Oefening baarde kunstquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:36 schreef VoreG het volgende:
Erg irritant dat je maar 1 unit per keer kon bewegen
Worm Signquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oefening baarde kunst![]()
*klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik*
*klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik*
En je front was weer 5 vakjes opgeschoven![]()
En mannetjes van de vijand overrijden met je harvester *splats*![]()
Bij toeval ergens tegen gekomen, ben het helaas weer kwijt . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:38 schreef Camplo het volgende:
Kent iemand dit nog?
LHX Attack Chopper:
*HAP* Harvester weg . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
Worm Sign
*klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik*
*klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik*
Dat viel best mee met 5 palace's op een rijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:37 schreef ThunderChild het volgende:
"Warning! Missile approaching"
Die dingen waren kut. Kut om te krijgen en kut om te schieten. Ze waren verre van nauwkeurig . . .![]()
Dat jij er 5 bouwen kon, had er al moeite om 2 uit de grond te krijgen voordat ik "Unable to create more" kreeg ...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Dat viel best mee met 5 palace's op een rij![]()
Dat was inderdaad wat minder. Helemaal als je tegenwoordig C&C en aanverwanten gewend bent.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:36 schreef VoreG het volgende:
Erg irritant dat je maar 1 unit per keer kon bewegen
Kwam dan altijd zo'n leuk bloedvlekje.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
En mannetjes van de vijand overrijden met je harvester *splats*![]()
Dune 2. Ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
ik dacht de muziekformatie Dune![]()
Hadden ook goeie nummers . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
ik dacht de muziekformatie Dune![]()
Ordos was leuk, kreg je die Deviators. Kon je die Devastators of Sonictanks tijdelijk naar jouw kant overhalen en dan terug richting enemybase sturen . . .quote:
Ik had altijd een rijtje Deviators voor mijn basis staan. Elke unit van de tegenstander werd dan geraakt en in een verdediginglinie voor mijn Deviators geplaatst. Als de tank na een paar minuten weer in zijn oorspronkelijke kleur terug veranderde brak er grote paniek uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ordos was leuk, kreg je die Deviators. Kon je die Devastators of Sonictanks tijdelijk naar jouw kant overhalen en dan terug richting enemybase sturen . . .![]()
Die sandworm ging altijd dood als hij iets van 5 units had opgegeten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 09:53 schreef Hutch het volgende:
wat een game was dat, wat kon ik toch vloeken op die verdomde sandworm
*klik*klik*klik*klik*klik*klik*klik*klik*klik*klik*quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Die sandworm ging altijd dood als hij iets van 5 units had opgegeten.
Ik stuurde altijd een paar van mijn goedkoopste mankrachten naar die sandworms om zich te laten opeten
Da's een race tussen deze of Warcraft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:33 schreef VoreG het volgende:
Waar de strategiespellen allemaal vandaan komen
Warcraft heeft nog geen eigen topicquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's een race tussen deze of Warcraft.
Voor Dune 2 kocht ik m'n eerste geluidskaart, een soundblaster 2.0..
Warcraft kwam later dan Dune 2 (en voor Command & Conquer), dus het lijkt erop dat het aller begin bij Dune 2 ligt . . .quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:15 schreef Dagonet het volgende:
Da's een race tussen deze of Warcraft.
Jij ook al ??quote:Voor Dune 2 kocht ik m'n eerste geluidskaart, een soundblaster 2.0..
Toch!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Warcraft kwam later dan Dune 2 (en voor Command & Conquer), dus het lijkt erop dat het aller begin bij Dune 2 ligt . . .
Al m'n uitbreidingen waren voor spelletjes, dit deed ik voor de stemmen, later upgrade ik naar een 386 voor X-wing en al snel kwam de soundblaster proquote:Jij ook al ??
Speelde 'm voor het eerst bij een oom van me (die wel een SB had) en daarna op m'n eigen machine met een Adlib kaartje (kan overigens ook voor Prince of Persia 2 zijn geweest). Ben er gelijk voor naar Escom () voor gegaan, daar waren zo toen vrij goedkoop voor die tijd . . .
*klik*klik*klik*klik*klik*klik*klik*klik*klik*klik*quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:28 schreef Q. het volgende:
Ik krijg nog RSI als ik er aan denk.
X-wingquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:24 schreef Dagonet het volgende:
Al m'n uitbreidingen waren voor spelletjes, dit deed ik voor de stemmen, later upgrade ik naar een 386 voor X-wing en al snel kwam de soundblaster pro.
Waren net zo snel verdwenen als die Tandy winkels destijds . . .quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef Q. het volgende:
Tijd voor een Escom topic!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |