Oefening baarde kunstquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:36 schreef VoreG het volgende:
Erg irritant dat je maar 1 unit per keer kon bewegen
Worm Signquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oefening baarde kunst![]()
*klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik*
*klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik*
En je front was weer 5 vakjes opgeschoven![]()
En mannetjes van de vijand overrijden met je harvester *splats*![]()
Bij toeval ergens tegen gekomen, ben het helaas weer kwijt . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:38 schreef Camplo het volgende:
Kent iemand dit nog?
LHX Attack Chopper:
*HAP* Harvester weg . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:41 schreef VoreG het volgende:
Worm Sign
*klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik*
*klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik**klik*
Dat viel best mee met 5 palace's op een rijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:37 schreef ThunderChild het volgende:
"Warning! Missile approaching"
Die dingen waren kut. Kut om te krijgen en kut om te schieten. Ze waren verre van nauwkeurig . . .![]()
Dat jij er 5 bouwen kon, had er al moeite om 2 uit de grond te krijgen voordat ik "Unable to create more" kreeg ...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Dat viel best mee met 5 palace's op een rij![]()
Dat was inderdaad wat minder. Helemaal als je tegenwoordig C&C en aanverwanten gewend bent.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:36 schreef VoreG het volgende:
Erg irritant dat je maar 1 unit per keer kon bewegen
Kwam dan altijd zo'n leuk bloedvlekje.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
En mannetjes van de vijand overrijden met je harvester *splats*![]()
Dune 2. Ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
ik dacht de muziekformatie Dune![]()
Hadden ook goeie nummers . . .quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:48 schreef pascalheister het volgende:
ik dacht de muziekformatie Dune![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |