aanpassen![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:19 schreef JoMo0 het volgende:
Je username is je gamertag toch ? Je staat ook in mn friendslist![]()
Helaas kan de eerste post niet meer aanpassen![]()
tuurlijk, het heet niet voor niets een Massively open online racinggamequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:34 schreef speedfreakssj het volgende:
kan je trouwens met de PC versie ook online zoals jullie dat kunnen of is dat alleen voor xbox?
Dat systeem is volgens mij tijdelijk offline gehaaldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:30 schreef mustisuc het volgende:
Werkt het autos verkopen en delen alleen bij mij niet of is dit een fout die in heel Nederland zo is?
Ja, met de PC versie kun je ook onlinequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:34 schreef speedfreakssj het volgende:
kan je trouwens met de PC versie ook online zoals jullie dat kunnen of is dat alleen voor xbox?
De Murcielago?quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:29 schreef Martijn85 het volgende:
donald_dick JoystickJoy
waar zit dat circuitquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:28 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb genoeg auto's, maar het leukste vind ik toch die Amerikanen, en dan vooral op het circuit. Beetje driften =)!
Example 1quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:25 schreef bojaaper het volgende:
Ik wil die car deliver missies doen, ik moet er nog 10, maar ik zie er geen meer!?
San Andreas is echt miniscuul vergeleken met Oahuquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Heb het spel ook pas, en het wordt steeds leuker
Wat een teringgroot eiland zeg...
Ik ging van het zuiden naar het noordelijkste puntje, in totaal iets van 70 kilometer, en heb er een half uur over gedaan. Ik dacht dat San Andreas uitgebreid was, maar als je een beetje doorracet, ben je in 3 minuten wel aan de andere kant
Maar hebben ze nou dat hele eiland precies nagemaakt? Ook de wegen enzo? Heb al met Google Earth gekeken, en alles leek precies op elkaar. En de gebouwen in Honolulu?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:46 schreef poehej het volgende:
[..]
San Andreas is echt miniscuul vergeleken met Oahu
Rond rijden over de wegen waar je nog niet geweest bent.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:25 schreef bojaaper het volgende:
Ik wil die car deliver missies doen, ik moet er nog 10, maar ik zie er geen meer!?
die Mustang GTR?? dat is een dik schijthok ik wou 'm tunen kijken of ie beter was maar je kan die gewonnen autos dus niet eens tunenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:37 schreef bojaaper het volgende:
Hmm daar heb ik weinig zin in, maar k wil wel die mustang
Dan moet je gewoon restart doen voordat je klaar bent. Als je ze op perfect haald dan krijg je 50% extra. Dus minstens 120K tot bijna 150K.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:14 schreef Klonk het volgende:
ik heb gisteravond zo'n wegbrengmissie compleet verneukt, 99.000 naar de klote
Is leuk maar niet speciaal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:37 schreef bojaaper het volgende:
Hmm daar heb ik weinig zin in, maar k wil wel die mustang
Ik heb geen kaart bij de game gekregen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Meesterlijke game![]()
Hebben jullie nou allemaal zo'n kaartje bij het spel gekregen?
Ik kan de nissan-tuner nl niet vinden (staat volgens mij ook niet op de ingame map)..
Volgens mij is het dezelfde tuner als bij de Ducati.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Meesterlijke game![]()
Hebben jullie nou allemaal zo'n kaartje bij het spel gekregen?
Ik kan de nissan-tuner nl niet vinden (staat volgens mij ook niet op de ingame map)..
ja, als ie er niet bij zat zou ik echt ff teruggaan naar de winkel want het kaartje is echt onmisbaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik heb geen kaart bij de game gekregen.
Had die erbij moeten zitten dan?
Ik heb het spel online besteld bij een webshopquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, als ie er niet bij zat zou ik echt ff teruggaan naar de winkel want het kaartje is echt onmisbaar
Maar dat kaartje zat er dus gewoon bij? Ik heb hem bij de Mediamarkt gehaald, maar er zat niks bij!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
die ingame map is niet altijd even duidelijk
Moet er gewoon bijzitten, kaart is ook behoorlijk groot. Formaat iets van 60 x 80 cm of nog wel groter denk ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:23 schreef Saekerhett het volgende:
Maar dat kaartje zat er dus gewoon bij? Ik heb hem bij de Mediamarkt gehaald, maar er zat niks bij!
Hoe groot is dat ding?
idd, niet over het hoofd te zien, aan de ene kant een overzicht van het hele eiland en aan de andere kant een detailkaart van het zuidelijk deel van het eilandquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dat kaartje zat er dus gewoon bij? Ik heb hem bij de Mediamarkt gehaald, maar er zat niks bij!
Hoe groot is dat ding?
Same here.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb alleen maar een stom boekje erbij zitten, maar geen kaartje
Ook namens mijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:01 schreef VD het volgende:
Ik mis het kaartje nog niet echt, maar anders laat ik wel iets horen. Dankjewel. :-)
ja de s7 met twinturbo maar die saleen s281 extreme coupe heb ik nog nooit gezien (dat is de saleen uitvoering van de ford mustang)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:32 schreef Klonk het volgende:
Saleen is volgens mij gewoon te koop
Lotus super 7??quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
mag ik ook een tip geven, koop een Caterham/Lotus Super 7, ros daar een performacekit van 100.000 tegen aan en je hebt een auto die in 2.6 seconden naar de honderd trekt, net een Engelsman met een Enzo compleet zoek gereden, heb weer heel wat nieuwe engelse scheldwoorden geleerd
Caterham bedoel ik maar die is geinspireerd door de Lotus Super 7, deze dus:quote:
opvoeren en voor mijn gevoel de juiste auto op de juiste plek, als er veel bochten in zitten heb je meer aan een auto met een goeie handling en accelaratie en niet aan een auto met een hoge top snelheid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:01 schreef Myers het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met die tijdritten? De tijdritten die ik nu moet doen op pro level (zelfs een enkele op amateur) heb ik al een stuk of 30 keer geprobeerd maar het wil maar niet lukkenEn dan kijk je naar de online ranking van die race en dan bestaat de top 100 uit mensen die nog minstens 30 seconde overhielden, ik snap dat echt niet aangezien ik toch meestal een bijna perfecte race neerzet. Of hebben ze hun auto zwaar opgevoerd ofzo?
Ja heb er nog 5 over.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:01 schreef Myers het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met die tijdritten? De tijdritten die ik nu moet doen op pro level (zelfs een enkele op amateur) heb ik al een stuk of 30 keer geprobeerd maar het wil maar niet lukkenEn dan kijk je naar de online ranking van die race en dan bestaat de top 100 uit mensen die nog minstens 30 seconde overhielden, ik snap dat echt niet aangezien ik toch meestal een bijna perfecte race neerzet. Of hebben ze hun auto zwaar opgevoerd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |