Maar dat kaartje zat er dus gewoon bij? Ik heb hem bij de Mediamarkt gehaald, maar er zat niks bij!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:14 schreef Klonk het volgende:
die ingame map is niet altijd even duidelijk
Moet er gewoon bijzitten, kaart is ook behoorlijk groot. Formaat iets van 60 x 80 cm of nog wel groter denk ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:23 schreef Saekerhett het volgende:
Maar dat kaartje zat er dus gewoon bij? Ik heb hem bij de Mediamarkt gehaald, maar er zat niks bij!
Hoe groot is dat ding?
idd, niet over het hoofd te zien, aan de ene kant een overzicht van het hele eiland en aan de andere kant een detailkaart van het zuidelijk deel van het eilandquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar dat kaartje zat er dus gewoon bij? Ik heb hem bij de Mediamarkt gehaald, maar er zat niks bij!
Hoe groot is dat ding?
Same here.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:15 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb alleen maar een stom boekje erbij zitten, maar geen kaartje
Ook namens mijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:01 schreef VD het volgende:
Ik mis het kaartje nog niet echt, maar anders laat ik wel iets horen. Dankjewel. :-)
ja de s7 met twinturbo maar die saleen s281 extreme coupe heb ik nog nooit gezien (dat is de saleen uitvoering van de ford mustang)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:32 schreef Klonk het volgende:
Saleen is volgens mij gewoon te koop
Lotus super 7??quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
mag ik ook een tip geven, koop een Caterham/Lotus Super 7, ros daar een performacekit van 100.000 tegen aan en je hebt een auto die in 2.6 seconden naar de honderd trekt, net een Engelsman met een Enzo compleet zoek gereden, heb weer heel wat nieuwe engelse scheldwoorden geleerd
Caterham bedoel ik maar die is geinspireerd door de Lotus Super 7, deze dus:quote:
opvoeren en voor mijn gevoel de juiste auto op de juiste plek, als er veel bochten in zitten heb je meer aan een auto met een goeie handling en accelaratie en niet aan een auto met een hoge top snelheid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:01 schreef Myers het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met die tijdritten? De tijdritten die ik nu moet doen op pro level (zelfs een enkele op amateur) heb ik al een stuk of 30 keer geprobeerd maar het wil maar niet lukkenEn dan kijk je naar de online ranking van die race en dan bestaat de top 100 uit mensen die nog minstens 30 seconde overhielden, ik snap dat echt niet aangezien ik toch meestal een bijna perfecte race neerzet. Of hebben ze hun auto zwaar opgevoerd ofzo?
Ja heb er nog 5 over.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:01 schreef Myers het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met die tijdritten? De tijdritten die ik nu moet doen op pro level (zelfs een enkele op amateur) heb ik al een stuk of 30 keer geprobeerd maar het wil maar niet lukkenEn dan kijk je naar de online ranking van die race en dan bestaat de top 100 uit mensen die nog minstens 30 seconde overhielden, ik snap dat echt niet aangezien ik toch meestal een bijna perfecte race neerzet. Of hebben ze hun auto zwaar opgevoerd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |