moet je nagaan, hij is nogmaar bij de Nquote:
Ook hier t/m Nquote:Hebben jullie wel de hele lijst (t/m Z) of ligt het aan mij?
Het is een basisquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:15 schreef SterkStaaltje het volgende:
Vanwaar deze selectie van 900 nummers? Persoonlijke voorkeur?
Klopt, denk dat je a t/m n in je OP moet zetten en N t/m Z in de 2e post.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:15 schreef groningerstudent het volgende:
Hij doet het niet goed...Hij breekt de lijst ergens bij de N af. En als ik hem wil editten gaat fok dood...
Even een mod zoeken die me kan helpen hiero...
Hebben jullie wel de hele lijst (t/m Z) of ligt het aan mij?
Neuh. Kwam deze lijst tegen, en vond het wel een goed uitgangspunt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:15 schreef SterkStaaltje het volgende:
Vanwaar deze selectie van 900 nummers? Persoonlijke voorkeur?
No Shit!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef groningerstudent het volgende:
Aangezien ik al vanaf het weekend ziek thuis zit heb ik even wat bezigheidstherapie opgedaan.
quote:
die tekst ook van dit nummer..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef groningerstudent het volgende:
2 Live Crew - Me So Horny (1990)
Maak er een item vanquote:
Geweldig nummer +clip, verdient eigenlijk zijn eigen topicquote:
Geen last van op dit moment. Youtube was vanochtend trouwens wel ontzettend traag en gaf toen ook veel foutmeldingen (internal server errors).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:54 schreef Simmertje het volgende:
YOutube momenteel ook erg traag bij jullie?![]()
Komt volgens mij uit de film Appleseed. Vraag het in het FMT slowchat topic, daar weten ze het zekerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:51 schreef Roi het volgende:
[..]
Geweldig nummer +clip, verdient eigenlijk zijn eigen topic!
In de clip gebruiken ze iig stukken uit Ghost in the Shell.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Komt volgens mij uit de film Appleseed. Vraag het in het FMT slowchat topic, daar weten ze het zeker
quote:
Zacht uitgedruktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:18 schreef W2O het volgende:
Mooi werk.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:18 schreef W2O het volgende:
Mooi werk.
Ghost In The Shell animequote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:51 schreef Roi het volgende:
[..]
Geweldig nummer +clip, verdient eigenlijk zijn eigen topic!
Grapjasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:17 schreef groningerstudent het volgende:
Ik zal de lijst proberen wat up-to-date te houden m.b.t. extra aanvullingen. Maar voorlopig ben ik hem even zat. Misschien dat ik hem vanavond nog even bijwerk.Ik moet alleen eerst even een modje zien te spreken, aangezien ik niet meer kan editten...
![]()
Die clip is echt cool.....alles achterstevoren.....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef groningerstudent het volgende:
Enigma - Return To Innocence (1994)
U2 - The Fly (1991)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:19 schreef groningerstudent het volgende:
U2 - Discotheque (1997)
U2 - Hold Me Thrill Me Kiss Me Kill Me (1995)
U2 - Mysterious Ways (1991)
U2 - One (1992)
U2 - Staring At The Sun (1997)
U2 - Stay (Faraway So Close) (1993)
U2 - Sweetest Thing (1998)
U2 - Who's Gonna Ride Your Wild Horses
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:57 schreef Taxi het volgende:
Vanaf hier kun je je de pleuris gaan zoeken op youtube...
Enne... Voor evt liefhebbers van de 80's stiekem nog een hele berg hier...![]()
Dat nummer is van de producer van De jeugd van tegenwoordig.quote:
Whehe.. Kun je weer ff een tijdje aan de gangquote:
Ben niet zo bekend met het wiki-systeem. Ben ook bang dat ie daar wegens de grootte misschien problemen geeft, omdat ie dat in posts ook doet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:29 schreef Megalomaniac het volgende:
Zet em op de Wiki...das wat makkelijker om up2date te houden lijkt me.
Gewoon hier plaatsenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kan ik er nog wat aan toe voegen?
Nederlandstalige clips op Youtube blijken nogal moeilijk te vinden. Daarom staan ook veel niet in de lijst.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Mainport het volgende:
Waar staat Guus Meeuwis?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:09 schreef Werewolf het volgende:
Mis alleen de sensatie van de jaren 90:
Sin with Sebastian - Shut up and sleep with me
http://youtube.com/watch?v=YzuyZH9zsFs
Ja in zes of acht of tien delen zou ook kunnen hoor. Anders heb je zo weer dat ie niet meer te editten is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:01 schreef groningerstudent het volgende:
Offtopic heb ik de lijst bijgewerkt, maar ik kan hem in de post dus niet veranderen. Misschien makkelijker om even een nieuw topic te maken waarin de lijst in 3 of 4 deel (om zo ruimte voor uitbreidingen te laten)?
Haha geweldig!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:07 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tvLDm8821jQ
Doop - Doop
Dan zou die op slot gegooid moeten worden, maar dan zou ik er ook niet meer bij kunnen om hem bij te werken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:57 schreef eer-ik het volgende:
Heel goed topic![]()
kan deze lijst niet in een apart topic elke keer bijgewerkt worden, dat er steeds alleen maar de lijst staat? Dan blijft het goed overzichtelijk
Just a suggestion
Da's waar, maar je kunt wel een request doen bij een mod, dat die hem steeds bijwerkt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:05 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Dan zou die op slot gegooid moeten worden, maar dan zou ik er ook niet meer bij kunnen om hem bij te werken.
En nu ga ik eens een poging wagen te slapen... Tot morgen!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:34 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
E-Rotic - Max Don't have Sex With Your Ex
http://www.youtube.com/watch?v=pu7nIHxK8wo
Same here !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:35 schreef remlof het volgende:
geweldig
veel van die nummers ken ik van binnen en buiten maar heb ik nog nooit de clip van gezien!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:19 schreef groningerstudent het volgende:
Shabba Ranks - Mister Loverman (1992)
One is volgens mij wel uit '94, hoor (zie hier). Justice for all heb ik er niet tussen staanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:06 schreef JohanTop het volgende:
Metallica - One (1994)
Die was toch van 1988? Die staat in ieder geval op ...and justice for all, en die kwam uit in 1988, dus die hoort er (helaas) niet in
And Justice For All is een album van Metallicaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:35 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
One is volgens mij wel uit '94, hoor (zie hier). Justice for all heb ik er niet tussen staan.
Ah, zit niet echt into Metallica. Vandaar...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
And Justice For All is een album van Metallica.
Heb zelf ook een groot aantal clips online staan bij YouTube en ben al het één en ander van mezelf tegengekomen in de lijst. Kan eventueel de lijst hier neerzetten, zodat je zelf nog ziet welke je mist?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:40 schreef groningerstudent het volgende:
[...]
Word in de eerstvolgende lijst-update meegenomen.
[edit: note to self: ofline bijwerkcheck]
Hoe meer, hoe beter...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:51 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Heb zelf ook een groot aantal clips online staan bij YouTube en ben al het één en ander van mezelf tegengekomen in de lijst. Kan eventueel de lijst hier neerzetten, zodat je zelf nog ziet welke je mist?
187 Lockdown - Kung-Fu [1998]quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:54 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Hoe meer, hoe beter...Zet maar neer.
* groningerstudent straks even uitzoeken gaatquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:58 schreef MissLuna het volgende:
[lange lijst]
Zonder linkjes weliswaar, daar heb ik nu even geen tijd voor.
Overigens ben ik continue bezig met uploaden, dus er komt nog veel meer bij. Laatste update was 30 september.
Geen dank. Zodra ik wat nieuws geupload heb zal ik het hier ook wel even melden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:24 schreef groningerstudent het volgende:
MissLuna, ik ben even wat gaan gaan shoppen bij jou...(tenminste, ik ga er vanuit dat deze video's bij jou horen). Nogmaals dank!
![]()
[edit: note to self: ofline bijwerkcheck (incl. gronk 2039/logitik2200) ]
Heb je al gedaan, als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:16 schreef groningerstudent het volgende:
(misschien dat een modje de TT kan bijwerken?)
Ik bedoelde eigenlijk of dat getal 900 even aangepast kan worden in de TT. De lijst is inmiddels met 500 nummers gegroeid. Vandaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb je al gedaan, als ik me niet vergis?
Ja, da's dan wel weer waar...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:33 schreef gronk het volgende:
900+ past wel beter in de context van 't forum
dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:34 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ja, da's dan wel weer waar...Maar ik zou persoonlijk toch liever een bijgewerkte TT zien...
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef groningerstudent het volgende:
Kula Shaker - Govinda (1996)
Kula Shaker - Hush (1997)
Kula Shaker - Tattva (1996)
500 erbij in een dag tijd... ik zou doorsparen tot de 9000+quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:34 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ja, da's dan wel weer waar...Maar ik zou persoonlijk toch liever een bijgewerkte TT zien...
![]()
DJ Isaacquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:24 schreef groningerstudent het volgende:
DJ Isaac - I Wanna Be A Gabber Baby (1996)
DJ Isaac - We Like Marihuana (1996)
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef groningerstudent het volgende:
Chris Isaak - Wicked Game (1991)
Ben ziek thuis en ben praktisch de hele week niet buiten geweest. Enige dat ik de hele week zo'n beetje gedaan heb is slapen, tv kijken, slapen, fokken, slapen, spelletje spelen. Dus nee, ik heb verder niets te doen. Ik klim al zo'n beetje tegen de muren op, maar dit houd me in ieder geval even bezig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:56 schreef S-Two het volgende:
Jezus, dan heb je echt niets te doen zeg.
Gevondenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:44 schreef SunChaser het volgende:
Geen Burning Love met die die zangeres in dat pakje?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:19 schreef groningerstudent het volgende:
Deel 2
Reel II Real - I Like To Move It (1994)
Blijft een heerlijk nummer!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef groningerstudent het volgende:
DJ Jazzy Jeff & Fresh Prince - Summertime (1991)
Idem!quote:De La Soul - Ring Ring (1991)
Gefixt in het offline bestand. Vanavond in de update zal die ook online bijgewerkt worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:33 schreef ondeugend het volgende:
Deze link geeft niet connected maar born to be wild.
Stereo Mc's - Connected (1994
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:58 schreef Blanchimont het volgende:
Des'ree - Life doet het niet
Niet die versie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:16 schreef groningerstudent het volgende:
Black box - Everybody everybody (1991)
U vraagt, wij draaien...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet die versie.
Wel deze: http://www.youtube.com/watch?v=yErKXcL_Dlo
Heerlijke opbouw heeft dat nummer, in deze versie.
You've got mail...quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:00 schreef _GdR_ het volgende:
oke dan.
kan de TS me ff mailen op jezuswateenlijst<at>gdrmedia.nl want ik voel me geroepen om hier een applicatie voor te gaan bouwen.wat een clips
heb hier aardig wat memories opgehaald vanavond.
![]()
Volgens deze lijst was het een hit in '92, dus zou ie in dat geval wel in de lijst thuishoren. Maar zo zijn er wel meer nummers trouwens. Driver's seat van Sniff and the Tears is oorspronkelijk ook uit de jaren '70 geloof ik. Grote doorbraak van het nummer was ook pas in de '90s.quote:Op zondag 8 oktober 2006 05:51 schreef SlamD het volgende:
Is Bohemian Rhapsody eigenlijk niet uit de jaren 70?
Niet dat het me veel uitmaakt, gewoon een schaamteloze TVP
die komt uit 2003quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:11 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UCTE-FAmOPg
Deepest Blue - Deepest Blue - 1999
Was al eerder gemeld en is in de meest recente lijst verholpen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:17 schreef vigier het volgende:
Ik kwam ook nog een foutje tegen: Als je op Stereo MC's - Connected klikt, dan krijg je Born to be Wild van Steppenwolf....
G-Spott - N-R-Gquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:42 schreef McReal het volgende:
Hoe heete die videoclip ook alweer van die dansende blikjes ??
energy of xtc ofziets
Thnxquote:
Neem jij ook clipjes mee op in de lisjt die in een ander topic gemeld zijn?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:30 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Was al eerder gemeld en is in de meest recente lijst verholpen.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:32 schreef vigier het volgende:
Deze zijn volgens mij uit de jaren 90, en voor zover ik zo snel zie staan ze nog niet in je lijst:
Apollo 440 - Krupa http://www.youtube.com/watch?v=-TB7qAjzSEM
Ik neem nummers uit dit topic en uit Post hier clips uit de 90's! #2 mee. Ik kan alles wel door gaan zoeken, maar dat gaat me even te ver.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Neem jij ook clipjes mee op in de lisjt die in een ander topic gemeld zijn?
Ben niet echt bekend met het wiki-systeem, en met m'n huidige kop gaat dat ook wel een poosje duren voor ik dat ga snappen, ben ik bang.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:40 schreef FJD het volgende:
ow en ik zou toch die Wiki eens opzettenDat scheelt je zooooveel werk
Ja, dat schouderklopje is meer dan verdiend!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef FJD het volgende:
snel een tvp voor ie dicht is
Geniale lijst echt
Er is niets aan te snappen, dat is het leukequote:Op zondag 8 oktober 2006 16:46 schreef groningerstudent het volgende:
Ben niet echt bekend met het wiki-systeem, en met m'n huidige kop gaat dat ook wel een poosje duren voor ik dat ga snappen, ben ik bang.En ach, het is misschien wel veel werk, maar het houdt me bezig. Ik zit voorlopig toch nog wel even thuis.
Hier nog enkele dan:quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:46 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ik neem nummers uit dit topic en uit Post hier clips uit de 90's! #2 mee. Ik kan alles wel door gaan zoeken, maar dat gaat me even te ver.![]()
Geloof me, als je met dik 39 graden een een concentratiespanne van nul de dag probeert door te komen is alles moeilijk...quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is niets aan te snappen, dat is het leuke
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:01 schreef groningerstudent het volgende:
Geloof me, als je met dik 39 graden een een concentratiespanne van nul de dag probeert door te komen is alles moeilijk...Ik zal vanavond nog wel even kijken, maar zal eerst proberen wat eten naar binnen te werken.
Inderdaadquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:22 schreef Jump het volgende:
DJ Quicksilver - Ameno![]()
http://www.youtube.com/watch?v=SHJLAAvtTd0
Solid Harmoniequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:46 schreef Voorzitter het volgende:
Solid Harmonie - I'll Be There For You (1997)
Solid Harmonie - I Want You To Want Me (1998)
Leuk nummer inderdaadquote:
Nu wel, de l (L) moest een hoofdletter I (i ) zijn. Ik kan een letter te weinig gekopierd en er achteraf terug bijgezet, verkeerde gekozen dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:01 schreef vigier het volgende:
Blackstreet - No diggity http://www.youtube.com/watch?v=Rq0zUJCl9Qs
En de link naar Planet Love van Jump werkt niet. Beetje vreemd...want als ik op titel zoek op YouTube, dan vindt hij hem wel, en dan krijg je wel die URL als resultaat.... strange!
Thnxquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Nu wel, de l (L) moest een hoofdletter I (i ) zijn. Ik kan een letter te weinig gekopierd en er achteraf terug bijgezet, verkeerde gekozen dus
Ik zal de lijst offline vast even bij gaan werken. Dan kan de meest recente lijst gelijk in de OP.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:17 schreef Jump het volgende:
Voor deel 2, laat groningerstudent het zelf openen, en dan staat de nieuwe lijst direct in de OP
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:47 schreef moonraker het volgende:
Starsplash Free
http://www.youtube.com/watch?v=79I1q8LORPE
Die komt uit 2001.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:47 schreef moonraker het volgende:
Starsplash Free
http://www.youtube.com/watch?v=79I1q8LORPE
Of via Discogs.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:54 schreef FJD het volgende:
http://www.amazon.com/exe(...)/102-0776916-2030501
Hier kan je eenvoudig nazoeken uit welk jaar je clip komt
Offline verbeterd. Ik moet trouwens zeggen dat er naar mijn idee nog maar relatief weinig correcties nodig geweest zijn. Handjevol op dik 1500 stuks valt me niet tegen...quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:54 schreef AversusZ het volgende:
de videoclip van Blur - Song 2 is niet de juiste versie. Lijkt wel een zelfgemaakte clip.
je kan beter deze nemen
Vind ik een beter plan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:22 schreef gronk het volgende:
We kunnen natuurlijk ook deze nog even snel volleuteren....
ObLinkje: Future Sound of London: My Kingdom. http://youtube.com/watch?v=lWa_6ag0izc
Daar heb ik het originele cd-singletje van.... tevens volleuterpostquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:28 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Vind ik een beter plan.
Kim Kay - Lilali (1998)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |